原文章由 aylma 於 08-11-10 13:31 發表
新手, 第一次到台灣, 請問各位專家請家一下:過兩日飛
(1)台灣天氣, 因為有小朋友, 唔知要帶幾厚的褸先夠
(2) 如果差不多3yrs, 去babyboss有咩可以玩, 要預多少時間
(3) 已取免費溫泉入場劵, 請問有無人用 ...
, 第一次到台灣, 請問各位專家請家一下:過兩日飛
是否適用於大浴場定係係酒店房浸, 小朋友可否浸, 最近台北市區有邊間好的推介
原文章由 LaLa 於 08-11-10 17:45 發表
ABCD 媽咪,
我已 book 了機票, cx460 0835 香港 1015 台北. 出到台北車站都12點幾 la, 是否坐 1430 火車去花蓮? 我無係台北車站坐過火車, 果度咁大, 會唔會好難先搵到個月台? 另外, 如我搭國光出台北車站, 落車的 ...
