懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


複式洋房

積分: 373


1461#
發表於 08-12-7 19:02 |只看該作者
我星期五去左威爾斯登記, 而我在網book 左 oscar. 但威爾斯未
cfm booking.. oscar..您呢?

原文章由 waffle 於 08-12-7 18:25 發表
你去邊間醫院?有無book定oscar?


複式洋房

積分: 373


1462#
發表於 08-12-7 19:05 |只看該作者
恭喜您..




原文章由 aprilcpf 於 08-12-7 16:30 發表
Hello各位:

其實我看了這欄都有兩星期,但我想一日未照ultrosound,一日都好唔肯定有了B啦,所以不敢回應啦。但昨天終去照了第一次(6W4D),一照就一箭雙鵰,今次是孖胎啦!這是我第一次懷孕,好緊張啦。一個B是0.68cm,一個B是0.82cm ...


大宅

積分: 3344


1463#
發表於 08-12-7 19:35 |只看該作者
點去邊網上book?

原文章由 靚爆鏡媽咪 於 08-12-7 19:02 發表
我星期五去左威爾斯登記, 而我在網book 左 oscar. 但威爾斯未
cfm booking.. oscar..您呢?


複式洋房

積分: 339


1464#
發表於 08-12-7 21:11 |只看該作者
原文章由 tsingmao 於 08-12-7 19:35 發表
點去邊網上book?


我已book了威爾斯做oscar,在12/1做啦!可上網預約,d姑娘會在三個工作天內call back你,並且會把資料e mail給你。非常有效率!
網址:http://www.fetalmedicine.hk

希望幫到你!


複式洋房

積分: 373


1465#
發表於 08-12-7 22:05 |只看該作者
係呀您除左網上book, 您都可致電 tel : 2632 4219

原文章由 tsingmao 於 08-12-7 19:35 發表
點去邊網上book?


大宅

積分: 3344


1466#
發表於 08-12-8 08:36 |只看該作者
唔係住果區都可以book?


原文章由 靚爆鏡媽咪 於 08-12-7 22:05 發表
係呀您除左網上book, 您都可致電 tel : 2632 4219


禁止訪問

積分: 5279

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1467#
發表於 08-12-8 09:04 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6772

好媽媽勳章 畀面勳章


1468#
發表於 08-12-8 09:12 |只看該作者
恭喜哂!....一次2個,咪可以收工lor
原文章由 aprilcpf 於 08-12-7 16:30 發表
Hello各位:

其實我看了這欄都有兩星期,但我想一日未照ultrosound,一日都好唔肯定有了B啦,所以不敢回應啦。但昨天終去照了第一次(6W4D),一照就一箭雙鵰,今次是孖胎啦!這是我第一次懷孕,好緊張啦。一個B是0.68cm,一個B是0.82cm ...
    


別墅

積分: 809


1469#
發表於 08-12-8 09:28 |只看該作者
原文章由 aprilcpf 於 08-12-7 16:30 發表
Hello各位:

其實我看了這欄都有兩星期,但我想一日未照ultrosound,一日都好唔肯定有了B啦,所以不敢回應啦。但昨天終去照了第一次(6W4D),一照就一箭雙鵰,今次是孖胎啦!這是我第一次懷孕,好緊張啦。一個B是0.68cm,一個B是0.82cm ...


Congradulation. BTW,可否問下你,如何 book 院做 oscar test,我因為自己攏烏龍,誤會咗 d 野,到家下仲未 book,我已經 10 wks 啦,好擔心 tim。如果有人知點 book,可否告知.. tks


洋房

積分: 67


1470#
發表於 08-12-8 09:28 |只看該作者

回覆 #5 aprilcpf 的文章

威院照Oscar 要幾$$$?


別墅

積分: 809


1471#
發表於 08-12-8 09:29 |只看該作者
原文章由 yongyinoo 於 08-12-7 08:04 發表
依家6w5d,昨日見紅,but bb有心跳,.86mm,醫生話先兆流產,不是小產,只叫休息,好擔心,今日去急症有用嗎?


係呀.. 呢 d 叫作小產,我有個朋友之前都係.. 醫生開了成個星期的假叫佢休息.. 你都一定要休息.. 唔好再周圍走啦.. take care


別墅

積分: 809


1472#
發表於 08-12-8 10:01 |只看該作者
因為 urgent case,我頭先打去威院 book 了 oscar,d姑娘好有禮貌,好 nice,多謝大家,我已經 book 了。


大宅

積分: 4075


1473#
發表於 08-12-8 10:23 |只看該作者
犀利!! 7月媽媽有陀twins ar!!


大宅

積分: 2701


1474#
發表於 08-12-8 10:23 |只看該作者
Hello,

I will be July 09 Mami ar.....
My last M was 26/9....
I had ultra sound last week....I can see BB's arms & legs lar.....so happy ar...


大宅

積分: 1913


1475#
發表於 08-12-8 11:21 |只看該作者
嘩! 真開心, 7月mama有陀twins呀! april, 一切小心呀!


我上星期六去左第二次私家檢查了, 好開心呀, bb有1.8cm了, 8w2d, 已經見到頭仔, 手仔和腳仔了. 醫生都有俾bb心跳聲我地聽, hehe 好得意.
今次睇既醫生好好, 老公話之後都keep住睇佢喎. 不過對我們來說就遠左少少.

bb大得好快呀, 兩星期前才只得0.3cm, 兩星期就大左六倍了, 好開心.


大宅

積分: 1913


1476#
發表於 08-12-8 11:22 |只看該作者
原文章由 OxOx 於 08-12-8 10:23 發表
Hello,

I will be July 09 Mami ar.....
My last M was 26/9....
I had ultra sound last week....I can see BB's arms & legs lar.....so happy ar...



welcome 得閒多d上黎分享呀!


大宅

積分: 1913


1477#
發表於 08-12-8 11:26 |只看該作者
呀! 仲有, 我個預產期又變左了, hehe ...已出現三個唔同既預產期, 不過醫生話佢幫我照完話佢計既日子都應該好準喎.

我最新既預產期係7月16日.


大宅

積分: 4075


1478#
發表於 08-12-8 11:28 |只看該作者
原文章由 Jcat 於 08-12-8 11:21 發表
嘩! 真開心, 7月mama有陀twins呀! april, 一切小心呀!


我上星期六去左第二次私家檢查了, 好開心呀, bb有1.8cm了, 8w2d, 已經見到頭仔, 手仔和腳仔了. 醫生都有俾bb心跳聲我地聽, hehe 好得意.
今次睇既 ...


GOOD, VERY GOOD! 有無開心到喊ar??


大宅

積分: 3208


1479#
發表於 08-12-8 12:09 |只看該作者
hi 各位,
早前去左09年6月度吹過, but 產期改了7月9日, 故又轉過來了.
有了之後, 成日好像頭暈暈吃不下好多, 沒胃口, but沒 , 都ok.


大宅

積分: 1374


1480#
發表於 08-12-8 12:30 |只看該作者
原文章由 himuimui 於 08-12-8 09:04 發表
How's about his skill ?? He said he perfers nature but I said you can choose what you think but the main point is, I won't feel pain. HaHa. The cost of him is aroung HK$15,000 exc ...


我唸係我本人ga 問題,佢開刀手藝都幾好ga,,,,,只有4.5吋到,不過唔知點解,我加邊傷口痛左成個月,,,,,唔係細痛果隻,係痛到好似比刀切咁..........每次都起身坐底都痛到震.....所以,我今次唔想開刀.

佢都係想我地順產多d......上次係我堅持要開刀,因為阿b條臍帶係頸到有圈半,加上佢到預產期都未落,dr. wong叫我等多一個星期期決定,我就考慮到係一個星期內有好多可能出現,所以就決定開刀.

如果可以的話,順產係最好.......recover會快好多.....

我07年時,阿b要住多2日,我一共找左大約4萬,今年dr. wong比左張新價錢表比我,我估計出院時都要5萬左右,,,,,,

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo