單親天地

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 7999

好媽媽勳章


1441#
發表於 10-3-12 14:25 |只看該作者
原帖由 annieannieleung 於 10-3-12 14:23 發表

我同 ikle 都無樓~
係啦係啦


大宅

積分: 2326

好媽媽勳章


1442#
發表於 10-3-12 14:25 |只看該作者
原帖由 ikle 於 10-3-12 14:12 發表
仲有乜聯絡方法呀

我有佢手提 (之前朋友比我), 但佢都係唔會聽 (飛 call 台)~


瑪瑙宮

積分: 141689

環保接龍勳章


1443#
發表於 10-3-12 14:26 |只看該作者
着多件衫啦
係呀,都唔知食乜,又想食M記喎
原帖由 ikle 於 10-3-12 14:24 發表
要去銀行呀
有公司野
順手攪自已野
咁晏至食?

[ 本帖最後由 wayso 於 10-3-12 14:28 編輯 ]


男爵府

積分: 7999

好媽媽勳章


1444#
發表於 10-3-12 14:26 |只看該作者
原帖由 annieannieleung 於 10-3-12 14:25 發表

我有佢手提 (之前朋友比我), 但佢都係唔會聽 (飛 call 台)~
留言、sms 啦


瑪瑙宮

積分: 145167

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


1445#
發表於 10-3-12 14:30 |只看該作者
成個過程都係用咗個幾鐘咋....
原帖由 ikle 於 10-3-12 14:12 發表
其實你排左幾耐呀
聽講要排好耐喎
緣是天意,份是人為,有緣相遇者,珍惜緣份的來臨


大宅

積分: 2326

好媽媽勳章


1446#
發表於 10-3-12 14:30 |只看該作者
原帖由 wayso 於 10-3-12 14:14 發表
擺到明係樹耍你啦,仲打乜鬼吖
你咪話搵人幫幫手嘅

我都覺得打幾多次佢都唔會覆~
要覆就一早覆左啦!! 洗等咁耐咩?!
所以我先唸, 唔通 C6 真係出左信告佢違反專業措手?!
一陣打比個舊同事, 同佢呻下囉!! (其實真係唔係好想煩到人o架!!)
我驚o既係, 佢宜家咁樣, 出庭o個時會唔會落力幫我o架?!
佢成日都同我講, 唔好唸咁多, 隨遇而安啦!! 如果我攞唔到個撫養權, 都唔好唔開心, 得失o既野, 唔好睇得咁重~


大宅

積分: 2326

好媽媽勳章


1447#
發表於 10-3-12 14:32 |只看該作者
原帖由 ikle 於 10-3-12 14:26 發表
留言、sms 啦

點解我唸唔到 send sms o既?!


大宅

積分: 2326

好媽媽勳章


1448#
發表於 10-3-12 14:32 |只看該作者
原帖由 ChammyMAMA 於 10-3-12 14:30 發表
成個過程都係用咗個幾鐘咋....

咁都好快喎!!


瑪瑙宮

積分: 141689

環保接龍勳章


1449#
發表於 10-3-12 14:38 |只看該作者
呢個時候無得諗煩唔煩到人架啦,個仔緊要呀
真係如果可以嘅話,搵多個律師問吓啦,錢洗左可以搵得返架嘛,時間真係好緊迫,唔好比呢個律師拖晒D時間呀..
邊個"佢"呢?
原帖由 annieannieleung 於 10-3-12 14:30 發表

我都覺得打幾多次佢都唔會覆~
要覆就一早覆左啦!! 洗等咁耐咩?!
所以我先唸, 唔通 C6 真係出左信告佢違反專業措手?!
一陣打比個舊同事, 同佢呻下囉!! (其實真係唔係好想煩到人o架!!)
我驚o既係, 佢宜家咁樣, 出庭o ...


大宅

積分: 2326

好媽媽勳章


1450#
發表於 10-3-12 14:40 |只看該作者
原帖由 wayso 於 10-3-12 14:38 發表
呢個時候無得諗煩唔煩到人架啦,個仔緊要呀
真係如果可以嘅話,搵多個律師問吓啦,錢洗左可以搵得返架嘛,時間真係好緊迫,唔好比呢個律師拖晒D時間呀..
邊個"佢"呢?
...

咪就係個律師囉!! 竟然咁同我講喎!!


瑪瑙宮

積分: 141689

環保接龍勳章


1451#
發表於 10-3-12 14:43 |只看該作者
佢都痴根呀,比咁Q多錢佢,叫我隨乜Q安,佢無野嘛,咁駛Q搵佢呀
原帖由 annieannieleung 於 10-3-12 14:40 發表

咪就係個律師囉!! 竟然咁同我講喎!!


男爵府

積分: 7999

好媽媽勳章


1452#
發表於 10-3-12 14:58 |只看該作者
原帖由 ChammyMAMA 於 10-3-12 14:30 發表
成個過程都係用咗個幾鐘咋....
咁快?


男爵府

積分: 7999

好媽媽勳章


1453#
發表於 10-3-12 14:59 |只看該作者
原帖由 wayso 於 10-3-12 14:43 發表
佢都痴根呀,比咁Q多錢佢,叫我隨乜Q安,佢無野嘛,咁駛Q搵佢呀
咪就係
不如乜都唔攪,就咁等個官判


大宅

積分: 2326

好媽媽勳章


1454#
發表於 10-3-12 15:24 |只看該作者
原帖由 wayso 於 10-3-12 14:43 發表
佢都痴根呀,比咁Q多錢佢,叫我隨乜Q安,佢無野嘛,咁駛Q搵佢呀

咁咪就係囉!! 佢令我覺得佢對自己無乜信心咁~
我o岩o岩搵左我舊同事, 佢話幫我手搵下個律師喎!!
佢地好 friend o架!! 我舊同事又好交帶~
又麻煩人, 真係非常唔好意思囉!!


大宅

積分: 2326

好媽媽勳章


1455#
發表於 10-3-12 15:25 |只看該作者
原帖由 ikle 於 10-3-12 14:59 發表
咪就係
不如乜都唔攪,就咁等個官判

好似仲好o的咁~
之前個律師教我湊左個仔唔好湊返比佢地~
宜家先將件事搞到咁大之嘛!!


男爵府

積分: 7999

好媽媽勳章


1456#
發表於 10-3-12 15:28 |只看該作者
原帖由 annieannieleung 於 10-3-12 15:25 發表

好似仲好o的咁~
之前個律師教我湊左個仔唔好湊返比佢地~
宜家先將件事搞到咁大之嘛!!
咁覺得唔好意思果個
應該係個律師喎
唔幫咪講唔幫囉
好過接左又唔理咁


大宅

積分: 2326

好媽媽勳章


1457#
發表於 10-3-12 15:40 |只看該作者
原帖由 ikle 於 10-3-12 15:28 發表
咁覺得唔好意思果個
應該係個律師喎
唔幫咪講唔幫囉
好過接左又唔理咁

你知唔知, 其實當初個律師係勸我唔好爭個撫養權o架!!
唔係因為爭唔到, 而係佢覺得我仲後生, 無謂留個仔o係身邊阻住自己~
佢根本唔明身為人母o既感受~


瑪瑙宮

積分: 141689

環保接龍勳章


1458#
發表於 10-3-12 15:42 |只看該作者
搵人幫左就開心返D啦,咁今晚仲食唔食糖水啫
原帖由 annieannieleung 於 10-3-12 15:24 發表

咁咪就係囉!! 佢令我覺得佢對自己無乜信心咁~
我o岩o岩搵左我舊同事, 佢話幫我手搵下個律師喎!!
佢地好 friend o架!! 我舊同事又好交帶~
又麻煩人, 真係非常唔好意思囉!! ...


瑪瑙宮

積分: 141689

環保接龍勳章


1459#
發表於 10-3-12 15:44 |只看該作者
咁呢樣都可以理解嘅
原帖由 annieannieleung 於 10-3-12 15:40 發表

你知唔知, 其實當初個律師係勸我唔好爭個撫養權o架!!
唔係因為爭唔到, 而係佢覺得我仲後生, 無謂留個仔o係身邊阻住自己~
佢根本唔明身為人母o既感受~ ...


男爵府

積分: 7999

好媽媽勳章


1460#
發表於 10-3-12 15:48 |只看該作者
原帖由 annieannieleung 於 10-3-12 15:40 發表

你知唔知, 其實當初個律師係勸我唔好爭個撫養權o架!!
唔係因為爭唔到, 而係佢覺得我仲後生, 無謂留個仔o係身邊阻住自己~
佢根本唔明身為人母o既感受~ ...

佢呢 d 咪所謂既"理性"囉

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo