跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 8649


1461#
發表於 08-10-29 15:21 |只看該作者
shadow

最緊要肯食藥啦, 食完藥好快好, 不過有食完藥有無wing 下wing 下呆呆逗逗, 最慘就係見到自已小朋友無理精神個樣, 係呢, 點解natelie 病咁耐既? 大人傳染比佢架?


大宅

積分: 4002


1462#
發表於 08-10-29 15:41 |只看該作者
嵐嵐媽,

natalie 食咗藥係好眼訓架, 不過佢係一個勁爛玩嘅人, 可以苦戰到最後一刻, 真係要暈底先會訓架.

其實natalie 大病之前, 都有少少鼻水, 不過我覺得係敏感嗰d, 又唔係勁, 所以無理佢. 跟住到上個 sat, 約咗d 朋友去 bbq, 夜晚 on the way back home 嗰時, 佢把聲突然變沙晒, 跟住到半夜就 fever 喇. 咁我諗佢可能真係本身有d 唔舒服, 加上去 bbq 時可能吹親下啦, 點知我今朝同個有份去 bbq 個 fd 講開, 佢話 "aiya, 我個仔早幾日都係咁 wor, 燒咗一晚, 就喉嚨痛, 跟住又係流d 好黃好杰嘅鼻水, 同 natalie 一模一樣架" .....

頂, 你個仔病就唔好帶佢出嚟啦, 仲要佢同我講嘅時候, 係一d唔好意思嘅意思都無 lor, 只係想話我知佢個仔都試過係咁, 真係好鬼嬲.

原文章由 yamiyami 於 08-10-29 15:21 發表
shadow

最緊要肯食藥啦, 食完藥好快好, 不過有食完藥有無wing 下wing 下呆呆逗逗, 最慘就係見到自已小朋友無理精神個樣, 係呢, 點解natelie 病咁耐既? 大人傳染比佢架? ...


子爵府

積分: 13639


1463#
發表於 08-10-29 17:01 |只看該作者
Natalie 會好快好番,因小病是福.

原文章由 shadowso 於 08-10-29 15:41 發表
嵐嵐媽,

natalie 食咗藥係好眼訓架, 不過佢係一個勁爛玩嘅人, 可以苦戰到最後一刻, 真係要暈底先會訓架.

其實natalie 大病之前, 都有少少鼻水, 不過我覺得係敏感嗰d, 又唔係勁, 所以無理佢. 跟住到上個 sat, 約咗 ...


男爵府

積分: 8649


1464#
發表於 08-10-29 17:22 |只看該作者
shadow

嘩...病仲出黎傳染比其他小朋友, 真係無咩公德心bor, 仲要一d 唔好意思都無, 即係唔覺自已有錯...



男爵府

積分: 7164


1465#
發表於 08-10-29 22:37 |只看該作者
係朋友就唔好帶病菌出黎頂
但係學校周圍都有細菌
原文章由 shadowso 於 08-10-29 15:41 發表
嵐嵐媽,

natalie 食咗藥係好眼訓架, 不過佢係一個勁爛玩嘅人, 可以苦戰到最後一刻, 真係要暈底先會訓架.

其實natalie 大病之前, 都有少少鼻水, 不過我覺得係敏感嗰d, 又唔係勁, 所以無理佢. 跟住到上個 sat, 約咗 ...


男爵府

積分: 7164


1466#
發表於 08-10-29 22:44 |只看該作者
你地唔好講得咁誇張,讀書要佢地自己讀,你諗住陪佢讀幾多年quote]原文章由 yamiyami 於 08-10-29 11:51 發表
wawa, 小貓老師

我朋友都同我講, 你要同佢揀top 既小學, 你預左要同佢一齊讀, 一齊溫書, 夜晚唔會有電視睇, 總之條路就同佢一齊行, 家長既support 好緊張, 我聽到打左個冷震, 我最怕就讀書, 出黎做野我不知幾開心.. ... [/quote]


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1467#
發表於 08-10-29 22:50 |只看該作者
嘩 ... 乜妳今晚咁夜都出現嘅 !


原文章由 catmilkw 於 08-10-29 22:44 發表
你地唔好講得咁誇張,讀書要佢地自己讀,你諗住陪佢讀幾多年


男爵府

積分: 7164


1468#
發表於 08-10-29 22:56 |只看該作者
因今日我off,帶左2隻野去影studio,想等老公返黎俾相佢睇,我唔同你地傾計一定訓著
原文章由 hallonatalie 於 08-10-29 22:50 發表
嘩 ... 乜妳今晚咁夜都出現嘅 !


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1469#
發表於 08-10-29 22:59 |只看該作者
咁快有相睇 ???

send d 相嚟畀我 look look 好喎, 妳個 blog 好耐無郁過啦, d 相又唔 update !!!

原文章由 catmilkw 於 08-10-29 22:56 發表
因今日我off,帶左2隻野去影studio,想等老公返黎俾相佢睇,我唔同你地傾計一定訓著


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1470#
發表於 08-10-29 23:01 |只看該作者
係呢, 晴晴 in 咗寶血未呀 ?

係咪 90% 以上一定收架啦 !


公爵府

積分: 26018

畀面勳章


1471#
發表於 08-10-29 23:02 |只看該作者
有冇咁誇呀???? 一定訓著 haha

原文章由 catmilkw 於 08-10-29 22:56 發表
因今日我off,帶左2隻野去影studio,想等老公返黎俾相佢睇,我唔同你地傾計一定訓著
歡迎參觀『文。穎之家』
文文小公主Corliss出生於28/9/2006, 重2.99kg, 31/12/2008重13.4kg, 高85cm
小穎小王子Wayne出生於01/11/2007, 重3.5kg, 27/2/2009重11.8kg, 高78m, 頭圍49cm


男爵府

積分: 7164


1472#
發表於 08-10-29 23:04 |只看該作者
http://photo2.mybb.hk/LeeSiuFung

http://photo2.mybb.hk/LeeChauYing

原文章由 hallonatalie 於 08-10-29 22:59 發表
咁快有相睇 ???

send d 相嚟畀我 look look 好喎, 妳個 blog 好耐無郁過啦, d 相又唔 update !!!


男爵府

積分: 7164


1473#
發表於 08-10-29 23:06 |只看該作者
我一向早訓,我訓左仔仔都末訓
原文章由 winwin815 於 08-10-29 23:02 發表
有冇咁誇呀???? 一定訓著 haha


公爵府

積分: 26018

畀面勳章


1474#
發表於 08-10-29 23:07 |只看該作者
森森星期六都去in寶血呀

原文章由 hallonatalie 於 08-10-29 23:01 發表
係呢, 晴晴 in 咗寶血未呀 ?

係咪 90% 以上一定收架啦 !
歡迎參觀『文。穎之家』
文文小公主Corliss出生於28/9/2006, 重2.99kg, 31/12/2008重13.4kg, 高85cm
小穎小王子Wayne出生於01/11/2007, 重3.5kg, 27/2/2009重11.8kg, 高78m, 頭圍49cm


男爵府

積分: 7164


1475#
發表於 08-10-29 23:09 |只看該作者
sat 10:00am in 寶血,我今年一星期做三日義工,佢唔收囡囡,我同佢死過
原文章由 hallonatalie 於 08-10-29 23:01 發表
係呢, 晴晴 in 咗寶血未呀 ?

係咪 90% 以上一定收架啦 !


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1476#
發表於 08-10-29 23:09 |只看該作者
嘩 ... 要晒咁多張相吖 !

峰峰好威風呀, 晴晴就好 cute !

但係晴晴點解唔揀 d girl d 造型呀 ?



原文章由 catmilkw 於 08-10-29 23:04 發表
http://photo2.mybb.hk/LeeSiuFung

http://photo2.mybb.hk/LeeChauYing


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1477#
發表於 08-10-29 23:10 |只看該作者


噤似我 c 6 嘅 !

原文章由 catmilkw 於 08-10-29 23:06 發表
我一向早訓,我訓左仔仔都末訓


男爵府

積分: 7164


1478#
發表於 08-10-29 23:10 |只看該作者
你又知,大眼好耐冇上黎
原文章由 winwin815 於 08-10-29 23:07 發表
森森星期六都去in寶血呀


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1479#
發表於 08-10-29 23:11 |只看該作者
妳邊樹有咁多時間呀 ?

原文章由 catmilkw 於 08-10-29 23:09 發表
sat 10:00am in 寶血,我今年一星期做三日義工,佢唔收囡囡,我同佢死過


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1480#
發表於 08-10-29 23:12 |只看該作者
因為文媽有同森森媽聯絡嘛 !

原文章由 catmilkw 於 08-10-29 23:10 發表
你又知,大眼好耐冇上黎

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo