立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
侯爵府
積分: 23056
原文章由 deebrown 於 07-11-21 20:56 發表 唔多都有4 支鏡啦, 需然最貴個支都係$3,7XX................ 放心, simon 差不多幾日就向我放毒咖啦.:lol:lol:lol
原文章由 Adrian爸爸 於 07-11-21 20:58 發表 CFO = 財務總監 / 首席財務官 :loveliness: :loveliness:
子爵府
積分: 11973
原文章由 deebrown 於 07-11-21 08:56 PM 發表 唔多都有4 支鏡啦, 需然最貴個支都係$3,7XX................ 放心, simon 差不多幾日就向我放毒咖啦.:lol:lol:lol
版主
積分: 34267
原文章由 KnN 於 07-11-21 21:01 發表 你上得40d / 5d 又會心cc 換鏡, 同轉system 都係一樣喇 諗下d300喇, 你格離又有鏡借
大宅
積分: 2938
原文章由 clpapa 於 07-11-21 09:12 PM 發表 班友去開箱都玩咁耐??? 好想睇吓係唔係咁正.
原文章由 deebrown 於 07-11-21 09:15 PM 發表 哈哈哈哈, 乜咁似Simon成日講果幾句
原文章由 deebrown 於 07-11-21 21:15 發表 哈哈哈哈, 乜咁似Simon成日講果幾句
原文章由 clpapa 於 07-11-21 09:20 PM 發表 不過佢隔一陣又話轉system wor
原文章由 clpapa 於 07-11-21 21:20 發表 不過佢隔一陣又話轉system wor
原文章由 KnN 於 07-11-21 21:25 發表 小心佢番黎實 你 我都好想試下d300
原文章由 KnN 於 07-11-21 21:35 發表 photo by k http://fvinyan.smugmug.com/photos/223937752-M.jpg http://fvinyan.smugmug.com/photos/223938487-M.jpg
原文章由 stephenietam 於 07-11-21 09:34 PM 發表 佢可能係想試下二個月換三部機o既感覺呀~
積分: 1689
原文章由 stephenietam 於 07-11-21 09:36 PM 發表 簡直係縮水版o既你呀~~
原文章由 stephenietam 於 07-11-21 21:34 發表 佢可能係想試下二個月換三部機o既感覺呀~
原文章由 Adrian爸爸 於 07-11-21 09:38 PM 發表 你想轉system
原文章由 Adrian爸爸 於 07-11-21 21:40 發表 D3
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy