跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 13158


1461#
發表於 08-3-14 15:12 |只看該作者
聽日會唔會得yiuyiu一個人上架

原文章由 CherylMaMa 於 08-3-14 15:04 發表
唔會o既, 咪過份憂慮啦.

pp.....幫cheryl 告埋 sl 畫班啦. 我都唔想住上.


珍珠宮

積分: 43437


1462#
發表於 08-3-14 15:15 |只看該作者
me 2 啦. 我過年好返後, 啲 "cam cam" 一路都未好. 成日都有幾聲.

之前睇過 e 生, 照佢講, 係可以不理o既. 佢話例如果傷口好返, 啲肉仲好嫩, 所以好易敏感 wor.

我諗想斷尾, 可能真係要睇中e, 或好似我咁, 等佢吽好 lor. :( :( :( :(

原文章由 yiubb 於 08-3-14 15:12 發表
yiuyiu好過我, 但同我一樣, 連氣唔夠時同夜晚都會咳, 睇情況都係攪到氣管敏感

請問有無人知, 氣管敏感唔理有無問題架
或者有無湯水可以有幫助架

...


子爵府

積分: 13158


1463#
發表於 08-3-14 15:16 |只看該作者
我屋企果間咁耐以黎, 剩係見過一次有韓國貨賣, 重要成$58一盒, 但一陣就比人賣晒
原文章由 CherylMaMa 於 08-3-14 15:09 發表
我都試過係 park'n shop 買 bor. 仲做近 promo 添, 不過都無咁平要 $42蚊盒.


珍珠宮

積分: 43437


1464#
發表於 08-3-14 15:17 |只看該作者
咁咪好 one-on-one, 求之不得啦.

上堂, 個男囝都矛返呀, 得 yy 同 cheryl 咋.

原文章由 yiubb 於 08-3-14 15:12 發表
聽日會唔會得yiuyiu一個人上架


子爵府

積分: 13158


1465#
發表於 08-3-14 15:19 |只看該作者
如果係咁, 我就唔想返, 話晒係呀sirmouth: 好唔好都請埋假呢

原文章由 CherylMaMa 於 08-3-14 15:17 發表
咁咪好 one-on-one, 求之不得啦.

上堂, 個男囝都矛返呀, 得 yy 同 cheryl 咋.


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


1466#
發表於 08-3-14 15:20 |只看該作者

Dinner Gathering

Date: 18/3/2008 (TUE)

Time: 19:30

Place: 稻香 - Hotpot

Reserved: Ms. Kwok


請各位準時出席見位就坐喇



[ 本文章最後由 portiabb 於 08-3-14 15:26 編輯 ]


珍珠宮

積分: 43437


1467#
發表於 08-3-14 15:22 |只看該作者
照你咁講, 好多時都係 cheryl 第1個早返, 你哋2個都未到啦. 咁我咪應該唔俾 cheryl 入去.

ok 啦, 出面仲有一個姐姐 ma, 況且果庶咁細, 又咁應聲. :D :D :D :D

原文章由 yiubb 於 08-3-14 15:19 發表
如果係咁, 我就唔想返, 話晒係呀sirmouth: 好唔好都請埋假呢


珍珠宮

積分: 43437


1468#
發表於 08-3-14 15:23 |只看該作者
18呀...咩 28呀.

原文章由 portiabb 於 08-3-14 15:20 發表
Dinner Gathering Date: 28/3/2008 (TUE)Time: 19:30Place: 稻香 - Hotpot Reserved: Ms. Kwok
請各位準時出席見位就坐喇


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


1469#
發表於 08-3-14 15:25 |只看該作者
你會唔會諗得太多
原文章由 yiubb 於 08-3-14 15:19 發表
如果係咁, 我就唔想返, 話晒係呀sirmouth: 好唔好都請埋假呢


公爵府

積分: 26028

好媽媽勳章


1470#
發表於 08-3-14 15:26 |只看該作者
食藥係o甘架la 好番d就叫姐姐煲番d湯水俾cheryl飲, 補充番d營養

原文章由 CherylMaMa 於 08-3-14 15:02 發表
知道.

不過, 而家佢咩都 no...no...no....啦. 食咗咁多日藥, 食到個人忟哂啦.


珍珠宮

積分: 43437


1471#
發表於 08-3-14 15:27 |只看該作者
佢岩o既, 做囡的媽, 係應該警覺性高啲o既. 我哋應該唔合格.

原文章由 portiabb 於 08-3-14 15:25 發表
你會唔會諗得太多


珍珠宮

積分: 43437


1472#
發表於 08-3-14 15:29 |只看該作者
唯有咁啦.

原文章由 chloemummum 於 08-3-14 15:26 發表
食藥係o甘架la 好番d就叫姐姐煲番d湯水俾cheryl飲, 補充番d營養


子爵府

積分: 13158


1473#
發表於 08-3-14 15:30 |只看該作者
咁都係一陣, 我諗都唔驚嘅
佢地咁細個, 比人咸咗都唔知啦 都係問吓chrissie, 得佢一個佢返唔返先, 費時到時先唔肯入去, 我重慘

原文章由 CherylMaMa 於 08-3-14 15:22 發表
照你咁講, 好多時都係 cheryl 第1個早返, 你哋2個都未到啦. 咁我咪應該唔俾 cheryl 入去.

ok 啦, 出面仲有一個姐姐 ma, 況且果庶咁細, 又咁應聲. :D :D :D :D

...


公爵府

積分: 26028

好媽媽勳章


1474#
發表於 08-3-14 15:31 |只看該作者
氣管敏感o吾理會變"考x"架, dr tse講既

原文章由 yiubb 於 08-3-14 15:12 發表
yiuyiu好過我, 但同我一樣, 連氣唔夠時同夜晚都會咳, 睇情況都係攪到氣管敏感

請問有無人知, 氣管敏感唔理有無問題架
或者有無湯水可以有幫助架

...


珍珠宮

積分: 43437


1475#
發表於 08-3-14 15:32 |只看該作者
你咪講得咁 啦.

原文章由 yiubb 於 08-3-14 15:30 發表
咁都係一陣, 我諗都唔驚嘅
佢地咁細個, 比人咸咗都唔知啦 都係問吓chrissie, 得佢一個佢返唔返先, 費時到時先唔肯入去, 我重慘

...


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


1476#
發表於 08-3-14 15:33 |只看該作者
改左喇:;pppp: :;pppp:
原文章由 CherylMaMa 於 08-3-14 15:23 發表
18呀...咩 28呀.


珍珠宮

積分: 43437


1477#
發表於 08-3-14 15:34 |只看該作者


咁一把年紀果啲又會唔會o架. :lol :lol :lol

原文章由 chloemummum 於 08-3-14 15:31 發表
氣管敏感o吾理會變"考x"架, dr tse講既


珍珠宮

積分: 43437


1478#
發表於 08-3-14 15:34 |只看該作者


原文章由 portiabb 於 08-3-14 15:33 發表
改左喇:;pppp: :;pppp:


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


1479#
發表於 08-3-14 15:35 |只看該作者
蝕邊樣都唔好啦
原文章由 yiubb 於 08-3-14 15:30 發表
咁都係一陣, 我諗都唔驚嘅
佢地咁細個, 比人咸咗都唔知啦 都係問吓chrissie, 得佢一個佢返唔返先, 費時到時先唔肯入去, 我重慘

...


子爵府

積分: 13158


1480#
發表於 08-3-14 15:36 |只看該作者
而家咁多變態佬, 都係小心d好, 剩係最近果個補習社呀sir, 都睇到人心驚驚呀
原文章由 portiabb 於 08-3-14 15:25 發表
你會唔會諗得太多

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo