親子旅遊

跳至

首頁

尾頁
   0


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


1441#
發表於 11-2-28 15:46 |只看該作者
咪就係dl果個sw...搵唔番出黎鏟...再唔得我都係諗住鏟ff...
原帖由 1213 於 11-2-28 15:45 發表



ff 咩 lighter ... 唔知咩黎 tim ....
剷 ff 試下得唔得 ?


水晶宮

積分: 51722

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1442#
發表於 11-2-28 15:47 |只看該作者
原帖由 jcy 於 11-2-28 15:42 發表
都要亞ma叻先得


頒個最佳指導獎自己啦


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


1443#
發表於 11-2-28 15:48 |只看該作者
攪埋個exem...我只係想獎自己zzz多10個鐘
原帖由 ahmama 於 11-2-28 15:47 發表


頒個最佳指導獎自己啦


珍珠宮

積分: 36241


1444#
發表於 11-2-28 15:49 |只看該作者
原帖由 jcy 於 11-2-28 15:46 發表
咪就係dl果個sw...搵唔番出黎鏟...再唔得我都係諗住鏟ff...



未住先 ... 有 d sw 唔使裝 ... 就咁用得架 wor ... 又如果果個係獨立 sw ... 你剷 ff 都冇用


珍珠宮

積分: 36241


1445#
發表於 11-2-28 15:58 |只看該作者
原帖由 jcy 於 11-2-28 15:43 發表
新pool??咩款...會唔會有sir梯



有就好啦 ~~~


珍珠宮

積分: 33596

DHA勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1446#
發表於 11-2-28 16:06 |只看該作者
原帖由 jcy 於 11-2-28 15:24 發表
1213/oldbean...

想問下我係firefox裝左果個for fb 睇相ge software之後有d出事...想鏟又搵唔番出黎鏟...點扇


出咗咩事??? 我 ok 禾
      


珍珠宮

積分: 36241


1447#
發表於 11-2-28 16:09 |只看該作者
原帖由 smypig 於 11-2-28 16:06 發表


出咗咩事??? 我 ok 禾



e ... 頭先睇唔到係用 ff 黎睇 fb 相 tim ....
如果係咁 ... 一係剷左 ff 重裝啦 ...


侯爵府

積分: 24981

育兒性格勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1448#
發表於 11-2-28 16:14 |只看該作者
自己教... 死好多細胞喎mouth:
原帖由 jcy 於 11-2-28 15:48 發表
攪埋個exem...我只係想獎自己zzz多10個鐘


水晶宮

積分: 51722

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1449#
發表於 11-2-28 16:18 |只看該作者
原帖由 1213 於 11-2-28 15:58 發表



有就好啦 ~~~


似乎有喎~~

You will be glad to discover that the Sunset Bar is already operational meanwhile our waterslides and 2,000 sq. meter swimming pool with tapered shoreline area for families and separate infinity section for adults will be ready for your enjoyment during the first week of March. Unfortunately, due to uncontrollable weather and shipping issues, we regret to inform you that the anticipated completion of Coco-Joe's Beach Bar & Grill and the Health Club has been moved to 15 March instead of 28 February as previously stated.


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


1450#
發表於 11-2-28 16:18 |只看該作者
鏟ed ff...無左果個野囉...btw...if係你講果隻...咁可以點攪
原帖由 1213 於 11-2-28 15:49 發表



未住先 ... 有 d sw 唔使裝 ... 就咁用得架 wor ... 又如果果個係獨立 sw ... 你剷 ff 都冇用


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


1451#
發表於 11-2-28 16:19 |只看該作者
fb好多時load唔到...好多bug咁
原帖由 smypig 於 11-2-28 16:06 發表


出咗咩事??? 我 ok 禾


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


1452#
發表於 11-2-28 16:23 |只看該作者
yes...超燥底...尋日係last change練...佢...越彈越亂...亂到我諗緊同唔同佢去好...係baba話比佢錯敗下...點知今朝起身又正常番...我先無咁擔
原帖由 lestat 於 11-2-28 16:14 發表
自己教... 死好多細胞喎mouth:


珍珠宮

積分: 36241


1453#
發表於 11-2-28 16:24 |只看該作者
原帖由 ahmama 於 11-2-28 16:18 發表


似乎有喎~~

You will be glad to discover that the Sunset Bar is already operational meanwhile our waterslides and 2,000 sq. meter swimming pool with tapered shoreline area for families and separate ...



正 ~ mark 底先 ~~~ :p


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


1454#
發表於 11-2-28 16:24 |只看該作者
原帖由 ahmama 於 11-2-28 16:18 發表


似乎有喎~~

You will be glad to discover that the Sunset Bar is already operational meanwhile our waterslides and 2,000 sq. meter swimming pool with tapered shoreline area for families and separate ...


珍珠宮

積分: 36241


1455#
發表於 11-2-28 16:26 |只看該作者
原帖由 jcy 於 11-2-28 16:18 發表
鏟ed ff...無左果個野囉...btw...if係你講果隻...咁可以點攪



我會錯意 only, 以為係 d 獨立用的 sw (唔係係 ff 入面用) ...


珍珠宮

積分: 36241


1456#
發表於 11-2-28 16:41 |只看該作者
原帖由 jcy 於 11-2-28 16:19 發表
fb好多時load唔到...好多bug咁



之前我用 ie, 成日都 load 唔到 fb ~~~


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


1457#
發表於 11-2-28 16:54 |只看該作者
所以我e+用firefox囉...用左ff...都唔想用番ie...
原帖由 1213 於 11-2-28 16:41 發表



之前我用 ie, 成日都 load 唔到 fb ~~~


珍珠宮

積分: 36241


1458#
發表於 11-2-28 16:58 |只看該作者
原帖由 jcy 於 11-2-28 16:54 發表
所以我e+用firefox囉...用左ff...都唔想用番ie...



我屋企用 ff, 公司用 chrome ... 可能公司用多 d ... 我慣 chrome 多 d ... ff 好似冇咁好用 ... :p


珍珠宮

積分: 36241


1459#
發表於 11-2-28 17:00 |只看該作者
AirAsia X的推廣明天中午12點開鈶,各位準備就緒沒有?

http://www.facebook.com/AirAsiaHK


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


1460#
發表於 11-2-28 17:03 |只看該作者
之前都買唔到飛kl $0......呢d唔m我地啦
原帖由 1213 於 11-2-28 17:00 發表
AirAsia X的推廣明天中午12點開鈶,各位準備就緒沒有?

http://www.facebook.com/AirAsiaHK

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo