跳至

首頁

尾頁
   2


大宅

積分: 2579

好媽媽勳章


1441#
發表於 09-9-23 00:49 |只看該作者
原帖由 吉豬B 於 09-9-22 22:44 發表
都好多日冇0係度傾偈喇, 原因係每日都好唔舒服, 夜晚最多瞓到兩三個鐘, 日頭好攰, 今日條腰終於冇咁痛, 唔知係唔係跟physician所教做左d舒緩動作有關, 希望keep住係咁就好喇, 如果唔係真係唔知點捱落去~

...


係呀, 幾日無見你啦. 唔好太擔心, relax 多d. mami 唔開心, bb會feel 到ga. 要多d同BBs 傾偈, 叫佢哋聽話, 乖d, 最快都要37週先好出嚟呀, 咁先抵錫ga.

我成日都同小b傾偈, so far 佢都好聽話ga.

我嚟幾日都開始feel到自己行半小時, 巳腳攰同腰痛. 今晚剛做完產前運動, 條腰真係好似無咁痛. 你要勤力d做呀.


大宅

積分: 4892


1442#
發表於 09-9-23 00:50 |只看該作者
原帖由 吉豬B 於 09-9-23 00:03 發表
重有bbs今日檢查0既體重係囝囝同囡囡各都係4.4lbs, 不過囡囡由於腹部有積水, 所以肚圍大左, 所以醫生話係唔準0既, 不過以阿囝0既體重0黎講, 醫生話就算單胎都屬於巨b, 我而家只係30wk多d咋!

兩個b0既體重加埋胎水同 ...


吉豬B,
唔好咁擔心住,等星期四見埋醫生,睇吓佢點講先算啦.
依家最緊要放鬆,bbs佢哋好叻,所以一定冇問題, 而且佢哋都算大size, 我想如果有32weeks, 都ok, 記得relax

我就星期五至見醫生,都唔知bb有幾大,又唔知係大好,定細粒好 (mani的矛盾)


大宅

積分: 2579

好媽媽勳章


1443#
發表於 09-9-23 00:52 |只看該作者
原帖由 monmuifamily 於 09-9-22 22:58 發表


我同你相反...好唔想個bb天蠍座...哈哈....不過無計....一定係天蠍座


hehe... me2, 我都唔想阿b係天蠍座. 想佢係天秤座, 因為天秤座通常係靚仔靚女. 不過, 嚟個係改變唔到的事實.


大宅

積分: 4684


1444#
發表於 09-9-23 02:08 |只看該作者
原帖由 koey5 於 09-9-22 17:50 發表


咦..我老公又係星期四生日啊....大家都請左假..諗緊去邊玩


你地兩個老公都係星期四 24 Sep 生日我老公都係喎 !!!


大宅

積分: 4684


1445#
發表於 09-9-23 02:13 |只看該作者
原帖由 Wong_C_Lai 於 09-9-22 19:54 發表


我個肚都越嚟越大, 行一陣對腳巳好鬼c攰, 好想坐底休息吓. 老公成日叫佢大b, 真係激c我. 今日呀, 行經鴻福堂, 我只係企咗一陣, 睇吓有乜糖水啱食, 個姐姐就派咗張訂豬腳薑的 leaflet 俾我... 唔通我真係好似就生 ...


我都覺得個肚重左好多, 不過我下星期五先去產檢, 好掛住阿b呀 ~~~


大宅

積分: 4684


1446#
發表於 09-9-23 02:20 |只看該作者
原帖由 Wong_C_Lai 於 09-9-23 00:52 發表


hehe... me2, 我都唔想阿b係天蠍座. 想佢係天秤座, 因為天秤座通常係靚仔靚女. 不過, 嚟個係改變唔到的事實.


我都係呀, (唔想阿b係天蠍座), 我一知道預產期就已經唉 ~~~ 不過冇辦法因為冇得揀 !!!
最恐怖係阿B出世後一日係我99生日嘛 ~~~


大宅

積分: 4684


1447#
發表於 09-9-23 02:22 |只看該作者
今日出左成日街, 又飲茶, 又剪頭髮,又行街, 又食飯 ~~~
聽日又要出街


男爵府

積分: 9251

牛年勳章


1448#
發表於 09-9-23 09:21 |只看該作者
Haha, 係我呀, 咩事呢???
原帖由 gobby926 於 09-9-22 23:02 發表
請問有冇人知facebook的 rita cheng是誰?


男爵府

積分: 9251

牛年勳章


1449#
發表於 09-9-23 09:25 |只看該作者
睇嚟天秤座好好喎...
咁我唔駛擔心喇...
我小B早預產期2個星期出世就係天秤座...


大宅

積分: 3518


1450#
發表於 09-9-23 09:34 |只看該作者
原帖由 babeBBDoll 於 09-9-23 02:08 發表


你地兩個老公都係星期四 24 Sep 生日我老公都係喎 !!!


咁多老公9月24生日既...hahaha


大宅

積分: 3518


1451#
發表於 09-9-23 09:36 |只看該作者
番埋今日就連放4日假...真開心..


別墅

積分: 706


1452#
發表於 09-9-23 09:51 |只看該作者
咁好? 係天秤座出嚟~
原帖由 lai_tat 於 09-9-23 09:25 發表
睇嚟天秤座好好喎...
咁我唔駛擔心喇...
我小B早預產期2個星期出世就係天秤座...

係小牛仔嚟~


禁止訪問

積分: 1648


1453#
發表於 09-9-23 10:01 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 426


1454#
發表於 09-9-23 10:15 |只看該作者
廣華、浸會四嬰一出世斷骨 一產婦是助產士 家屬質疑醫護失當報警

四名孕婦早前分別入住兩大著名「生仔」醫院分娩,結果嬰兒一個斷手骨、兩個斷腳骨、一個斷鎖骨,小人兒未足月就要打石膏,狀甚凄凉;四個家庭懷疑醫院失誤,其中一名事主本身是助產士,對於浸會醫院不解釋、不負責的態度非常不滿,其家人昨日傍晚報警求助。

http://hk.apple.nextmedia.com/template/apple/art_main.php?iss_id=20090923&sec_id=4104&subsec_id=12731&art_id=13238860


別墅

積分: 866


1455#
發表於 09-9-23 10:42 |只看該作者
原帖由 吉豬B 於 09-9-23 00:03 發表
重有bbs今日檢查0既體重係囝囝同囡囡各都係4.4lbs, 不過囡囡由於腹部有積水, 所以肚圍大左, 所以醫生話係唔準0既, 不過以阿囝0既體重0黎講, 醫生話就算單胎都屬於巨b, 我而家只係30wk多d咋!

兩個b0既體重加埋胎水同 ...


吉豬b:

你要頂住呀, 盡量諗d開心嘢, 令自己分散注意力, 好快bbs會出世來見你, 到時你就double 高興啦......
希望我明天見到你啦, 我會大約10.30 am 到威院, 唔知你到時走左未? 我pm我電話俾你, 到時你打俾我啦 !!



大宅

積分: 1555


1456#
發表於 09-9-23 11:11 |只看該作者
原帖由 mvbb2009 於 09-9-23 10:42 發表


吉豬b:

你要頂住呀, 盡量諗d開心嘢, 令自己分散注意力, 好快bbs會出世來見你, 到時你就double 高興啦......
希望我明天見到你啦, 我會大約10.30 am 到威院, 唔知你到時走左未? 我pm我電話俾你, 到時你打俾我啦 !! ...


我諗我應該未走得喇, 因為我聽日要0係9:30先見營養師, 再一直等到12:00先有得產檢呀! 好丫, 我到時打電話比你!


大宅

積分: 1031


1457#
發表於 09-9-23 11:12 |只看該作者
今日放假係屋企......好舒服呀!


男爵府

積分: 5119

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 15週年勳章


1458#
發表於 09-9-23 11:13 |只看該作者
原帖由 yan00 於 09-9-23 10:15 發表
廣華、浸會四嬰一出世斷骨 一產婦是助產士 家屬質疑醫護失當報警

四名孕婦早前分別入住兩大著名「生仔」醫院分娩,結果嬰兒一個斷手骨、兩個斷腳骨、一個斷鎖骨,小人兒未足月就要打石膏,狀甚凄凉;四個家庭懷疑醫院失誤, ...



男爵府

積分: 9251

牛年勳章


1459#
發表於 09-9-23 11:14 |只看該作者
唔知架, 總之我小B足37週先至出世我就滿意架喇...

原帖由 miumiu29 於 09-9-23 09:51 發表
咁好? 係天秤座出嚟~


男爵府

積分: 5119

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 15週年勳章


1460#
發表於 09-9-23 11:15 |只看該作者
今日又要返東區拮手指~


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo