跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 5773


1441#
發表於 07-5-23 13:14 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

放假啦!!!有咩節目???/


別墅

積分: 807


1442#
發表於 07-5-23 17:30 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

聽日我去粉嶺M記參加同事孖B兩歲生日會呀!
放工啦!


大宅

積分: 1529


1443#
發表於 07-5-25 10:16 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

Good Morning:

放假先黎喉嚨痛


大宅

積分: 1331


1444#
發表於 07-5-25 11:31 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

Good Morning

Ivy 你幾時得閒拎嘢


男爵府

積分: 5773


1445#
發表於 07-5-25 12:01 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

sorry!!!mandy!!吾好意思!!下個星期好嗎????時間你定啦!!
eudoraBB 寫道:
Good Morning

Ivy 你幾時得閒拎嘢


男爵府

積分: 5942


1446#
發表於 07-5-25 14:44 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^


男爵府

積分: 5773


1447#
發表於 07-5-25 19:19 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^


別墅

積分: 807


1448#
發表於 07-5-26 12:29 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

阿BLUE今日去打歲半針啦
次次打針都係阿爸抱住佢,
因為我唔敢抱呀!
跟住星期一就去健康院啦!
唔知會唔會講嘢唔合格再要兩歲返多次呢
阿BLUE到依家都只識講:汪汪、媽、爸、嫲、DUCK、拜、檬檬(mean food)、扮牛叫、伯(99成日教佢叫佢d仔呀嘛)。係咪算少呀
佢好似唔多想學講嘢咁,但佢又唔係唔出聲架喎,只係成日都重係講外星話,而且都好多嘢講架!都唔明點解佢唔學我哋講嘢嘅


大宅

積分: 1529


1449#
發表於 07-5-26 19:23 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

咁blue識指出自己既 "眼耳口鼻" 嘛
呢樣比較重要點


男爵府

積分: 5773


1450#
發表於 07-5-27 15:09 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

lok lok識指啦!!!!
chicchic05 寫道:
咁blue識指出自己既 "眼耳口鼻" 嘛
呢樣比較重要點


大宅

積分: 1529


1451#
發表於 07-5-27 17:00 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

係喎! 樂樂都歲半評估考成點呀
幾多歲返去再評估呀


男爵府

積分: 5773


1452#
發表於 07-5-27 20:07 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

:-( :-( 嗚嗚嗚-----學學媽好衰架,吾記得左樂樂啦!!! :-( :-(
歲斗評估樣樣都ok!!!不過佢之前病左兩個星期所以姑娘話佢輕左,所以兩歲要返去稱多次哦!!!
:-(
chicchic05 寫道:
係喎! 樂樂都歲半評估考成點呀
幾多歲返去再評估呀


男爵府

積分: 5773


1453#
發表於 07-5-28 11:25 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

hihihi~~~~~~~~~~~


大宅

積分: 1529


1454#
發表於 07-5-28 12:32 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

good morning:

sorry!唔記得添

chu87377 寫道:
:-( :-( 嗚嗚嗚-----學學媽好衰架,吾記得左樂樂啦!!! :-( :-(
歲斗評估樣樣都ok!!!不過佢之前病左兩個星期所以姑娘話佢輕左,所以兩歲要返去稱多次哦!!!
:-( [quote]
chicchic05 寫道:
係喎! 樂樂都歲半評估考成點呀
幾多歲返去再評估呀
[/quote]


男爵府

積分: 5942


1455#
發表於 07-5-28 13:25 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

hi....

我星期6去左水陸墟lu.....仲坐左船遊吐露港, 其實o個度就冇咩特別, 不過當係行公園都ok.


大宅

積分: 4981


1456#
發表於 07-5-29 00:52 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

水陸墟???
邊度來架??
henhen 寫道:
hi....

我星期6去左水陸墟lu.....仲坐左船遊吐露港, 其實o個度就冇咩特別, 不過當係行公園都ok.


男爵府

積分: 5773


1457#
發表於 07-5-29 10:57 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

hihihi~~


大宅

積分: 1529


1458#
發表於 07-5-29 12:40 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

咦! 去左水陸墟啦...冇落雨咩

henhen 寫道:
hi....

我星期6去左水陸墟lu.....仲坐左船遊吐露港, 其實o個度就冇咩特別, 不過當係行公園都ok.


男爵府

積分: 5942


1459#
發表於 07-5-29 13:51 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

o係海濱公園盡頭, 星期六同日先有架....
cwinnie 寫道:
水陸墟???
邊度來架??[quote]
henhen 寫道:
hi....

我星期6去左水陸墟lu.....仲坐左船遊吐露港, 其實o個度就冇咩特別, 不過當係行公園都ok.
[/quote]


男爵府

積分: 5942


1460#
發表於 07-5-29 13:53 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

o係海濱公園盡頭, 星期六同日先有架....
cwinnie 寫道:
水陸墟???
邊度來架??[quote]
henhen 寫道:
hi....

我星期6去左水陸墟lu.....仲坐左船遊吐露港, 其實o個度就冇咩特別, 不過當係行公園都ok.
[/quote]

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo