興趣嗜好

跳至

首頁

尾頁
   31


禁止訪問

積分: 80247


1461#
發表於 15-6-15 23:21 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Superman-GF+於+15-06-15+發

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 80


1462#
發表於 15-6-15 23:21 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+yanmi@edwin+於+15-06-11+發

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


已刪除用户

積分: 42578


1463#
發表於 15-6-15 23:32 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 nsychristy 於 15-06-11 發表

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 80


1464#
發表於 15-6-15 23:41 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+yanmi@edwin+於+15-06-15+發

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 87423


1465#
發表於 15-6-15 23:41 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 yanmi@edwin 於 15-06-15 發

原帖由 nsychristy 於 15-06-15 發表
髮型真係好重要!!
剪短左好多其他野都無得著
要好決心要型先會捨得
我唔知算唔算係好例子,你地個個都話我長髮好睇好多,仲話以前把長髮可以遮掩到我的a
字膊~


翡翠宮

積分: 87423


1466#
發表於 15-6-15 23:44 |只看該作者

回覆:超媽衣著心得交流室 (2)

最慘我d頭髮長得好慢,所以我之前都掙扎左好耐剪唔剪短,但把長曲髮又維持左好多年,好悶想改變下,於是就剪短左~

剪短左雖然未至於後悔,但就發覺其實短髮除左係洗頭方便外,其實係難打理過長髮~


已刪除用户

積分: 42578


1467#
發表於 15-6-15 23:52 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 nsychristy 於 15-06-15 發表

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 87423


1468#
發表於 15-6-16 00:01 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 小manman 於 15-06-15 發表我

原帖由 nsychristy 於 15-06-15 發表
我諗你接近嬌俏type, 同好鍾意嬌俏feel
著自己鍾意既野,開心好多
feel到你呢兩日特別lost, 應該話你由春 ...
但我覺得你個爛達達look幾ok喎,有別你以往的打,好大膽的嘗試,但效果唔錯~


已刪除用户

積分: 42578


1469#
發表於 15-6-16 00:04 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 nsychristy 於 15-06-15 發表

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 87423


1470#
發表於 15-6-16 00:13 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 小manman 於 15-06-15 發表我

原帖由 nsychristy 於 15-06-15 發表
我諗你接近嬌俏type, 同好鍾意嬌俏feel
著自己鍾意既野,開心好多
feel到你呢兩日特別lost, 應該話你由春 ...
Yes,無錯,呢2日係特別lost,之前春夏裝本來都已經明左好多自己的缺點同著衫的技巧,但點知呢2日post的衫,我覺得無乜問題既反而就比人話唔好睇,但幾年前的由2件我預左你地話唔好睇,你地又話好睇~

其實,到依架我都唔覺得紅色件背心好大問題,佢個款我係鍾意的,尤其衫腳的束腰,雖然大家都話最有問題係束腰部份~

不過,可以咁講,春裝的問題一定大過夏裝~

我自己都開始覺得我唔係要做人地的影子,我就係我,唔係人講乜我就要著乜,只要唔太過份同騎呢,整體感覺都ok同整整齊齊,其實問題根本唔大~

行出街根本唔會有人真係好仔細去留意你件背心乜野質地、個領圓d大d、比例係咪4:6、有無腰線、胸線……

但吸收左大家講的野,買衫時係會多d留意大家所比的意見作參考~

點評

jenniecatcat    發表於 15-6-16 00:24


水晶宮

積分: 56409


1471#
發表於 15-6-16 00:22 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+小manman+於+15-06-15+發表我

原帖由 nsychristy 於 15-06-15 發表
我諗你接近嬌俏type, 同好鍾意嬌俏feel
著自己鍾意既野,開心好多
feel到你呢兩日特別lost, 應該話你由春 ...
認同!你嗰個look 好啱雙子!我睇落去,想像著上我身,我都好開心!



我的最愛: 老公, 仔仔, 同來緊既女女, 老豆


已刪除用户

積分: 42578


1472#
發表於 15-6-16 00:23 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 nsychristy 於 15-06-15 發表

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 56409


1473#
發表於 15-6-16 00:27 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+nsychristy+於+15-06-15+發表

原帖由 小manman 於 15-06-16 發表
Yes,無錯,呢2日係特別lost,之前春夏裝本來都已經明左好多自己的缺點同著衫的技巧,但點知呢2日post的衫 ...
記住你比之前已經進步左太多,而家我地講既,可能係再精益求精既睇法。紅色背心問題真係唔大。幾年前既黑色長鬆背心,雖然俾你數齊啲唔好既原素,但佢睇落又真係冇問題,可能因佢唔係直落,衫腳係flare 出來



我的最愛: 老公, 仔仔, 同來緊既女女, 老豆


已刪除用户

積分: 42578


1474#
發表於 15-6-16 00:27 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 nsychristy 於 15-06-15 發表

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 56409


1475#
發表於 15-6-16 00:31 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+jacquesau+於+15-06-15+發表

原帖由 Superman-GF 於 15-06-15 發表
Post D 相俾你睇睇
超媽我係咩身形呀?Apple share?



我的最愛: 老公, 仔仔, 同來緊既女女, 老豆


水晶宮

積分: 56409


1476#
發表於 15-6-16 00:31 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Superman-GF+於+15-06-15+發

原帖由 jenniecatcat 於 15-06-16 發表
超媽我係咩身形呀?Apple share?
*Shape



我的最愛: 老公, 仔仔, 同來緊既女女, 老豆


已刪除用户

積分: 42578


1477#
發表於 15-6-16 00:35 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 jenniecatcat 於 15-06-16 發

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 80247


1478#
發表於 15-6-16 00:49 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Superman-GF+於+15-06-15+發

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 80247


1479#
發表於 15-6-16 00:49 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+nsychristy+於+15-06-15+發表

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 80247


1480#
發表於 15-6-16 01:34 |只看該作者

回覆:jacquesau 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo