媽媽會所

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 13774


1461#
發表於 04-4-8 11:07 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

Toky: 荃灣果間救世軍,我排既no.係65,我估出年都未排到:-(

michelle:放唔入?唔係化


大宅

積分: 4677


1462#
發表於 04-4-8 11:21 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

芸迪>> 佢係叫個小朋友坐


子爵府

積分: 14786


1463#
發表於 04-4-8 11:26 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

Michelle: 唔可以話唔啱, 因為軒軒都係坐potty. 小羊就好似係企既, 但就話要幫個小朋友扶住果度, 控制角度喎.

其實依個問題真係考起我, 我都唔多曉, 所以咪逗佢痾囉 :-P


男爵府

積分: 5370


1464#
發表於 04-4-8 11:30 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

Michelle: 有9成讀救世軍架, 當我話比Daddy知道忻忻可能同晴晴做同學仔, Daddy覺得o甘都得既, 呢個世界真係細喇.

得意媽: 糖醋chicken wing, 我通常整糖醋排骨多, 你有無用片糖? 我研究過用片糖係野味d架, Michelle: 你可以用鎮江醋, 老抽, 片糖, 水等調味料做汁就得架喇.

:-D


複式洋房

積分: 318


1465#
發表於 04-4-8 11:32 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

xxl > 糖醋雞翼


子爵府

積分: 14786


1466#
發表於 04-4-8 12:38 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

Toky: 晴晴好攪笑, 訓醒都仲記得要食雪糕

咁依家有著落咪好囉, 忻忻同晴晴做同學仔, 諗起都得意.


子爵府

積分: 13774


1467#
發表於 04-4-8 12:57 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

Toky: 收到你playgroup既$$~
真係好,晴晴可以同忻忻做埋書友仔:-P


子爵府

積分: 14786


1468#
發表於 04-4-8 14:04 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

啱啱抄哂part 3 既資料, 仲有最後part 4, 成600頁有排搞.


子爵府

積分: 13774


1469#
發表於 04-4-8 14:36 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

芸迪: 攪掂哂3parts喇!好勁喎:-P


子爵府

積分: 14786


1470#
發表於 04-4-8 14:46 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

禽晚食奶前同恆恆痾咗shu, 之後佢要自己沖廁所, 攪咗好耐都沖唔到, 實情係粒沖廁掣幾實下, 我就話: "梗係啦, 你都未食奶".

好喇, 食完奶恆恆咪係片片痾咗既, 我都照逗佢, 仲有貨尾, 跟手又要自己沖廁所, 今次又好容易俾佢沖到喎, 我就話: "梗係啦, 食咗奶嘛".

到今朝, 恆恆痾完又俾佢沖到廁所, 佢就好自然咁講: "食咗奶". 但老公係旁邊就聽到R哂頭, 要我從頭解釋一次.


子爵府

積分: 13774


1471#
發表於 04-4-8 14:53 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

Wendy: 恆恆咁有手尾,好丫!
妹豬一痾完尿尿,就好快咁"吉"起身!試過連塔塔都比佢大力得滯而打翻

佢一起身,就會話:"好咯!痾淨!",有時痾痾下,又問下我地聽唔聽到"sir sir聲"~


子爵府

積分: 13774


1472#
發表於 04-4-8 15:02 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

頭先lunch時打左電話比marie,都係up得兩句,因為佢趕住外出食飯,但聽佢口吻,多數都會係劈炮唔撈既機會較大喇!


子爵府

積分: 14786


1473#
發表於 04-4-8 15:13 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

Miu: 恆恆唔係好手尾, 係貪得意就真.

佢好鐘意同ng ng拜拜. 有時仲想伸隻手入廁所

"好咯!痾淨!"依句好盞鬼 :-P


子爵府

積分: 14786


1474#
發表於 04-4-8 15:15 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

Miu: 我諗Marie唔撈, 有好大因素係無得上黎同我地吹水 :-P


子爵府

積分: 13774


1475#
發表於 04-4-8 15:25 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

Wendy: 妹豬都會bye bye臭臭,佢會揮哂手咁講:“bye bye大屎屎”
痾尿佢叫人聽下sir sir聲,痾ng ng佢又問人聽唔聽到: “咚咚聲”:-P

上次同Marie講開,佢剩係話間公司好亂咋,但就冇詳談喇!下星期六見到佢,我地要再同佢8下先得!


子爵府

積分: 13774


1476#
發表於 04-4-8 15:30 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

4日假期,你地會去邊?
我地就冇mud點plan,只係安排左星期日去南丫島.其餘時間,訓飽至算:-P


子爵府

積分: 14786


1477#
發表於 04-4-8 15:33 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

聽日就約咗契媽兩公婆打牌 (好耐無試過兩pair人打牌lu).

星期六就去探契仔, 順便同恆恆去會所遊戲室玩下. 你有冇興趣一齊玩?

其餘兩日就未有計劃.


子爵府

積分: 13774


1478#
發表於 04-4-8 15:50 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

wendy: 我到時打電話比你丫~


男爵府

積分: 5370


1479#
發表於 04-4-8 15:57 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

剛剛Daddy打電話比我,話好大可能這幾天假期要返工呀, 而家傾緊Sunday使唔使, 因為我地約左嬤嬤同朋友一齊BBQ, 唉,好傷心呀?

芸迪: 你星期六入將軍澳探契仔? 幾點到? 如果join到我帶埋晴晴黎可以嗎? 到時電聯.

Miu: 昨天見完明愛, 就同晴晴行返去嬤嬤到(因為週圍都無車), 點知晴晴就叫我抱佢, 但我已經好"支力"又熱, 我話不如你自己行啦, 晴晴係都唔制, 仲想用喊黎迫我, 於是我唔知點解居然我同晴晴講:

我: "唔行, 你就自己一個係到, 我唔會抱你架!"
晴晴: 喊... 要抱.
我: "你好快D行喇, 唔係狗狗係後面追你!"
晴晴: (見到後面真係有狗) 快D行, 狗狗黎緊!"
如是者, 我就拖住晴晴行左九條街直到嬤嬤屋企. 我係未好強呢?
:-D


子爵府

積分: 13774


1480#
發表於 04-4-8 16:05 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

toky: 你真係好強播~
但行到5,6條街後,大小姐冇再要求係抱喇咩 由明愛到婆婆屋企,都好遠水路喎可能唔止9條街tim呀~

係啦,尋日真係好熱,今日又涼左好多~~~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo