跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4493


1441#
發表於 06-4-6 15:47 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)



mei:
cy扎起bin仔真係好cute. 遲d又要買好多靚靚橡筋 ….又一盒.

glory / ama:
confirmed. coming this sat at 6:00pm.

glory:
至於妳講個樣, 我未敢同ama講.


子爵府

積分: 12388


1442#
發表於 06-4-6 16:01 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

tata
arm......... 彤彤應該有好多卦.... 佢都應該用唔晒啦, 不如....


男爵府

積分: 8163


1443#
發表於 06-4-6 16:15 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

他貓
收到, 6點見, 唔該晒
個別例子.....個別例子.....


珍珠宮

積分: 34740


1444#
發表於 06-4-6 18:03 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

glory/tata

雖然我唔知你地講乜"個別例子",但我從你地既icon覺得,好似係係"課外活動"講果單case.對嗎?


大宅

積分: 3608


1445#
發表於 06-4-6 22:57 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

Tata, Glory,

睇到啦 ! 應該唔係我們的場, 可 ?

Mei,

Cy真係好鬼可愛, 得閑抱她多啲出來, 比我過癮下啦 !

sarama, 你都係呀, 知唔知呀 ? !

Tanny,

非常之讚同您講法 !


禁止訪問

積分: 6817


1446#
發表於 06-4-6 23:59 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 12388


1447#
發表於 06-4-7 01:56 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

a媽
你個樣衰成咁叫我點放心
見係你... 比條link你睇相 (if you know the answer)
click -> 20060405

ama / tata / glory
你地個場咩樹? 有恐怖襲擊麼?


子爵府

積分: 10461


1448#
發表於 06-4-7 09:07 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

Mei, 你同cy 個合照 kylie birthday party 內 36 佢只係小左個眼鏡. 同你真係好似. 仲有cy 佢一見個camera 雙眼 "滾滾"有神 好dim!!


侯爵府

積分: 23362


1449#
發表於 06-4-7 09:07 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

che
我力不從心 :-(

a媽/mei
我想問響你地d link樹係咪可以download番d相? 係唔係原大可以曬相?

a媽
a爸條link響邊樹搵到? 我想要番d相, naoki同sara狂啜果d相


子爵府

積分: 12388


1450#
發表於 06-4-7 09:50 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)


相下面有得揀size, 之後right click就可以save (不過要逐張黎). A爸pro d好似可以整條link比你d/l
<A爸的西>

tanny
你唔係第一個咁講, 個個都話抱妹如抱mei, 好恐怖喎 :cry: :cry:
你能否解破密碼? :mrgreen:


男爵府

積分: 8163


1451#
發表於 06-4-7 09:57 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

早呀))))

姑姑
估中左

a媽
應該唔係又一城掛


入唔到去20060405 有把鎖仔
課外活動其中一topic 溜冰的人注意(咁上下)
http://www.baby-kingdom.com/modules/newbb/viewtopic.php?topic_id=571910&forum=5&5


子爵府

積分: 12388


1452#
發表於 06-4-7 09:59 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

glory
係呀, 我上左鎖, 如果你夠8卦click入去會見到條問題, 答中有得睇


男爵府

積分: 8163


1453#
發表於 06-4-7 10:34 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)


見到啦.....見到啦.....
好易估, 起初我仲不停諗cy係8月幾多號呢?? ?-(
真係好似你呀, 有無你細個時既相比較一下呀
cw以前細個時已好似你, 但始終男仔, 妹妹就一模一樣


珍珠宮

積分: 34740


1454#
發表於 06-4-7 10:43 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

歌:

我初時睇完篇message差d想嘔呀!
我都有d擔心唔係幾敢比mimi玩溜冰
佢話平價場,一定唔會係又一城同太古城啦


男爵府

積分: 8163


1455#
發表於 06-4-7 11:16 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

姑姑
睇完時我諗起阿仔仲未識跌左再起身, 四周都有人飛來飛去都幾驚, 不過諗住有教練睇住都放心少少.....我所知剩番既場好似得西九龍同海濱花園


珍珠宮

積分: 34740


1456#
發表於 06-4-7 11:59 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)



mimi就係會去西九度學溜冰呀!
我已叫coffee睇下西九有冇圍開for初學者玩既area
如冇,就唔比mimi學喇
唯有side左幾百蚊囉


男爵府

積分: 8163


1457#
發表於 06-4-7 12:35 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

姑姑
又一城果樹都係無特別圍開比佢地玩, mimi學既時段係咪peak hr呢?


珍珠宮

積分: 34740


1458#
發表於 06-4-7 15:04 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

歌:

我諗都peak peak地:星期日1:30-2:00pm.
又一城都冇圍開?咁都幾危險喎


子爵府

積分: 10461


1459#
發表於 06-4-7 15:36 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

Mei721 寫道:
tanny
你唔係第一個咁講, 個個都話抱妹如抱mei, 好恐怖喎 :cry: :cry:
你能否解破密碼? :mrgreen:


可以破密碼. 如你改頭換面


珍珠宮

積分: 34740


1460#
發表於 06-4-7 17:55 |只看該作者

Re: 2002年11月BB會 (PART 79)

:-( :-( :-( :-(
廖啓智既細仔已返天家
:-( :-( :-( :-(

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo