在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 23722


1441#
發表於 05-4-20 13:00 |只看該作者

Re: 女人自在空間

有時我覺得d姑娘成日識少少扮代表, 咁係咪由得佢地呀, 唔好架嘛, 我個女都話要睇e生減肥, 我都費事啋佢, book左都唔出現

阿女有時要求飲水, 你比果汁佢佢都唔要, 佢算like water架, 可以飲好多, 其實係自細養成ge習慣, 水係必需品, 點會唔like呀, 唔通渴都唔飲啦喎。


子爵府

積分: 10877


1442#
發表於 05-4-20 13:04 |只看該作者

Re: 女人自在空間

phibow

如果小豆妹唔like 飲water ke 話,妳就將d 果汁開到好稀俾佢飲,然後每日減果汁份量直至變返全水黎train 佢又睇下得唔得

當初腰果(around 個幾月大)唔肯飲水ke 時候我就開好稀ke 葡萄糖水再每日越開越稀黎train 佢,2/3日左右就ok 左囉


珍珠宮

積分: 40434


1443#
發表於 05-4-20 13:06 |只看該作者

Re: 女人自在空間

等我今晚試下先
Tungmimi 寫道:
phibow

如果小豆妹唔like 飲water ke 話,妳就將d 果汁開到好稀俾佢飲,然後每日減果汁份量直至變返全水黎train 佢又睇下得唔得

當初腰果(around 個幾月大)唔肯飲水ke 時候我就開好稀ke 葡萄糖水再每日越開越稀黎train 佢,2/3日左右就ok 左囉


珍珠宮

積分: 32937

好媽媽勳章


1444#
發表於 05-4-20 13:24 |只看該作者

Re: 女人自在空間

Alexismama 寫道:
有時我覺得d姑娘成日識少少扮代表, 咁係咪由得佢地呀, 唔好架嘛, 我個女都話要睇e生減肥, 我都費事啋佢, book左都唔出現 ====> 你指依家鐵頭妹要去keep fit呀 ????

阿女有時要求飲水, 你比果汁佢佢都唔要, 佢算like water架, 可以飲好多, 其實係自細養成ge習慣, 水係必需品, 點會唔like呀, 唔通渴都唔飲啦喎。 ====> agreed !

大少, 二小姐, 請問有乜FUN庫呀.


子爵府

積分: 10877


1445#
發表於 05-4-20 13:34 |只看該作者

Re: 女人自在空間

[size=x-large]高 學 歷 家 庭 兒 童 較 高 瘦

屎.....腰果一定係肥個隻 :-( :-( :-(


珍珠宮

積分: 40434


1446#
發表於 05-4-20 13:46 |只看該作者

Re: 女人自在空間

me too
Tungmimi 寫道:
[size=x-large]高 學 歷 家 庭 兒 童 較 高 瘦

屎.....腰果一定係肥個隻 :-( :-( :-(


男爵府

積分: 8378


1447#
發表於 05-4-20 14:04 |只看該作者

Re: 女人自在空間

phibow

小豆妹好勁呀! 大食妹呀! 我的堯堯食緊5oz奶
堯堯網站Part IIDec 18, 2004 2.43 kgJan 19, 2005 3.53 kgFeb 22, 2005 4.75 kgApr 02, 2005 5.90 kg (連衫)Apr 22, 2005 6.12 kgMay 30, 2005 7.00 kg (連衫)Jun 30, 2005 7.50 kg (連衫) 70cm長Aug 01, 2005 7.60 kg (連衫)


侯爵府

積分: 23722


1448#
發表於 05-4-20 14:37 |只看該作者

Re: 女人自在空間

夫人

佢話要, 我無理佢喎, 阿女好肥咩, 你都見過佢架, d姑娘攞住本幾十年前ge 統計表嚟睇玩家d bb, 都唔準啦, 你唔覺個個bb都over 90%, 仲好多都over 97%, 佢又唔睇個bb型格同骨骼就段章話阿女超標, 佢都short short de


侯爵府

積分: 23722


1449#
發表於 05-4-20 14:39 |只看該作者

Re: 女人自在空間

關咩事呀, 遺傳嚟架嘛, 但肥得制真係大左易肥d架, 話d肥細胞活躍左呀嘛
phibow 寫道:
me too
[quote]
Tungmimi 寫道:
[size=x-large]高 學 歷 家 庭 兒 童 較 高 瘦

屎.....腰果一定係肥個隻 :-( :-( :-(
[/quote]


子爵府

積分: 10877


1450#
發表於 05-4-20 14:42 |只看該作者

Re: 女人自在空間

alexisma

其實我都唔信ka.....不過我地2 公婆都肥~~~腰果都好大雞會囉


侯爵府

積分: 23722


1451#
發表於 05-4-20 15:05 |只看該作者

Re: 女人自在空間

TUNGMI

其實骨格都係遺傳, 有D人D骨好細, 咪可以好SLIM喎, 我地都無呢D條件架啦

LOVELYMOM就有


子爵府

積分: 10877


1452#
發表於 05-4-20 15:12 |只看該作者

Re: 女人自在空間

唔只.....仲有phibow 都係

Alexismama 寫道:
TUNGMI

其實骨格都係遺傳, 有D人D骨好細, 咪可以好SLIM喎, 我地都無呢D條件架啦

LOVELYMOM就有


子爵府

積分: 10877


1453#
發表於 05-4-20 17:04 |只看該作者

Re: 女人自在空間

alexisma

我同妳就話走左去congrat 人


侯爵府

積分: 23722


1454#
發表於 05-4-20 17:05 |只看該作者

Re: 女人自在空間

咁c野唔入嚟, 無人同phibow chat, 佢入嚟做咩喎


子爵府

積分: 10877


1455#
發表於 05-4-20 17:12 |只看該作者

Re: 女人自在空間

咁又係~~~但係仲有lu lu 嘛

[quote]
Alexismama 寫道:
咁c野唔入


男爵府

積分: 5353


1456#
發表於 05-4-20 17:13 |只看該作者

Re: 女人自在空間

alexisma,
我唔入來...你地都可以自己傾架嗎...
:-D


侯爵府

積分: 23722


1457#
發表於 05-4-20 17:20 |只看該作者

Re: 女人自在空間

lovelymom

tungmi都話我地去左隔離囉, 咁咪無係樹囉, 又要phibow唔見左 ?-( ?-( ?-( ?-(


男爵府

積分: 5353


1458#
發表於 05-4-20 17:42 |只看該作者

Re: 女人自在空間

Alexisma,
我尋日都講左想行開下..你地自己傾下先啦...
:-D


子爵府

積分: 10877


1459#
發表於 05-4-20 17:43 |只看該作者

Re: 女人自在空間

lovelymom

係呀 在職樹有個靚媽有第2胎~~~我地走左去congrat 佢囉 不過無諗呢樹會咁靜ka 嘛 :cry:


侯爵府

積分: 23722


1460#
發表於 05-4-20 17:46 |只看該作者

Re: 女人自在空間

收工啦

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo