親子旅遊

跳至

首頁

尾頁
   21


侯爵府

積分: 22841

環保接龍勳章


1461#
發表於 08-11-9 16:31 |只看該作者
吾使客氣,玩完番黎,記得寫個BLOG比D料大家看呀!
期待妳們有新料報導


原文章由 worldpeace 於 08-11-9 11:45 發表
多謝你!
你d資料好豐富且極之有用.....
我係亞四...越忙越開心!上山下海樣樣佳能....


別墅

積分: 726


1462#
發表於 08-11-9 18:37 |只看該作者
I am planning my trip to Taipei in late December and just noted the 誠品兒童探索博物館 has closed on Nov 6.


伯爵府

積分: 16016

好媽媽勳章


1463#
發表於 08-11-9 21:01 |只看該作者
原文章由 vane 於 08-11-9 16:31 發表
吾使客氣,玩完番黎,記得寫個BLOG比D料大家看呀!
期待妳們有新料報導

vane..我補你的遊記在首頁..ok?..


伯爵府

積分: 16016

好媽媽勳章


1464#
發表於 08-11-9 21:03 |只看該作者
原文章由 wyl 於 08-11-9 11:48 發表
各位媽咪:

大家好! 我一家三口(2大1小8歲)坐長榮,會喺12月21日早機去台北, 25日晚機由台北走, 住台北車站附近的懷寧旅店。
行程打算如下:
DAY 1 落機後先check-in、誠品、與朋友聚餐;
DAY 2 淡水、溫泉(諗住用台灣 ...

行程ok


侯爵府

積分: 22841

環保接龍勳章


1465#
發表於 08-11-9 21:03 |只看該作者
各位朋友。。。在台灣好多的博物館/可以參觀的地方都是星期一休息的。。。為免摸門釘,記住他們會叫星期一公休一天


原文章由 peipeiwong 於 08-11-9 18:37 發表
I am planning my trip to Taipei in late December and just noted the 誠品兒童探索博物館 has closed on Nov 6.
我係亞四...越忙越開心!上山下海樣樣佳能....


侯爵府

積分: 22841

環保接龍勳章


1466#
發表於 08-11-9 21:04 |只看該作者
OK。。。
THANKS!

原文章由 ABCD媽咪 於 08-11-9 21:01 發表

vane..我補你的遊記在首頁..ok?..
我係亞四...越忙越開心!上山下海樣樣佳能....


大宅

積分: 1152


1467#
發表於 08-11-9 22:16 |只看該作者
你d資料我真係有排睇呀!好多謝你比咁多正野我地呀!等我又慢慢嘆先!


原文章由 vane 於 08-11-9 16:31 發表
吾使客氣,玩完番黎,記得寫個BLOG比D料大家看呀!
期待妳們有新料報導


別墅

積分: 717

好媽媽勳章


1468#
發表於 08-11-10 13:31 |只看該作者
新手 , 第一次到台灣, 請問各位專家請家一下:過兩日飛
(1)台灣天氣, 因為有小朋友, 唔知要帶幾厚的褸先夠
(2) 如果差不多3yrs, 去babyboss有咩可以玩, 要預多少時間
(3) 已取免費溫泉入場劵, 請問有無人用過, 點用? 是否適用於大浴場定係係酒店房浸, 小朋友可否浸, 最近台北市區有邊間好的推介
(4) 有沒有其它適合兒童玩的地方(動物園除外)

manythanks


子爵府

積分: 11547


1469#
發表於 08-11-10 17:16 |只看該作者
FI-FI/ABCD媽/各位,

請問由桃園機場到大溪花海農場需時幾耐呢? 另外請問有無人去過以下的景點? 值得去呀? THX!

1. 台灣科學教育館
2. 袖珍博物館


大宅

積分: 1361


1470#
發表於 08-11-10 17:45 |只看該作者
ABCD 媽咪,
我已 book 了機票, cx460 0835 香港 1015 台北. 出到台北車站都12點幾 la, 是否坐 1430 火車去花蓮? 我無係台北車站坐過火車, 果度咁大, 會唔會好難先搵到個月台? 另外, 如我搭國光出台北車站, 落車的地方近唔近去花蓮果個月台? Many thanks.


原文章由 ABCD媽咪 於 08-11-6 22:10 發表
但兆豐農場專車最遲 5:30pm 花蓮火車站出發, 都唔知趕唔趕得切? 仲有無其他 mommies 去過? 可分享經驗?
<<--要視乎你幾點落機,我才能再幫你check下真實所用到的時間


伯爵府

積分: 16016

好媽媽勳章


1471#
發表於 08-11-11 11:40 |只看該作者
原文章由 aylma 於 08-11-10 13:31 發表
新手 , 第一次到台灣, 請問各位專家請家一下:過兩日飛
(1)台灣天氣, 因為有小朋友, 唔知要帶幾厚的褸先夠
(2) 如果差不多3yrs, 去babyboss有咩可以玩, 要預多少時間
(3) 已取免費溫泉入場劵, 請問有無人用 ...

新手 , 第一次到台灣, 請問各位專家請家一下:過兩日飛
(1)台灣天氣, 因為有小朋友, 唔知要帶幾厚的褸先夠
<<--台北市同hk的氣溫差唔多...香港果期約莫穿咩類型的..帶差唔多就ok

(2) 如果差不多3yrs, 去babyboss有咩可以玩, 要預多少時間
<<--如果不足3歲...或就算足3歲...真係未必岩玩babyboss
因為果到係有員工帶領小朋友去做d工作...首先要小朋友跟到果d員工...會唔會驚到唔敢跟員工入去呢?因為話到尾佢地講國語...小朋友係陌生環境同語言下..會否怕..
和小朋友聽唔聽得明國語亦係主因...因要跟指示操作
如果比o甘貴而什麼也玩唔到..好蝕
(3) 已取免費溫泉入場劵, 請問有無人用過, 點用? 是否適用於大浴場定係係酒店房浸, 小朋友可否浸, 最近台北市區有邊間好的推介
<<--呢個要其他去過的媽咪答了

(4) 有沒有其它適合兒童玩的地方(動物園除外)
<<--小朋友係男係女呢?女的可去下 hello kitty餐廳
或去下採士多啤李


伯爵府

積分: 16016

好媽媽勳章


1472#
發表於 08-11-11 11:45 |只看該作者
原文章由 LaLa 於 08-11-10 17:45 發表
ABCD 媽咪,
我已 book 了機票, cx460 0835 香港 1015 台北. 出到台北車站都12點幾 la, 是否坐 1430 火車去花蓮? 我無係台北車站坐過火車, 果度咁大, 會唔會好難先搵到個月台? 另外, 如我搭國光出台北車站, 落車的 ...

無錯..如果坐到1430果班就非常好
月台唔難搵的
不過..你去到先買票..然後才在火車站食lunch
記得...30分的車..係30分就開出..唔係30分上車
所以最好係你15分企定係月台

你落車的位離火車站也有段距離
單係落車行去火車站..約莫5-8分左右的路程(行路)


伯爵府

積分: 16016

好媽媽勳章


1473#
發表於 08-11-11 11:47 |只看該作者
原文章由 yatjeh 於 08-11-10 17:16 發表
FI-FI/ABCD媽/各位,

請問由桃園機場到大溪花海農場需時幾耐呢? 另外請問有無人去過以下的景點? 值得去呀? THX!

1. 台灣科學教育館
2. 袖珍博物館

聽說也要1個小時左右

你所說的兩個點
1)...我沒去過..不過有小孩的網友媽咪說這個很不錯..值得去
2)我去過...不過去過也對入面的東西記憶不深..哈哈去過等如無去過


別墅

積分: 717

好媽媽勳章


1474#
發表於 08-11-11 13:24 |只看該作者
原文章由 ABCD媽咪 於 08-11-11 11:40 發表

新手 , 第一次到台灣, 請問各位專家請家一下:過兩日飛
(1)台灣天氣, 因為有小朋友, 唔知要帶幾厚的褸先夠



唔咳晒ABC媽


大宅

積分: 3333


1475#
發表於 08-11-11 14:48 |只看該作者
Hi

我終於 book 咗酒店,本來想凱撒,不過 full 了,而家 book 了神旺,而家想問吓:

1. 機場有無車直接去神旺?
2. 神旺附近有乜地方好行?因為第一日想係附近行吓,又有乜夜市係近 d?
3. 另外請問附近有無誠品?
4. 如果想買美麗日記 d 產品,邊到會平 d?
5. 還有是大潤發除了公車,捷運到嗎?


男爵府

積分: 9345


1476#
發表於 08-11-11 16:06 |只看該作者
mama55

1. 機場有無車直接去神旺?
可搭大有巴士,在復興站下車後要行地下街往忠孝站,神旺正正在忠考站,如行李不多,你可搭國光到台北車站跟住轉捷運
如果有老有幼,我建議book車出入機場

2. 神旺附近有乜地方好行?因為第一日想係附近行吓,又有乜夜市係近 d?
多的是,千其唔好放過橫街窄巷喎,好多特式cafe及店舖,好有日本feel嫁
夜市,可搭公車或的士去饒河夜市,或搭捷運去士林夜市

3. 另外請問附近有無誠品?
搭一個站捷運於復興站下車,有間敦南24小時誠品...不過我建議你都是在神旺直接搭的士了,因為捷運站行去誠品都要3-10分鐘路程

4. 如果想買美麗日記 d 產品,邊到會平 d?
康是美,週街都是....或者先上博客來訂,到達後去便利店付款取貨

5. 還有是大潤發除了公車,捷運到嗎?
沒有,但你飯店附近就有公車前往內湖大潤發了
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


珍珠宮

積分: 39736

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 開心吸收勳章


1477#
發表於 08-11-11 16:35 |只看該作者
Thank you ABCD媽咪。但想請問兒童育樂中心有冇車可以直接去機場?因為唔想又走返轉頭去台北車站搭車咁麻煩,到時拎住哂啲行李...........

另外,如果先浸溫泉再去淡水睇日落會唔會唔順路?

原文章由 ABCD媽咪 於 08-11-9 21:03 發表

行程ok

[ 本文章最後由 wyl 於 08-11-11 16:51 編輯 ]


大宅

積分: 3423


1478#
發表於 08-11-11 17:11 |只看該作者
想問, 台北車站附近除麥記外, 有無吃早餐地方, 最好好似港式茶餐廳咁, 有咖啡奶茶三文治, thx!


男爵府

積分: 9345


1479#
發表於 08-11-11 19:12 |只看該作者
fion88,

懷寧街(近忠孝西路果邊),有幾間舖頭有早餐食....另重慶南路(書局街)果邊就有cafe

原文章由 fion88 於 08-11-11 17:11 發表
想問, 台北車站附近除麥記外, 有無吃早餐地方, 最好好似港式茶餐廳咁, 有咖啡奶茶三文治, thx!
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


男爵府

積分: 5746


1480#
發表於 08-11-11 19:20 |只看該作者
mama55

在台北火車站M3出口(近樓梯)地下有一間康是美,買美麗日記。

我在11月頭去買的價錢NT378(要買2盒)各10片,另有2片庄買

(NT99)買一送一。另有幾款買1包,第2包再有折。唔知現在什麼價

轉左手面也有一間誠品

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo