Elainecnc 寫道:
[quote]
奀豬mami~~ 寫道:
karen,
如果bb啜得啱位,你係唔會痛架...如果痛,你就唔啱位啦....試下撐大亞b個嘴先,再含你乳頭啦....
你亞b用慣奶樽,你都可以試下比佢埋身架...一次唔得,再試下囉,,,,,可能試多幾次就成功啦[quote]
其實你地點撐大亞b個嘴架?? ?-( ?-( ?-(
kyleung 寫道:
好開心同奶奶都多左好多共識!
例如佢知道一喊即抱係唔好的!
不過老爺就未得
佢今日仲同奶奶打小報告,話覺得我唔想佢掂個孫喎
唉... 人人都鍾意抱BB!得意嘛!
不過佢有冇諗過如果一喊就抱,或者成日B不離手,
我都係辛苦多幾個禮拜就返工
奶奶到時全職湊B時,就真係多得佢唔少啦!
好在奶奶都知我唔係咁既人
仲同老爺講話如果我唔想個B見爺爺,就唔會買張野放o係廳比佢地多d見啦!真係貪個廳風涼水冷咩!
奀豬mami~~ 寫道:
pekkle,
其實餵人奶都有其他壓力架,好似我咁,都係一路餵人奶比亞豬,不過唔知係我唔掙氣定係佢唔掙氣啦,一路都係奀豬,仲成日比人串...【有冇攪錯呀,人食人奶,你亞仔食人奶,佢食到咁奀架】不知幾鬼hurt呀..... :evil: :evil: :evil: