跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 23951


1441#
發表於 06-3-15 14:56 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - Part 35 (13/3/06)

c,
email 比我得唔得


琥珀宮

積分: 165356


1442#
發表於 06-3-15 15:00 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - Part 35 (13/3/06)

好!!!
謝謝!!!
happy_mother 寫道:
c,
email 比我得唔得


琥珀宮

積分: 165356


1443#
發表於 06-3-15 15:01 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - Part 35 (13/3/06)

karen & car 已 fax 了!!
rita.....4:00後先fax知道!!


伯爵府

積分: 17618


1444#
發表於 06-3-15 15:01 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - Part 35 (13/3/06)

嘩...嵐嵐曉咁多野
好心你la,bb仲咁細個,佢仲係學緊jor
你要求咁高ga,比我子昂肯開聲學我都唔知幾開心

頭先我鬧佢jor jor 帝帝...佢都學我(當然d音係唔正)
但係我再講佢又唔學lu...
佢依家肯講"我"...不過都講到好似"wor"咁
仲要do長個咀
car_pretty 寫道:
想問你哋 bb 講嘢講得正唔正....
嵐嵐有時講 d 音係爭 dd, for example: 灯佢會講成 "得", 咬我呀佢會講成 "嘔我呀", 魚佢會講成 "耳", 樹佢講成 "是", 唉!!!! 點算??? ?-( ?-( ?-(


侯爵府

積分: 21537


1445#
發表於 06-3-15 15:02 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - Part 35 (13/3/06)

收緊
SZEYUEN 寫道:
karen & car 已 fax 了!!
rita.....4:00後先fax知道!!


伯爵府

積分: 17618


1446#
發表於 06-3-15 15:02 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - Part 35 (13/3/06)

乖....
你睇..阿c叫我[size=medium]ritaar
SZEYUEN 寫道:
rita.....4:00後先fax知道!!


侯爵府

積分: 23951


1447#
發表於 06-3-15 15:03 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - Part 35 (13/3/06)

nat,
pls


大宅

積分: 4607


1448#
發表於 06-3-15 15:07 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - Part 35 (13/3/06)

[size=x-large]RITA
問題唔係在於多同少, 我係怕佢甩瓦姐, 咪睇吓你哋 d b 講 d 嘢係咪都係歪歪哋姐.....
ritaor66 寫道:
嘩...嵐嵐曉咁多野
好心你la,bb仲咁細個,佢仲係學緊jor
你要求咁高ga,比我子昂肯開聲學我都唔知幾開心

頭先我鬧佢jor jor 帝帝...佢都學我(當然d音係唔正)
但係我再講佢又唔學lu...
佢依家肯講"我"...不過都講到好似"wor"咁
仲要do長個咀
[size=x-large]RITA


侯爵府

積分: 21537


1449#
發表於 06-3-15 15:09 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - Part 35 (13/3/06)

c,
收到...係咪tick恩加健呀?


伯爵府

積分: 17729


1450#
發表於 06-3-15 15:12 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - Part 35 (13/3/06)


琥珀宮

積分: 165356


1451#
發表於 06-3-15 15:12 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - Part 35 (13/3/06)

[size=x-large]anson食"恩加健" 唔該晒

karen&angus 寫道:
c,
收到...係咪tick恩加健呀?


伯爵府

積分: 17618


1452#
發表於 06-3-15 15:13 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - Part 35 (13/3/06)

卡仔
你都叫得我好肉緊咁bor
咁大聲..
唔使咁緊張la,慢慢較番正la,實得ge
car_pretty 寫道:
[size=x-large]RITA
問題唔係在於多同少, 我係怕佢甩瓦姐, 咪睇吓你哋 d b 講 d 嘢係咪都係歪歪哋姐.....
[size=x-large]RITA


伯爵府

積分: 17729


1453#
發表於 06-3-15 15:13 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - Part 35 (13/3/06)

C
FAX埋比我啦......等我同你填埋呀... :lol: :lol: :lol:
fax no : 2131-8854


伯爵府

積分: 17618


1454#
發表於 06-3-15 15:14 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - Part 35 (13/3/06)

c
想問定...收到填完係咪可以fax返去
仲有咁多份form個地址都一樣會唔會有問題
不如我填我地址,下次你上pg時我去湊你 & anson放學比埋你....ok


琥珀宮

積分: 165356


1455#
發表於 06-3-15 15:15 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - Part 35 (13/3/06)

car佢晒命咋
唔好聽佢up啦rita

ritaor66 寫道:
嘩...嵐嵐曉咁多野
好心你la,bb仲咁細個,佢仲係學緊jor
你要求咁高ga,比我子昂肯開聲學我都唔知幾開心

頭先我鬧佢jor jor 帝帝...佢都學我(當然d音係唔正)
但係我再講佢又唔學lu...
佢依家肯講"我"...不過都講到好似"wor"咁
仲要do長個咀 [quote]
car_pretty 寫道:
想問你哋 bb 講嘢講得正唔正....
嵐嵐有時講 d 音係爭 dd, for example: 灯佢會講成 "得", 咬我呀佢會講成 "嘔我呀", 魚佢會講成 "耳", 樹佢講成 "是", 唉!!!! 點算??? ?-( ?-( ?-(
[/quote]


伯爵府

積分: 17618


1456#
發表於 06-3-15 15:16 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - Part 35 (13/3/06)

c
仲有不如你填晒d資料
淨返個人資料比我補上去咪得low


男爵府

積分: 6998


1457#
發表於 06-3-15 15:17 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - Part 35 (13/3/06)

hi~~


大宅

積分: 4607


1458#
發表於 06-3-15 15:17 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - Part 35 (13/3/06)

c
蟹尾修 thou, check


伯爵府

積分: 17729


1459#
發表於 06-3-15 15:18 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - Part 35 (13/3/06)

嘩咁早呀..............

snowman 寫道:
hi~~


大宅

積分: 4607


1460#
發表於 06-3-15 15:19 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部 - Part 35 (13/3/06)

係呀, 咩 :tongue: :tongue: :tongue: :tongue:
SZEYUEN 寫道:
car佢晒命咋
唔好聽佢up啦rita

[quote]
ritaor66 寫道:
嘩...嵐嵐曉咁多野
好心你la,bb仲咁細個,佢仲係學緊jor
你要求咁高ga,比我子昂肯開聲學我都唔知幾開心

頭先我鬧佢jor jor 帝帝...佢都學我(當然d音係唔正)
但係我再講佢又唔學lu...
佢依家肯講"我"...不過都講到好似"wor"咁
仲要do長個咀 [quote]
car_pretty 寫道:
想問你哋 bb 講嘢講得正唔正....
嵐嵐有時講 d 音係爭 dd, for example: 灯佢會講成 "得", 咬我呀佢會講成 "嘔我呀", 魚佢會講成 "耳", 樹佢講成 "是", 唉!!!! 點算??? ?-( ?-( ?-(
[/quote][/quote]

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo