想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 4447

畀面勳章


1441#
發表於 11-8-16 12:07 |只看該作者

引用:Quote:gangting+發表於+11-8-16+11:10+又黎

原帖由 KiKiWitch 於 11-08-16 發表
佢應該之後都會成日嚟架喇!
因為叮叮開始認人, 6299嚟到嗰時, 我同c6唔喺屋企, 佢哋係咁叫叮叮, 叮叮都唔 ...
甘你就慘喇!




伯爵府

積分: 17022


1442#
發表於 11-8-16 12:15 |只看該作者
KiKiWitch 發表於 11-8-16 12:00
佢應該之後都會成日嚟架喇!
因為叮叮開始認人, 6299嚟到嗰時, 我同c6唔喺屋企, 佢哋係咁叫叮叮, 叮叮都唔 ...

陰公~~weekend想休息吓都唔得


子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


1443#
發表於 11-8-16 12:17 |只看該作者
黃二少奶 發表於 11-8-16 11:30
係咪嚇親呀,我父母每次黎完,
b豬個晚都扭計,我開左聲叫佢地唔好個個禮拜黎



...

我都唔知係唔係嚇親, 因為嗰日我同c6唔喺屋企
我娘家隻狗仔上星期病得好嚴重, 幾乎c, 好在獸e幫佢急救, 先執番條命仔
所以我同家姐一早約好星期日返去睇吓隻狗仔
6299又忽然話要嚟睇粒孫, c6又認為叮叮咁細, 狗仔又有病, 都係唔好接觸, 話唔帶叮叮返娘家, 由得6299上嚟睇孫

嗰日朝早八點同十一點幾埋身餵, 叮叮都食得好好
6299大約兩點幾去到我哋度, 工人話叮叮三點鐘用樽都一口氣飲晒
我同c6大約六點返到屋企, 之前怕遲返, 所以留咗兩餐奶俾叮叮, 於是我一返到屋企就泵奶, 六點半工人再用樽餵叮叮
呢餐開始, 叮叮就痴咗線, 食咗70ml之後就喪喊, 點氹都唔肯食, 喊喊吓仲瞓著咗
我知佢一定唔飽, 又唔知佢幾點瞓醒, 啱啱泵完奶, 又冇咁快造到奶, 所以泵出嚟嗰d都唔敢全部做晒冰奶, 留咗d雪喺雪櫃, 等佢瞓醒即刻有得食
點知叮叮一瞓就瞓到九點, 我諗住雪奶只可以留廿四小時, 唔好浪費, 叫工人warm番俾佢食
點知都係唔肯食, 一遞個樽埋去就喊
嗰陣99好似好高興咁, 話佢試餵叮叮, 我冇得反對; 結果叮叮都係唔肯食
99又賴我, 話我喺屋企, 所以叮叮先唔肯用樽
但係之前我都試過喺屋企, 叮叮都係照舊10mins KO 一支奶囉!
到臨瞓前, 埋食佢又肯食, 仲食晒兩邊

尋日都仲係咁, 日頭我返咗工, 都一定要用樽
工人話佢扭嚟扭去, 都係食咗一半 (90ml)
最後工人試用番原裝chu chu咀, 叮叮先半推半就食埋嗰半
初頭我都有諗過厭奶呢個問題, 但係尋晚同今朝埋身又冇問題

都唔知我同c6唔喺屋企嗰幾個鐘, 發生過咩事~


子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


1444#
發表於 11-8-16 12:20 |只看該作者
sasa888 發表於 11-8-16 12:06
真係最緊要健康
Bb 既黃退到134喇,體重亦有明顯升幅可以一星期先返健康院一次,好開心呀,之前幾辛苦都係值 ...

你個b退黃算係退得快喎!! 叻叻~
叮叮尾二去check黃係131, 之後一星期已經低過70
所以你個b好快唔使再返去check黃, 你唔使咁頻撲喇!


侯爵府

積分: 21177


1445#
發表於 11-8-16 12:21 |只看該作者
gangting 發表於 11-8-16 10:59
係~~只要健康已經好感恩

完全認同!有兒有女都已經好大的祝福!

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


1446#
發表於 11-8-16 12:21 |只看該作者
sasa888 發表於 11-8-16 12:07
甘你就慘喇!

可能知我唔鍾意
e+想嚟唔會打嚟屋企, 只會打c6手機


侯爵府

積分: 21177


1447#
發表於 11-8-16 12:22 |只看該作者
sasa888 發表於 11-8-16 12:06
真係最緊要健康
Bb 既黃退到134喇,體重亦有明顯升幅可以一星期先返健康院一次,好開心呀,之前幾辛苦都係值 ...

短短幾日,已經跌到100幾,媽媽功不可沒!

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


侯爵府

積分: 21177


1448#
發表於 11-8-16 12:24 |只看該作者
KiKiWitch 發表於 11-8-16 10:58
三個月

原來只可以用3個月,謝謝提醒,我唔知聽邊個講,以為可以用到半年!

奶樽奶咀都要換嗎?

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


1449#
發表於 11-8-16 12:26 |只看該作者
悅同 發表於 11-8-16 12:21
完全認同!有兒有女都已經好大的祝福!

絕對係啦~
尤其係我哋呢group過來人


侯爵府

積分: 21177


1450#
發表於 11-8-16 12:27 |只看該作者
KiKiWitch 發表於 11-8-16 12:17
我都唔知係唔係嚇親, 因為嗰日我同c6唔喺屋企
我娘家隻狗仔上星期病得好嚴重, 幾乎c, 好在獸e幫佢急救, 先 ...

6299都係勿生人,咁耐見一次,佢地又咁熱情,實會無安全感!bb想埋身食可能感到安全。

99實失望死呀!咁快地位不保!haha!!!:;pppp:

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


子爵府

積分: 10627

好媽媽勳章


1451#
發表於 11-8-16 12:27 |只看該作者
悅同 發表於 11-8-16 12:24
原來只可以用3個月,謝謝提醒,我唔知聽邊個講,以為可以用到半年!奶樽奶咀都要換嗎? ...

我聽聞係呀!!


侯爵府

積分: 21177


1452#
發表於 11-8-16 12:28 |只看該作者
KiKiWitch 發表於 11-8-16 12:21
可能知我唔鍾意
e+想嚟唔會打嚟屋企, 只會打c6手機

真係好倦架,想放下假都唔得!

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


侯爵府

積分: 21177


1453#
發表於 11-8-16 12:34 |只看該作者
黃二少奶 發表於 11-8-16 11:30
係咪嚇親呀,我父母每次黎完,
b豬個晚都扭計,我開左聲叫佢地唔好個個禮拜黎



...

d親戚少見面,bb又開始認人,比佢地攪一日,真係會嚇親!唔好話bb,連我貓貓見到外人,都要入貓洞避一避。兩星期前,有朋友黎我屋企住左幾日,隻貓唔知係咪有d不安,自己咬自己條尾,之後發現尾巴無左一勿毛毛。

所以就算有人黎,都唔好一下子太熱情,太激進去搶住抱,搶住餵奶。玩熟左先好過手!

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


侯爵府

積分: 21177


1454#
發表於 11-8-16 12:36 |只看該作者
KiKiWitch 發表於 11-8-16 12:21
可能知我唔鍾意
e+想嚟唔會打嚟屋企, 只會打c6手機

佢打比自己個仔都好正常!好過下下打比你啦!

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


侯爵府

積分: 21177


1455#
發表於 11-8-16 12:37 |只看該作者
KiKiWitch 發表於 11-8-16 12:17
我都唔知係唔係嚇親, 因為嗰日我同c6唔喺屋企
我娘家隻狗仔上星期病得好嚴重, 幾乎c, 好在獸e幫佢急救, 先 ...

狗狗幾多歲?有咩病?咁樣入寵物醫院急救,都好貴架!

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


水晶宮

積分: 67414

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1456#
發表於 11-8-16 12:37 |只看該作者
本帖最後由 黃二少奶 於 11-8-16 12:39 編輯
悅同 發表於 11-8-16 12:34
d親戚少見面,bb又開始認人,比佢地攪一日,真係會嚇親!唔好話bb,連我貓貓見到外人,都要入貓洞避一避。 ...

B豬有人抱佢同佢玩,佢表現好開心嫁,
但係之後先黎料囉,所以我阿媽唔覺得佢自己有問題,
我阿媽就係一見B豬醒就大大聲同佢講野,
又係咁抱佢搖佢囉mouth:


水晶宮

積分: 67414

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1457#
發表於 11-8-16 12:39 |只看該作者
KiKiWitch 發表於 11-8-16 12:17
我都唔知係唔係嚇親, 因為嗰日我同c6唔喺屋企
我娘家隻狗仔上星期病得好嚴重, 幾乎c, 好在獸e幫佢急救, 先 ...

咁好大機會你99過份熱情,
咪嚇親叮叮囉,下次都係你地係度,
先好俾佢地上黎,好彩你99餵叮叮都唔肯食咋,
唔係仲煩,實次次搶住餵


水晶宮

積分: 67414

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1458#
發表於 11-8-16 12:41 |只看該作者
今日又帶B豬去睇醫生,上次個個唔多掂,
今次轉另一個,醫生話因為個鼻仔唔多暢通,
成日要好大力吸氣,所以搞到咳,
而家俾左支噴鼻鹽水,同另外兩枝藥水我,
希望會好


伯爵府

積分: 17022


1459#
發表於 11-8-16 12:41 |只看該作者
KiKiWitch 發表於 11-8-16 12:17
我都唔知係唔係嚇親, 因為嗰日我同c6唔喺屋企
我娘家隻狗仔上星期病得好嚴重, 幾乎c, 好在獸e幫佢急救, 先 ...

99又賴我, 話我喺屋企, 所以叮叮先唔肯用樽


咁黑人增架
你唔可以係屋企架咩?
你下次叫C6賴返佢
佢話一黎叮叮又喪喊又唔肯食


伯爵府

積分: 17022


1460#
發表於 11-8-16 12:43 |只看該作者
KiKiWitch 發表於 11-8-16 12:21
可能知我唔鍾意
e+想嚟唔會打嚟屋企, 只會打c6手機

我初初結婚果時99又係成日打黎up3up4
可能又係知我唔鍾意
e+只會打c6手機


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo