心聲留言

跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 16184

好媽媽勳章 畀面勳章


1441#
發表於 11-6-17 10:14 |只看該作者
bulubee 發表於 11-6-17 10:03
我返來啦~~~~~~

你地仲記得我嗎?
你係樓主邊個敢唔記得你喎

點評

bulubee  i love you all ar!  發表於 11-6-17 12:25
ivythepooh  係呀,點會唔記得樓主咁大膽~wakaka~~  發表於 11-6-17 10:44
              


伯爵府

積分: 16184

好媽媽勳章 畀面勳章


1442#
發表於 11-6-17 10:23 |只看該作者
bulubee 發表於 11-6-17 10:03
我返來啦~~~~~~

你地仲記得我嗎?
咁你呢排去咗邊呀好忙

點評

bulubee  i love you all ar!  發表於 11-6-17 12:25
              


珍珠宮

積分: 34867

2024年龍年勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章


1443#
發表於 11-6-17 10:28 |只看該作者
bulubee 發表於 11-6-17 10:03
我返來啦~~~~~~

你地仲記得我嗎?

點會唔記得呀~早晨

點評

bulubee  i love you all ar!  發表於 11-6-17 12:25
前面是絕路~希望在轉角


珍珠宮

積分: 34867

2024年龍年勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章


1444#
發表於 11-6-17 10:30 |只看該作者
本帖最後由 mimichong 於 11-6-17 10:30 編輯

尋日比嘢攪...
好唔開心










唔水驚係公司隻嘢
.
.
.
今朝上淘寶買咗 400幾蚊嘢 ....爽晒 ...不過係朋友幫我買...我唔識

點評

bulubee  我學極都唔識! ><  發表於 11-6-17 12:26

前面是絕路~希望在轉角


伯爵府

積分: 17134


1445#
發表於 11-6-17 10:43 |只看該作者
bulubee 發表於 11-6-17 10:03
我返來啦~~~~~~

你地仲記得我嗎?

點會唔記得呀!~
但你咁耐無上黎ge~~去左邊呀?

點評

bulubee  i love you all ar!  發表於 11-6-17 12:24


伯爵府

積分: 17134


1446#
發表於 11-6-17 10:45 |只看該作者
mimichong 發表於 11-6-17 10:30
尋日比嘢攪...
好唔開心

哈哈哈,我諗每間公司都有隻野!!


珍珠宮

積分: 34867

2024年龍年勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章


1447#
發表於 11-6-17 10:48 |只看該作者
女~魔~頭...
前面是絕路~希望在轉角


伯爵府

積分: 17134


1448#
發表於 11-6-17 10:50 |只看該作者
今晚去食父親節飯,食放題~~

第一次因為男朋友家要食正日...我自己要提早食節日飯~~
有少少唔慣...


伯爵府

積分: 16184

好媽媽勳章 畀面勳章


1449#
發表於 11-6-17 10:56 |只看該作者
mimichong 發表於 11-6-17 10:30
尋日比嘢攪...
好唔開心
我都好想喺淘寶買野...不過我唔識買

點評

bulubee  我都係.....試過出事, 俾多左好多運費, 以後驚左....  發表於 11-6-17 12:27
              


伯爵府

積分: 16184

好媽媽勳章 畀面勳章


1450#
發表於 11-6-17 10:58 |只看該作者
ivythepooh 發表於 11-6-17 10:45
哈哈哈,我諗每間公司都有隻野!!
我諗我公司應該係冇啦....最攪野都係我老板遮
              


伯爵府

積分: 16184

好媽媽勳章 畀面勳章


1451#
發表於 11-6-17 11:01 |只看該作者
ivythepooh 發表於 11-6-17 10:50
今晚去食父親節飯,食放題~~

第一次因為男朋友家要食正日...我自己要提早食節日飯~~
要習慣吓啦你
              


伯爵府

積分: 17134


1452#
發表於 11-6-17 11:19 |只看該作者
patmama 發表於 11-6-17 11:01
要習慣吓啦你

C啦...下年過年要點ga?
我真係慣左年三十晚一家人食飯ga wo...
食完飯會行埋年宵...
如果又要提早...真係怪怪地....

唔通我真係會變左"一灘水"??


珍珠宮

積分: 34867

2024年龍年勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章


1453#
發表於 11-6-17 11:37 |只看該作者
本帖最後由 mimichong 於 11-6-17 11:37 編輯
ivythepooh 發表於 11-6-17 10:50
今晚去食父親節飯,食放題~~

第一次因為男朋友家要食正日...我自己要提早食節日飯~~

咁就要習慣下啦~下下都會男家行先...哈哈哈

不過2家夾到都無所謂嘅

前面是絕路~希望在轉角


珍珠宮

積分: 34867

2024年龍年勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章


1454#
發表於 11-6-17 11:39 |只看該作者
patmama 發表於 11-6-17 10:56
我都好想喺淘寶買野...不過我唔識買

我都唔識o架....睇咗叫朋友幫我炸
前面是絕路~希望在轉角


伯爵府

積分: 16184

好媽媽勳章 畀面勳章


1455#
發表於 11-6-17 11:43 |只看該作者
ivythepooh 發表於 11-6-17 11:19
C啦...下年過年要點ga?
我真係慣左年三十晚一家人食飯ga wo...
食完飯會行埋年宵...
會唔會你男家嗰邊又要就其他仔女會早咗團年...如果係早咗你咪可以借d 以返去娘家團年lor不過我咁多年都未試過所有節日正日都係耍同夫家食...娘家就全部都食早d 最慘係第一年...走死禾...禾家姐慣咗年初二返亞媽度拜年(佢係食埋晚飯) 咁我62嗰度又要開年係食夜晚當晚食咗小小62嗰邊即刻趕住返去我亞媽樹拜年加食飯....第二年就醒啦...約我家姐年初一返去...最多晏小小啦 (因要同62地一齊出去拜晒年先走得)


              


大宅

積分: 2374


1456#
發表於 11-6-17 12:23 |只看該作者
你地真係好啊!!!!感動中!

其實我好驚個post會沉左啊....你地咁努力我真心好多謝你地啊!


我公司真係好忙啊! boss7月放大假, 佢依家不停清野, 又咩都俾我做, 做死我.....

希望黑暗的日子快d完啦~~~

你地努力啊! 我真係默默咁記掛住你地嫁!

點評

ivythepooh  放心啦,我會成日係度做鐵腳ga la~~~wakkaa~~  發表於 11-6-17 14:05


伯爵府

積分: 16184

好媽媽勳章 畀面勳章


1457#
發表於 11-6-17 12:29 |只看該作者
bulubee 發表於 11-6-17 12:23
你地真係好啊!!!!感動中!

其實我好驚個post會沉左啊....你地咁努力我真心好多謝你地啊!
禾地喺樹同你睇字間舖....唔會比企塵落去嘅最多冇野講都走入雷比個

點評

bulubee  最抵鍚係你! ^3^  發表於 11-6-17 12:46
              


伯爵府

積分: 16184

好媽媽勳章 畀面勳章


1458#
發表於 11-6-17 12:31 |只看該作者
bulubee 發表於 11-6-17 12:23
你地真係好啊!!!!感動中!

其實我好驚個post會沉左啊....你地咁努力我真心好多謝你地啊!
你放新同埋加油啦

點評

bulubee  你份工好正! ^^  發表於 11-6-17 12:46
              


大宅

積分: 2374


1459#
發表於 11-6-17 12:50 |只看該作者
好笑....我睇到有人話自由果邊好多3山5嶽....


哈哈哈....

都係呢邊和平d ^^


珍珠宮

積分: 34867

2024年龍年勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 wyeth冷知識勳章 叻叻勳章


1460#
發表於 11-6-17 12:59 |只看該作者

放心啦~7月好快到...到時boss 放假 妳就多d上黎
前面是絕路~希望在轉角

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo