烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   1070


侯爵府

積分: 24163

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


1441#
發表於 13-5-2 10:49 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+rose-mag+於+13-05-02+發表都

原帖由 Veronique@chan 於 13-05-02 發表
成日見你地話波蘿好香,今朝見到新鮮未刨皮,買兩個自己刨一陣整波籮酵素,波籮,檸檬,冰糖,請問仲要加乜 ...
成曰唔記得加相
1367462949657.jpg


大宅

積分: 2877

畀面勳章


1442#
發表於 13-5-2 10:54 |只看該作者

回覆:推介蕃茄酵素,仲有薑酵素,順便講埋浸鹹檸檬 ^-^

我日日開蓋放氣,但我家太老爺同小姐都系唔like,話有陣酒味,好似要佢哋吃毒藥甘,我想問大家有無咩方法或咩水果會無甘大陣味?




大宅

積分: 1303


1443#
發表於 13-5-2 11:40 |只看該作者

回覆:推介蕃茄酵素,仲有薑酵素,順便講埋浸鹹檸檬 ^-^

我昨天都浸左兩樽青梅。多左那些拿去做jam,好酸又劫


王國長老

積分: 174325

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 有「營」勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 王國長老 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


1444#
發表於 13-5-2 13:34 |只看該作者
Veronique@chan 發表於 13-5-1 16:08
昨日係生果檔買3個刨左皮波蘿,有陣味唔夠胆浸益左垃圾桶
咩味?菠蘿酵素就係菠蘿、檸檬同糖就得架啦。

花旗太太生活在花旗國,留意時差,你問我未必即時答到。


王國長老

積分: 174325

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 有「營」勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 王國長老 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


1445#
發表於 13-5-2 13:40 |只看該作者
yanyanma2007 發表於 13-5-1 18:54
我日日開蓋放氣,但我家太老爺同小姐都系唔like,話有陣酒味,好似要佢哋吃毒藥甘,我想問大家有無咩方法或 ...
溝梳打水飲好味D,我老公LIKE咁飲,再唔係加少少蜜糖落多D水試下得唔得。
我個人試過用士多啤梨或者蕃茄浸會甜D,菠蘿甜極都帶少少酸,
如果你家人嫌有酒味的話,奇異果唔好浸啦,包佢地唔飲。
水晶梨、蘋果、橙都可以一試,我都鍾意石榴同藍苺。
你浸咗邊隻味?
花旗太太生活在花旗國,留意時差,你問我未必即時答到。


王國長老

積分: 174325

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 有「營」勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 王國長老 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


1446#
發表於 13-5-2 13:47 |只看該作者
cola623 發表於 13-5-1 19:40
我昨天都浸左兩樽青梅。多左那些拿去做jam,好酸又劫
新鮮青梅實酸又澀啦,要熟到黃色至會好D架,點解唔加鹽浸酸梅?
花旗太太生活在花旗國,留意時差,你問我未必即時答到。


男爵府

積分: 6417


1447#
發表於 13-5-2 14:55 |只看該作者

引用:Quote:yanyanma2007+發表於+13-5-1+18:54+

原帖由 rose-mag 於 13-05-02 發表
溝梳打水飲好味D,我老公LIKE咁飲,再唔係加少少蜜糖落多D水試下得唔得。
我個人試過用士多啤梨或者蕃茄浸 ...
蕃茄去籽係咪去晒啲囊?




王國長老

積分: 174325

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 有「營」勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 王國長老 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


1448#
發表於 13-5-2 15:06 |只看該作者
Sarahsiuwong 發表於 13-5-1 22:55
蕃茄去籽係咪去晒啲囊?
我自己浸果D冇架,第一果D係精華嘛,去到收成隔渣就會隔走晒架啦。
第二邊有咁好心機去挑晒D籽?我覺得唔多大影響費時搞咁多。
但之前貼果個有關十種生果酵素就話要去籽,各司各法啦。
花旗太太生活在花旗國,留意時差,你問我未必即時答到。


伯爵府

積分: 15397

我的育兒心得勳章 好媽媽勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


1449#
發表於 13-5-2 15:52 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+fly2happy+於+13-04-30+發表

原帖由 Veronique@chan 於 13-04-30 發表
雜貨鋪,上次收成
我今日買左15隻鴨蛋呀。你係米講過話加d醋?請教步驟thanks




桐桐2009年1月17日出世2.83kgs.
泳浠2011年3月31日10:01出世2.8kg


男爵府

積分: 6417


1450#
發表於 13-5-2 16:32 |只看該作者

引用:Quote:Sarahsiuwong+發表於+13-5-1+22:55+

原帖由 rose-mag 於 13-05-02 發表
我自己浸果D冇架,第一果D係精華嘛,去到收成隔渣就會隔走晒架啦。
第二邊有咁好心機去挑晒D籽?我覺得唔多 ...
明白明白




侯爵府

積分: 24163

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


1451#
發表於 13-5-2 17:30 |只看該作者
fly2happy 發表於 13-5-2 15:52
我今日買左15隻鴨蛋呀。你係米講過話加d醋?請教步驟thanks



...

有媽咪講加八角加乜乜嘢好好味,唔識整過黎睇,等我一陣我去揾


伯爵府

積分: 15397

我的育兒心得勳章 好媽媽勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


1452#
發表於 13-5-2 17:32 |只看該作者

引用:Quote:fly2happy+發表於+13-5-2+15:52+我今

原帖由 Veronique@chan 於 13-05-02 發表
有媽咪講加八角加乜乜嘢好好味,唔識整過黎睇,等我一陣我去揾
等你




桐桐2009年1月17日出世2.83kgs.
泳浠2011年3月31日10:01出世2.8kg


侯爵府

積分: 24163

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


1453#
發表於 13-5-2 17:42 |只看該作者
fly2happy 發表於 13-5-2 17:32
等你

今朝見到唔識收藏,唔好整住,等我揾到先整,佢地整得好好味蛋黃流油


伯爵府

積分: 15397

我的育兒心得勳章 好媽媽勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


1454#
發表於 13-5-2 17:43 |只看該作者

引用:Quote:fly2happy+發表於+13-5-2+17:32+等你

原帖由 Veronique@chan 於 13-05-02 發表
今朝見到唔識收藏,唔好整住,等我揾到先整,佢地整得好好味蛋黃流油
收到




桐桐2009年1月17日出世2.83kgs.
泳浠2011年3月31日10:01出世2.8kg


伯爵府

積分: 15397

我的育兒心得勳章 好媽媽勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


1455#
發表於 13-5-2 17:43 |只看該作者

引用:Quote:fly2happy+發表於+13-5-2+17:32+等你

原帖由 Veronique@chan 於 13-05-02 發表
今朝見到唔識收藏,唔好整住,等我揾到先整,佢地整得好好味蛋黃流油
我今日買既鴨蛋要@$2.5




桐桐2009年1月17日出世2.83kgs.
泳浠2011年3月31日10:01出世2.8kg


侯爵府

積分: 24163

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


1456#
發表於 13-5-2 17:45 |只看該作者
我要整埋波羅籮酵素先


大宅

積分: 1303


1457#
發表於 13-5-2 20:03 |只看該作者

引用:Quote:cola623+發表於+13-5-1+19:40+我昨天

原帖由 rose-mag 於 13-05-02 發表
新鮮青梅實酸又澀啦,要熟到黃色至會好D架,點解唔加鹽浸酸梅?
係啊。點解我咁蠢想不到。我浸左一樽酒一樽蜜糖


翡翠宮

積分: 77514

2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第一回 hashtag影視迷勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


1458#
發表於 13-5-2 20:35 |只看該作者
rose-mag 發表於 13-5-1 00:49
我尋晚都整咗一樽酒同一樽青梅濃縮液,但太夜我唔得閒POST上嚟,
今年D梅唔靚,大部份都已經變黃,所以好 ...

青梅濃縮液有咩用?同酵素一樣要嚟飲?


侯爵府

積分: 24163

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


1459#
發表於 13-5-2 21:56 |只看該作者
fly2happy 發表於 13-5-2 17:32
等你

揾到啦!自家製鹹蛋一問 等我推前


侯爵府

積分: 24163

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


1460#
發表於 13-5-2 22:02 |只看該作者
fly2happy 發表於 13-5-2 17:43
我今日買既鴨蛋要@$2.5

買$2隻,試下跟佢哋整,月中收成再浸試下落酒同八角。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo