跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 20954


1461#
發表於 08-3-27 10:20 |只看該作者
早呀

校長 >> 車厘今朝扭計, 要同琳琳一齊去上堂


水晶宮

積分: 54392


1462#
發表於 08-3-27 10:23 |只看該作者
玩左幾日...你仲未顛夠ar
原文章由 校長 於 08-3-27 10:16 發表
早晨

今個星期有可以去邊癲呢


水晶宮

積分: 54392


1463#
發表於 08-3-27 10:55 |只看該作者
所以每次考試完之後...一定要去relax 下ka...吾係真係人都顛
原文章由 校長 於 08-3-27 10:17 發表
輪到我是一定有壓力,有壓力


男爵府

積分: 7989

好媽媽勳章


1464#
發表於 08-3-27 12:25 |只看該作者
多謝車車 ee

我都祝各位3月份生日 大人小朋友"生日快樂,身體健康,日日開開心心"


男爵府

積分: 7989

好媽媽勳章


1465#
發表於 08-3-27 12:33 |只看該作者
油媽,
渘渘 409 考試係如期 or 已經延咗期
之之由朝到晚都係睇卡通片 學校又因為突然放假, 所以冇咩假期作業要佢做 攪到家陣好似放暑假咁, 可能係因為 p1 關係, 佢仲未識得緊張 "考試" 呢樣野


原文章由 tszyau2000 於 08-3-27 09:28 發表
點止ar...tszyau 409考試tim la


男爵府

積分: 7989

好媽媽勳章


1466#
發表於 08-3-27 12:36 |只看該作者
今年 9月琳琳同車厘就係小一生 :)
校長, 車車 ~~ 到時記住要放鬆 d :lol :lol


原文章由 校長 於 08-3-27 10:17 發表
輪到我是一定有壓力,有壓力


水晶宮

積分: 54392


1467#
發表於 08-3-27 15:02 |只看該作者
tszyau 間學校無延期..反而屯門好多學校都延期..所以tszyau 去完旅行返lai 都已經開始溫習ka la...而學校都有功課upload 上網比d學生做..我又另外比d 中英數練習tszyau 做...所以tszyau 向e個假期好充實ka
mud之之學校無功課做...

講真ar...d 小朋友邊曉得緊張ar...只有d父母緊張kei jet..e 點絕對明白mouth:

原文章由 tingchichi 於 08-3-27 12:33 發表
油媽,
渘渘 409 考試係如期 or 已經延咗期
之之由朝到晚都係睇卡通片 學校又因為突然放假, 所以冇咩假期作業要佢做 攪到家陣好似放暑假咁, 可能係因為 p1 關係, 佢仲未識得緊張 "考試" 呢樣野 ...

[ 本文章最後由 tszyau2000 於 08-3-27 15:04 編輯 ]


伯爵府

積分: 17542


1468#
發表於 08-3-27 17:18 |只看該作者
阿囡學校有功課, 但佢係嫲嫲樹無王管, 做極都未做晒,
就來被佢激c, 今晚要佢返屋企做, 唔被佢係嫲嫲樹過夜啦
原文章由 tszyau2000 於 08-3-27 15:02 發表
tszyau 間學校無延期..反而屯門好多學校都延期..所以tszyau 去完旅行返lai 都已經開始溫習ka la...而學校都有功課upload 上網比d學生做..我又另外比d 中英數練習tszyau 做...所以tszyau 向e個假期好充實ka
m ...


伯爵府

積分: 17542


1469#
發表於 08-3-27 17:18 |只看該作者
玩到唔捨得分開
原文章由 cherrybibi 於 08-3-27 10:20 發表
早呀

校長 >> 車厘今朝扭計, 要同琳琳一齊去上堂


伯爵府

積分: 17542


1470#
發表於 08-3-27 17:20 |只看該作者
只要琳琳有盡力就得啦! 放鬆d!
原文章由 校長 於 08-3-27 10:17 發表
輪到我是一定有壓力,有壓力


侯爵府

積分: 20954


1471#
發表於 08-3-27 18:11 |只看該作者
e... 呢 2 晚妳咪冇得出街

原文章由 karencircle 於 08-3-27 17:18 發表
阿囡學校有功課, 但佢係嫲嫲樹無王管, 做極都未做晒,
就來被佢激c, 今晚要佢返屋企做, 唔被佢係嫲嫲樹過夜啦


伯爵府

積分: 17542


1472#
發表於 08-3-27 22:57 |只看該作者
原文章由 cherrybibi 於 08-3-27 18:11 發表
e... 呢 2 晚妳咪冇得出街


男爵府

積分: 7977


1473#
發表於 08-3-27 23:19 |只看該作者
喂OO,我又想行山

星期六得唔得呀

天氣應該還可以


男爵府

積分: 7977


1474#
發表於 08-3-27 23:20 |只看該作者
咁大個仲味自律,真頭暈啦

原文章由 karencircle 於 08-3-27 17:18 發表
阿囡學校有功課, 但佢係嫲嫲樹無王管, 做極都未做晒,
就來被佢激c, 今晚要佢返屋企做, 唔被佢係嫲嫲樹過夜啦


男爵府

積分: 7977


1475#
發表於 08-3-28 08:40 |只看該作者
一早醒來就落雨

真冇隱

心情不好

聽日冇得outing

食早餐先


男爵府

積分: 7977


1476#
發表於 08-3-28 09:07 |只看該作者
妳地冇人入來架


水晶宮

積分: 54392


1477#
發表於 08-3-28 09:36 |只看該作者
good morning

校長 ~~ 通常e到無甘早開門ka..

原文章由 校長 於 08-3-28 09:07 發表
妳地冇人入來架


水晶宮

積分: 54392


1478#
發表於 08-3-28 09:38 |只看該作者
我都係甘話..下雨天..無咩mood


今晚帶yauba 去元朗食大大件壽司..
原文章由 校長 於 08-3-28 08:40 發表
一早醒來就落雨

真冇隱

心情不好

聽日冇得outing

食早餐先


水晶宮

積分: 54392


1479#
發表於 08-3-28 09:40 |只看該作者
小朋友邊會甘快曉得自動波ar...棍波都係要靠d媽咪幫手ka 咋..遲d你就知ka la
原文章由 校長 於 08-3-27 23:20 發表
咁大個仲味自律,真頭暈啦


水晶宮

積分: 54392


1480#
發表於 08-3-28 13:13 |只看該作者
係lu...e 個時間都茅人ar
原文章由 校長 於 08-3-28 09:07 發表
妳地冇人入來架

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo