影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   1


水晶宮

積分: 61445

畀面勳章


1461#
發表於 16-10-13 08:45 |只看該作者

引用:Quote:janjan28+發表於+16-10-13+08:18+本

原帖由 cocok 於 16-10-13 發表
其實任佢話black就black架咩?
咁領事館真係大哂喎




琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


1462#
發表於 16-10-13 09:03 |只看該作者
felixthemom 發表於 16-10-13 08:45
咁領事館真係大哂喎

我講佢果位舊工人呀,佢講乜大使館就信?


禁止發言

積分: 70805


1463#
發表於 16-10-13 09:06 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 63751


1464#
發表於 16-10-13 09:07 |只看該作者
cocok 發表於 16-10-13 07:47
朱鎮x做第二套劇仍然叫恩東朱 假面朱永遠都係假面朱

方便叫丫麻,bb永遠都係bb


水晶宮

積分: 63751


1465#
發表於 16-10-13 09:07 |只看該作者
cocok 發表於 16-10-13 07:44
我諗起朱朱d角色

係,睇佢做戲佢唔嫌樣衰我睇都起雞皮


水晶宮

積分: 63751


1466#
發表於 16-10-13 09:08 |只看該作者
janjan28 發表於 16-10-13 07:49
本地應該難,我返早要零晨五點多就出門口,應該無咩人肯咁早黎我家湊小朋友
...

本帖最後由 靚寶 於 16-10-13 09:09 編輯

淨係請朝早得唔得呢?湊放學?湊到你老公放工


水晶宮

積分: 61445

畀面勳章


1467#
發表於 16-10-13 09:08 |只看該作者

引用:Quote:felixthemom+發表於+16-10-13+08:45+

原帖由 cocok 於 16-10-13 發表
我講佢果位舊工人呀,佢講乜大使館就信?
唔關事,就算個工人想做,領事館唔批都冇辦法




水晶宮

積分: 63751


1468#
發表於 16-10-13 09:09 |只看該作者
cocok 發表於 16-10-13 07:50
冇咩支線,得兩條線,的士陳同Lay,我睇晚chur左4集好睇到停唔到,好耐冇試過咁樣追劇!係緊張到要 ...

下,咁好睇


禁止發言

積分: 70805


1469#
發表於 16-10-13 09:10 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 61445

畀面勳章


1470#
發表於 16-10-13 09:10 |只看該作者

引用:Quote:felixthemom+發表於+16-10-13+08:45+

原帖由 cocok 於 16-10-13 發表
我講佢果位舊工人呀,佢講乜大使館就信?
哦,你講個衰工人,咁佢地一定幫自己人嘅




水晶宮

積分: 63751


1471#
發表於 16-10-13 09:10 |只看該作者
janjan28 發表於 16-10-13 07:52
我本身請緊個印都唔比我續約,點會比我再請印佢係black list我唔比我續約
...

真係幾大打擊, 明明你先係受害者


水晶宮

積分: 61445

畀面勳章


1472#
發表於 16-10-13 09:11 |只看該作者

引用:Quote:cocok+發表於+16-10-13+07:50+冇咩支

原帖由 靚寶 於 16-10-13 發表
下,咁好睇
你覺得佢中肯咩




禁止發言

積分: 70805


1473#
發表於 16-10-13 09:12 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止發言

積分: 70805


1474#
發表於 16-10-13 09:13 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 63751


1475#
發表於 16-10-13 09:13 |只看該作者
janjan28 發表於 16-10-13 08:19
而家已經好煩姐姐咁好但要放棄,再請又好驚請個唔好

你可能真係自己湊返好,反正細佬升小學跟功課跟到氣咳,小學陪佢地成長,忍下!除左自己湊無自由及要放棄份糧,百利而無一害


禁止發言

積分: 70805


1476#
發表於 16-10-13 09:15 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 61445

畀面勳章


1477#
發表於 16-10-13 09:16 |只看該作者

引用:Quote:felixthemom+發表於+16-10-13+09:08+

原帖由 janjan28 於 16-10-13 發表
而家就係我姐姐想係我度繼續做,我又想繼續請佢我本來諗住呢個姐姐請到尾,請到佢唔做兩個細大就 ...
有冇得帶埋而家個工人去領事館interview 睇下有冇得appeal?佢地都係驚你虐待工人啫




水晶宮

積分: 61445

畀面勳章


1478#
發表於 16-10-13 09:19 |只看該作者

引用:Quote:janjan28+發表於+16-10-13+08:19+而

原帖由 靚寶 於 16-10-13 發表
你可能真係自己湊返好,反正細佬升小學跟功課跟到氣咳,小學陪佢地成長,忍下!除左自己湊無自由及要放棄 ...
你係咪由大肚開始就冇做野?




水晶宮

積分: 63751


1479#
發表於 16-10-13 09:20 |只看該作者
felixthemom 發表於 16-10-13 08:31
你會唔會認真考慮下唔做自己照顧返? 通常做開野唔會無端端咁諗,今次可能係一個契機

你兩 ...

係,升小學真係幾忙,請本地淨係清潔都去左一大畢,我們講多d全職湊仔有咩好處比janjan, 等佢心定d

janjan, 可能係初初唔做有d唔慣,但過左一兩個月你會慣,而且話比自己聽,陪佢地成長好好,有d人唔做唔得,份糧出少個崩都會死,咁樣諗會唔會好d? 你c6都叫你唔好做,即係支持你,不過就要三口六面講清楚佢比幾多家用 ,同埋話佢知冇工人有d野要佢都幫下手


水晶宮

積分: 63751


1480#
發表於 16-10-13 09:20 |只看該作者
cocok 發表於 16-10-13 08:39
個姐姐可唔可以俾我?

你在佢傷口灑鹽, 要安慰下佢,因為我相信佢真係超唔開心

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo