跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2106


1441#
發表於 06-1-25 12:04 |只看該作者

Re: 十二欄干十二釵*

Jelly,

唔好au唔好au,佢起碼係記得呀 好過好多人gala :mrgreen:
呢度有釵婆鍚返補返數,我祝你千春常駐,皮膚好似基蛋咁滑滑,年年十三對,jlb愈大愈佳,孝順媽媽,狗年事事順心 :-P
豆豆都祝你happy birthday!


大宅

積分: 4462


1442#
發表於 06-1-25 12:04 |只看該作者

Re: 十二欄干十二釵*

[size=x-large]BIG HUG!!! HAPPY BIRTHDAY


優雅的啫喱:

送個好襯你既藍莓芝士蛋糕過你先.


唔好話佢冇情趣,我諗起李清照同趙明誠
你一句,佢一句,咁埋白頭到x囉.

亞女係你既安慰,你既成就.你既驕傲.隔離個個,唔岩聽咪當佢搭枱既路人甲....我講緊自己k屎啫.

(你同我咩生都相差唔夠一個星期,點解人品相差咁遠?)

我下晝入廠做猩媽. 如無意外,你地會係初八見到個傻妹.


大宅

積分: 3399


1443#
發表於 06-1-25 12:05 |只看該作者

Re: 十二欄干十二釵*

[quote]
Jelly 寫道:
好! 最好阿米肯借出屎 mimi 同佢飲茶, sit 叉燒包哽 c 佢, sit 灌湯餃淥熟佢條


大宅

積分: 3399


1444#
發表於 06-1-25 12:08 |只看該作者

Re: 十二欄干十二釵*

猩媽
初八見唔見埋你呀??
記住帶相雞入廠直擊報導


大宅

積分: 2106


1445#
發表於 06-1-25 12:15 |只看該作者

Re: 十二欄干十二釵*

kok,波,

please check pm
唔好呃我呀!一定要回禮


大宅

積分: 4462


1446#
發表於 06-1-25 12:18 |只看該作者

Re: 十二欄干十二釵*

mau 寫道:
猩媽
初八見唔見埋你呀??
記住帶相雞入廠直擊報導


已帶素馬相雞.
老師都叫過我,不但我推左,我地呢d大瓜龜獸點會咁輕易拋頭露面.


大宅

積分: 3399


1447#
發表於 06-1-25 12:35 |只看該作者

Re: 十二欄干十二釵*

jessjess 寫道:
mau
好耐好耐以前,我已經毫無保留咁比你地睇過晒佢地全相架啦 :mrgreen:


禾沈摩爺bu 豬刀, 沈摩爺kang bu 島
哉來衣哥 姣嗎


大宅

積分: 3399


1448#
發表於 06-1-25 12:41 |只看該作者

Re: 十二欄干十二釵*

小米米 寫道:
嘩,重係風頭火勢 :mrgreen: :mrgreen:
我都係避下風頭先……
au ing o既杏仁,au 一個腹大便便, 又有2次米已成炊紀錄o既蠢女人,都無解o既……我時常都說mau ee先係最慧質蘭心 :mrgreen:

mimi米,
既然閣下是位腹大便便, 又有2次米已成炊紀錄o既蠢女人, 何不將錯就錯, 唔覺意send埋你個印花比我地對照對照.
慧質蘭心既mau ee 叩謝


別墅

積分: 815


1449#
發表於 06-1-25 15:20 |只看該作者

Re: 十二欄干十二釵*

[quote]
Blythemia 寫道:

亞女係你既安慰,你既成就.你既驕傲.隔離個個,唔岩聽咪,當佢搭


男爵府

積分: 7055


1450#
發表於 06-1-25 19:31 |只看該作者

Re: 十二欄干十二釵*

相信仍然有好多仁au-ing
唔再理睬我同小女……
click 入來想講埋以下說話先,吉唔吉呢

優雅兼文采風流的jelly,(詞窮,沒有比這個形容更好 )
sit 叉燒包哽屎人, 係近乎零 :mrgreen:
祝妳跟o者生白頭對白頭, 一唱一和至天荒地老

好一對「迫」人, 恩愛迫爆杏仁屋 :mrgreen: :mrgreen:
jellabee年年考第一,令妳有更多私己錢 :lol:
送咩俾愛梨好?你想要咩 :mrgreen:

*************************************

咩呀,
你又話悠悠初8做節目
你又唔今朝一早講
呵呵, 悠悠本來可以係杏仁屋內第一個見到蠢米ee 的------->我可以飛的士入去o架,信我 :mrgreen:

又完~~


大宅

積分: 4462


1451#
發表於 06-1-25 22:40 |只看該作者

Re: 十二欄干十二釵*

小米米 寫道:

你又話悠悠初8做節目
你又唔今朝一早講
呵呵, 悠悠本來可以係杏仁屋內第一個見到蠢米ee 的------->我可以飛的士入去o架,信我 :mrgreen:


人地忙到c c下,今朝一早做到晏晝,趕去接個女入廠,邊樹得閒話你聽唧.你估猩媽咁易做呀.嗱若然你俾我悠悠見你,我即刻做個蛋糕午小mi sit.

我亞女今日令令呀,橙色斜襟衫,孖辮仔.不過有D luck kuck.

其中一個主持哥哥聽講係香港先生.我唔知佢係邊個,不過真係幾靚仔,似大眼版既 Rain.:lol:


男爵府

積分: 7055


1452#
發表於 06-1-25 22:55 |只看該作者

Re: 十二欄干十二釵*

咩呀
你揸車車入去
你今朝唔打多句

初8一定錄起睇風悠悠,佢覺得好玩嗎 :mrgreen:


大宅

積分: 4462


1453#
發表於 06-1-25 23:03 |只看該作者

Re: 十二欄干十二釵*

唔係呀,坐TBB廠車.
你請我地都去唔到,五點錄到八點半,十個小朋友十個大人齊齊等.佢地真係肚餓架.
佢話麻麻地,不過真係攰.回程都係車上瞓左.


男爵府

積分: 7055


1454#
發表於 06-1-25 23:09 |只看該作者

Re: 十二欄干十二釵*

咩呀收鴿 你估有幾多杏仁au 我

BTW,我住得近, 可以揸車車入來搵你2母女


男爵府

積分: 7055


1455#
發表於 06-1-25 23:12 |只看該作者

Re: 十二欄干十二釵*

杏仁au-完未呀?


男爵府

積分: 7055


1456#
發表於 06-1-25 23:12 |只看該作者

Re: 十二欄干十二釵*


男爵府

積分: 7055


1457#
發表於 06-1-25 23:12 |只看該作者

Re: 十二欄干十二釵*


男爵府

積分: 7055


1458#
發表於 06-1-25 23:12 |只看該作者

Re: 十二欄干十二釵*


男爵府

積分: 7055


1459#
發表於 06-1-25 23:13 |只看該作者

Re: 十二欄干十二釵*


男爵府

積分: 7055


1460#
發表於 06-1-25 23:13 |只看該作者

Re: 十二欄干十二釵*


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo