car_pretty 寫道:
想問你哋 bb 講嘢講得正唔正....
嵐嵐有時講 d 音係爭 dd, for example: 灯佢會講成 "得", 咬我呀佢會講成 "嘔我呀", 魚佢會講成 "耳", 樹佢講成 "是", 唉!!!! 點算??? ?-( ?-( ?-(
ritaor66 寫道:
嘩...嵐嵐曉咁多野![]()
![]()
好心你la,bb仲咁細個,佢仲係學緊jor
你要求咁高ga,比我子昂肯開聲學我都唔知幾開心
![]()
![]()
![]()
![]()
頭先我鬧佢jor jor 帝帝...佢都學我(當然d音係唔正)
但係我再講佢又唔學lu...![]()
佢依家肯講"我"...不過都講到好似"wor"咁
仲要do長個咀![]()
ritaor66 寫道:
嘩...嵐嵐曉咁多野![]()
![]()
好心你la,bb仲咁細個,佢仲係學緊jor
你要求咁高ga,比我子昂肯開聲學我都唔知幾開心
![]()
![]()
![]()
![]()
頭先我鬧佢jor jor 帝帝...佢都學我(當然d音係唔正)
但係我再講佢又唔學lu...![]()
佢依家肯講"我"...不過都講到好似"wor"咁
仲要do長個咀[quote]
car_pretty 寫道:
想問你哋 bb 講嘢講得正唔正....
嵐嵐有時講 d 音係爭 dd, for example: 灯佢會講成 "得", 咬我呀佢會講成 "嘔我呀", 魚佢會講成 "耳", 樹佢講成 "是", 唉!!!! 點算??? ?-( ?-( ?-(
咩 :tongue: :tongue: :tongue: :tongue: SZEYUEN 寫道:
car佢晒命咋
唔好聽佢up啦rita![]()
[quote]
ritaor66 寫道:
嘩...嵐嵐曉咁多野![]()
![]()
好心你la,bb仲咁細個,佢仲係學緊jor
你要求咁高ga,比我子昂肯開聲學我都唔知幾開心
![]()
![]()
![]()
![]()
頭先我鬧佢jor jor 帝帝...佢都學我(當然d音係唔正)
但係我再講佢又唔學lu...![]()
佢依家肯講"我"...不過都講到好似"wor"咁
仲要do長個咀[quote]
car_pretty 寫道:
想問你哋 bb 講嘢講得正唔正....
嵐嵐有時講 d 音係爭 dd, for example: 灯佢會講成 "得", 咬我呀佢會講成 "嘔我呀", 魚佢會講成 "耳", 樹佢講成 "是", 唉!!!! 點算??? ?-( ?-( ?-(