媽媽會所

跳至

首頁

尾頁
   0


禁止發言

積分: 4796


1441#
發表於 04-9-30 12:04 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


洋房

積分: 338


1442#
發表於 04-9-30 12:13 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

nlns,
我都成日教SOPHY唔准摸風扇,同d 危險0野.
佢似乎明我講咩.識得縮手.
唔好以為1歲BB唔識野啊.
講開昨日,Sophy在我媽咪屋企,(冇包尿片)
dao佢屙又唔屙,最後都懶左尿係地下,
我就指住地下d尿,又打佢patpat.....
個衰囡包見到爸爸,竟然識得指住我,扁咀又喊哂口咁.
同爸爸投訴.好彩之dao佢屙尿都肯.
自己都有點心疼,又擔心自己教囡個方法有冇錯 ~~

?-( ?-( ?-(


民房

積分: 0


1443#
發表於 04-9-30 12:20 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

[size=large]逸謙 ~ (大舊).......

[size=x-large]生日快樂!!!


大宅

積分: 1929


1444#
發表於 04-9-30 12:22 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

nlns & joanna,

哎呀...你地都要小心睇住仔仔呀!!
唔好嚇親我地...

joey,

hee....靚相一張!


***********

今日都唔知做乜鬼...頭重重哩...... :-|

*  願我兩個小寶貝身體健康、幸福快樂! *


伯爵府

積分: 16171


1445#
發表於 04-9-30 12:34 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

[size=large]逸謙,

[size=large]生日快樂!!

有生日會相睇:
Click Here[size=large]929卓朗1歲生日會


大宅

積分: 2655


1446#
發表於 04-9-30 12:57 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

今早公司忙到團團轉﹗

joanna wai wai,
經過今既教訓﹐下次會醒架啦﹗
但媽咪就心痛D﹗

pang7919﹐
同意﹐唔好以為1歲BB唔識野﹐一見佢搞搞震﹐
就“兇”佢﹐話比佢聽唔可以搞﹐佢知架wor﹐
須然阿仔樣衰衰係到扁晒嘴﹐但都知道﹐
但要勞氣D囉﹗ 風煽/遙控 唔禁甘掂﹐但成日“吼”住晒﹐
廁所/kitchen 企係門口“裝裝”下

joey,
有無去過new world centre 個兒童樂園玩﹖


洋房

積分: 338


1447#
發表於 04-9-30 13:12 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

macy:

你今早公司忙到團團轉!!
我就整個傻婆咁~
俾老細點來點去: 擺搞,影相,又換搞....
擺上網,又唔LIKE....又影過......
噢.............
:cry:


大宅

積分: 1469


1448#
發表於 04-9-30 13:38 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

訂購自製圓點咭事宜:

每套 有120張 分別為:
110張11吋X11吋 單面紅點 (1﹣100點,加 +-x/= 各兩個 )加10張空白咭紙

另外有印有1-100 的小貼紙, 可自行貼在圓點咭後面, 方便父母知道點數。製作期為兩星期。

欲訂購自製圓點咭的家庭:(報價為$200一套, 因資源關係, 暫只可做10套)

1) ejbaby
2) LOVE-BB
3) nlns
4) 小ra ra's 表舅父 Matthew
5) bbcutie
6)
7)
8)
9)
10)

有關點數咭的資料:
a) <如何教寶寶數學>一書
b) 開心家庭網

[size=x-large]截止日期:十月三日


複式洋房

積分: 322


1449#
發表於 04-9-30 13:46 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

Joanna


大宅

積分: 2025


1450#
發表於 04-9-30 14:19 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

bbcutie,
仲嘜鬼擺張咁sweet o既相出黎呀! 引死人咩!!!!
張相係真影定你key上去架?? ?-(


民房

積分: 0


1451#
發表於 04-9-30 14:21 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

Ka_wai,

卓朗好得意呀....佢都好鐘意咬野喎.....

你好快手呀,咁快整好生日會D相, 我好懶呀, 同埋呢幾日都唔得閒, 所以我仔仔卓然生日會D相都未POST比你地睇.....

卓朗呢個名真係好親切呀......我好鐘意呀..... :lol: :lol: :lol:


禁止發言

積分: 9659


1452#
發表於 04-9-30 14:25 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 16171


1453#
發表於 04-9-30 14:39 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

Fion,

係呀,我好鬼心急架,但其實仲有其他相,因為我自己部機影影吓無電(竟然夠膽死無charge電),所以有其他相係朋友部機,遲d收到後再post上來。

卓朗佢好鬼鍾意咬野,嘜夥都擺落個口度,連佢自己隻手指都食到起哂"枕"依家仲損埋。

"卓朗"個名真係好正架,好似佢真人咁成日都好開朗。如果你打算會再生多個B,而咁橋又係仔既話不如就叫"卓朗"啦!

好期待睇卓然生日會既相。


禁止發言

積分: 9659


1454#
發表於 04-9-30 15:02 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6458


1455#
發表於 04-9-30 15:07 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

bbcuite , 張相好可愛呀, 雍亭情心款款偷吻景祐, 景祐都未知發生可事呀, 同埋景祐好怕羞呀, joey 你要好好訓練下景祐la, 吾好下下都要雍亭主動架la, 人地miss hk黎架 :-P


大宅

積分: 1929


1456#
發表於 04-9-30 15:16 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

joey & love-bb,

唔係key上去架!! 真係咁岩影到!
不過最衰影矇左呀...
你地可以去雍亭個網頁"雍亭的約會"到睇~
我將海琳生日會d相upload晒上去啦!!

ivy,

係哩! 我都好鐘意呀!! 雍亭深情到咪埋眼添呀!!
哈哈~ (我地好似係到看圖作文咁~)
*  願我兩個小寶貝身體健康、幸福快樂! *


大宅

積分: 1326


1457#
發表於 04-9-30 15:25 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

bbcuite, joey,
張相好cute呀, 好一對男才女貌!

joey, 今日


大宅

積分: 2655


1458#
發表於 04-9-30 15:25 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

joey,
我都鬼甘holiday mood架﹐點知鬼甘忙 :cry:
E+ 都係偷偷蛇上黎咋
琴晚你都無係 msn﹐點同你傾呀﹗
中秋個晚勁倦﹐無上msn 囉﹐
我知你add 我呀﹐但隻眼倦到都mark唔開﹐
係唔係放左日假﹐好掛住我呢﹖

bridie,
好掛住你呀﹗


大宅

積分: 3239


1459#
發表於 04-9-30 15:29 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

racrac,
奶奶緊係有自己o個套架啦, 實認為自己o岩架, 學ivy 話齋, 咪當佢係活寶貝, 佢地想人地尊重佢之嘛

nlns,
好彩而家的風扇葉係膠, 以前的唔係膠, 係金屬黎, 我都試話唔小心整到隻食指入去風扇裡, 指甲與皮膚"介"左一條坑呀仔, 而家仲有疤痕o係到

joey, bbcuite,
張相放大d, 加落hp 到, 再加埋 "my melody" 的音樂就perfect 啦, 好sweet


禁止發言

積分: 9659


1460#
發表於 04-9-30 15:37 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo