跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 18746


1441#
發表於 04-12-6 00:40 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

elaine,
我用手禁住亞女個下巴囉....佢個手自然會,
再唔係,我會用乳頭high下佢嘴唇,佢就好自然大,high多幾下,就會張得好大,咁就趁佢最大個口就塞入去,佢就啱啱好含住乳暈,咁就好快出奶啦
Elainecnc 寫道:
[quote]
奀豬mami~~ 寫道:
karen,
如果bb啜得啱位,你係唔會痛架...如果痛,你就唔啱位啦....試下撐大亞b個嘴先,再含你乳頭啦....
你亞b用慣奶樽,你都可以試下比佢埋身架...一次唔得,再試下囉,,,,,可能試多幾次就成功啦 [quote]

其實你地點撐大亞b個嘴架?? ?-( ?-( ?-(


伯爵府

積分: 18746


1442#
發表於 04-12-6 00:42 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

tw, happy_mother,
你地都好啦,囝囝介左日頭片,亞豬要提先去all架...如果唔係就all係地下架 :evil: 夜晚個條更加唔駛講啦

我想宜家比亞豬番n.1呀,想佢學下野,唔好成日係屋企咁悶囉


侯爵府

積分: 24274


1443#
發表於 04-12-6 00:44 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

今日好倦 & 好痛,始終shoulder & neck只做過一次推拿,未咁快見效!

車仔:
想!我都好想去影燈燈,不過都係擔心人多亂湧來湧去,同埋怕吹親謙謙,因為佢仲傷風緊.
如果要等老公出完trip先影,就要到20號之後,真係會好多人呢!

豬茵:
多謝你咁謝我同Pekkle!
想當日開始放棄餵人奶時,真係諗左成日先決定.
不過當然決定左就有d不甘心及不開心啦!
但係健康院姑娘都安慰我,話餵唔到人奶唔係一件錯事,
你冇欠到個BB!食奶粉一樣可以健康成長!
個心先安樂同relax左好多.

Elaine:
睇左芷晴d相,真開心!
睇到個個d新相,真係有仔�女萬事足咁呢!!


侯爵府

積分: 24274


1444#
發表於 04-12-6 00:47 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

Mr Mok:
話左比SBB聽你掛住佢
同埋你隻B會沖沖下涼開大
佢笑左好耐,仲話:唔係呀嘛?咁正?換過盤水囉!
(鬼唔知咩?!)

點呀?滿月攪成點呀?
一晚見咁多人,小心佢半夜扭呀!(不過都小心唔黎)


伯爵府

積分: 18746


1445#
發表於 04-12-6 00:54 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

草本,
唔駛咁客氣多謝我,我都係講事實姐.....
而我就係懶,先唔想餵奶粉呀,因為洗樽,拾樽好鬼煩,仲要半夜起身開奶,我諗到都怕怕呀......佩服佩服 :mrgreen: :mrgreen:
奶粉有奶粉既好處,,,,,以前有$$人先可以食奶粉架


侯爵府

積分: 24274


1446#
發表於 04-12-6 00:56 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

好開心同奶奶都多左好多共識!
例如佢知道一喊即抱係唔好的!

不過老爺就未得
佢今日仲同奶奶打小報告,話覺得我唔想佢掂個孫喎
唉... 人人都鍾意抱BB!得意嘛!
不過佢有冇諗過如果一喊就抱,或者成日B不離手,
我都係辛苦多幾個禮拜就返工
奶奶到時全職湊B時,就真係多得佢唔少啦!

好在奶奶都知我唔係咁既人
仲同老爺講話如果我唔想個B見爺爺,就唔會買張野放o係廳比佢地多d見啦!真係貪個廳風涼水冷咩!

不過唔理得老爺咁多喇!
佢要亂諗我都冇計
最重要係同奶奶夾到就最好!


伯爵府

積分: 18746


1447#
發表於 04-12-6 00:58 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

tw,
你見到beebee攪bee miu,你會點呀?????

不過你真係要係你坐月時好好咁講比beebee聽,教佢唔可以咁做呀..

你可以宜家又pump又埋身囉,,,,,到你番工時先全pump,pump到冇為止,睇下咁樣會唔會好d,因為你宜家24小時對住bee miu,真係好難完全唔埋身喎 ?-( ?-(


侯爵府

積分: 24274


1448#
發表於 04-12-6 01:00 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

茵:
有時倦倦地時仲要去洗樽,真係幾唔願
不過一諗到係比亞仔食時,又會好努力咁去洗clean D!
咁耐以黎所有奶樽都係我洗架
我唔想奶奶洗一來洗樽真係都幾麻煩
二來我好想在返工之前為亞仔做多少少!

有時睇住佢食到啜啜聲時
真係好滿足,好感動呢!!


珍珠宮

積分: 33190


1449#
發表於 04-12-6 01:02 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

hi all,

星期六帶elise去健康院, 佢已經有成9.6磅喇.
醫生話重得好好, 真係開心.

嘩...打針真係好殘忍 :cry: :cry:
隻c 佬放左我飛機, 得我一個人去.
好彩家姐又book左兼遲到, 可以係elise打針既時侯係到.
elise打針由賓賓抱, elise好叻女只喊左1聲就訓返.

星期二再返健康院做聽覺測試.


侯爵府

積分: 24274


1450#
發表於 04-12-6 01:04 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

Car Man:
小Elise同Ernest一直叮噹馬頭喎(體重)!
我30/11時有4.03kg, 你尋日有4.4kg!
大家一齊努力呀!!


侯爵府

積分: 24274


1451#
發表於 04-12-6 01:05 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

唔得喇!要訓喇!
03:00有一更呢!!


珍珠宮

積分: 33190


1452#
發表於 04-12-6 01:10 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

草本, 茵,

其實我餵唔到人奶, 我都覺得唔開心架.
成日睇你地講餵人奶點..點..點...我都會imagine下架
星期六係健康院姑娘問我bb有無食過人奶, 我話無, 佢再問 "一次都無"..當時我個心都有點兒那過


珍珠宮

積分: 33190


1453#
發表於 04-12-6 01:13 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

茵,

大豬發燒..辛苦你喇.
take care全家.
加油


珍珠宮

積分: 33190


1454#
發表於 04-12-6 01:14 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

kyleung 寫道:
Car Man:
小Elise同Ernest一直叮噹馬頭喎(體重)!
我30/11時有4.03kg, 你尋日有4.4kg!
大家一齊努力呀!!

yeah 一齊努力
ernest早產, elise有病, 宜家大家成績都ok..真係 飲得柸落


珍珠宮

積分: 33190


1455#
發表於 04-12-6 01:32 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

elise個樣太似男仔喇.
同佢著粉紅色有花花既衫仔, 我自己都頂唔順, 好似個女仔身key左個男仔頭...hee..比老公話我, 唔準咁樣話佢個女喎 :mrgreen:

我d家姐仲話有無攪錯, 叫"林芷蔓", 個樣咁男仔, 好唔知點bor :evil:
佢地叫elise叫 "萬子" & 林子祥 :evil: :evil:


珍珠宮

積分: 33190


1456#
發表於 04-12-6 01:33 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

無晒人喇
咁我都閃喇.


伯爵府

積分: 18746


1457#
發表於 04-12-6 01:44 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

pekkle,
其實餵人奶都有其他壓力架,好似我咁,都係一路餵人奶比亞豬,不過唔知係我唔掙氣定係佢唔掙氣啦,一路都係奀豬,仲成日比人串...【有冇攪錯呀,人食人奶,你亞仔食人奶,佢食到咁奀架】不知幾鬼hurt呀..... :evil: :evil: :evil:

豬女都成日比我媽咪話著左粉紅色衫都成個男仔咁呀,

elise重得好好呀,恭喜哂呀


珍珠宮

積分: 48885


1458#
發表於 04-12-6 08:22 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部


chu ma

大件事
今日好想埋返身兩次and then bump出
但有一邊好似收左工
無乜谷奶
咁係咪today 全力埋身係呢邊無奶個邊

?????


男爵府

積分: 5167


1459#
發表於 04-12-6 08:51 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

草本,
你就好啦.......開始同奶奶有共識.

我呢邊........口頭上話好, 到頭來BB在喊佢就靜雞雞去抱, 唉...我返工個工人都唔知會唔會幫佢暪住我呀 (因佢對個工人超好嘛).

成日話見到BB喊唔忍心佢喊喎, 老爺又話喊得多會眼腫, 總之借口多多. :evil:

kyleung 寫道:
好開心同奶奶都多左好多共識!
例如佢知道一喊即抱係唔好的!

不過老爺就未得
佢今日仲同奶奶打小報告,話覺得我唔想佢掂個孫喎
唉... 人人都鍾意抱BB!得意嘛!
不過佢有冇諗過如果一喊就抱,或者成日B不離手,
我都係辛苦多幾個禮拜就返工
奶奶到時全職湊B時,就真係多得佢唔少啦!

好在奶奶都知我唔係咁既人
仲同老爺講話如果我唔想個B見爺爺,就唔會買張野放o係廳比佢地多d見啦!真係貪個廳風涼水冷咩!
我的曳豬囡囡在浸會順產出世架 ! 3.05kg-Oct 04; 4.9kg-Nov 04; 6.1kg-Dec 04; 6.8kg-Jan 05; 10.3kg-Dec 05; 12.0kg-Jul 06; 14.0kg-Jan 07; 14.6kg-Jun 07; 16.2kg-Jan 08; 17.6kg-Jun 08; 19.0kg-Jan 09;  19.8kg-Jun 09; 22.4kg-Jan 10; 22.6kg-Jun 10


男爵府

積分: 5167


1460#
發表於 04-12-6 08:57 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

奀豬mami~~
【有冇攪錯呀,人食人奶,你亞仔食人奶,佢食到咁奀架】 ?-( ?-( 會唔會係後奶唔夠多呀? 你有冇餐餐食飯呀?

我以前餐餐都唔食飯架, 而家奶奶逼我餐餐都要食最少一碗飯呀, 佢話食飯先至餵得好人奶喎. 我被迫要聽話囉, 其實都怕自己會變肥婆架, 餐餐食飯, 又唔可以減肥住喎, 所以諗緊餵到幾時好囉. 我唔想變肥C9呀.

奀豬mami~~ 寫道:
pekkle,
其實餵人奶都有其他壓力架,好似我咁,都係一路餵人奶比亞豬,不過唔知係我唔掙氣定係佢唔掙氣啦,一路都係奀豬,仲成日比人串...【有冇攪錯呀,人食人奶,你亞仔食人奶,佢食到咁奀架】不知幾鬼hurt呀..... :evil: :evil: :evil:
我的曳豬囡囡在浸會順產出世架 ! 3.05kg-Oct 04; 4.9kg-Nov 04; 6.1kg-Dec 04; 6.8kg-Jan 05; 10.3kg-Dec 05; 12.0kg-Jul 06; 14.0kg-Jan 07; 14.6kg-Jun 07; 16.2kg-Jan 08; 17.6kg-Jun 08; 19.0kg-Jan 09;  19.8kg-Jun 09; 22.4kg-Jan 10; 22.6kg-Jun 10

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo