媽媽會所

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 6631


1461#
發表於 04-9-30 15:44 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

成個幾禮拜搬屋上唔到網,今日一返工,完全無心機做野,一個上晝煲哂你地4x個messages,因為老闆出左trip 嗎!
當我地啱啱搬完屋後,markus仔就送左份禮物慶祝入伙啦 -- 佢係個好似貨倉既屋企度行呀, 呀仔識行啦!屋企少左隻爬行動物,多左隻牛!!:mrgreen:

macy & joey,你地好似雙聲報喜(弊,年齡暴露添!),好攪笑!

joanna & nlns, 好驚險啊! 感恩兩個bb都平安! 我係好驚青既人,一見到markus係bb車伸隻手出來,我就會鬧佢,唔知佢明唔明?





禁止發言

積分: 4796


1462#
發表於 04-9-30 15:53 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6458


1463#
發表於 04-9-30 15:59 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

joanna wai wai,

下次吾好再行禁近所有門口位la,另外我抱小朋友時好多時見到有d特別情形我會先按住佢地對手架,因為好多時去街佢地鐘意手指指的, 有時人多佢地會比人撞到架,吾好再想la<吾係今晚訓吾著la  :-P

講開家中意外,我大女大大話話都試過幾單大野, 先講第一單大野先, 大女果時13月個女時發生在我媽家的一大意外, 令我大女左腳第4隻腳趾斷左,要用雪條棒固定位置2星期呀 !

話說有一晚我女打電話比我問媽咪係邊到幾時返, 禁我講比佢地係樓下返緊上黎la<佢就叫姨婆(果日我姨係到)開鐵閘比佢係出面等我, 果時我女得13個月大佢已經識同人講去街街等媽媽架la,我姨開閘時吾小心將把鎖跌左落我大女隻腳趾上面呀, 我返到黎門口就已經聽到好喊得好大得重不停陣緊, 即時抱黎問下發生咩事, 再去檢查見到佢隻腳紅哂腫哂呀,我見到佢都喊呀, 我媽家把鎖好大把架, 你地諗下當時佢有幾痛, 我媽不停同佢楂止痛去瘀膏,我即刻抱佢去睇私家e生,跟住寫紙照腳, 見到第4隻腳趾斷開2拆, 當時e生都同我講佢細個d骨會自動合埋的,不用擔心, 但心裹實在太難過, 我好嬲我姨,吾同佢傾計吾採佢好耐, 我媽經歷今次意外, 即時將家個鎖用繩扣好, 從此再不會跌下來,大女就要紮住2星期隻腳,佢紮住腳都可以周屋行架, 好快就吾記得law,e+隻腳趾無事law   :-P

重有其他意外, 包括係床跌落黎幾次la, 奶奶揹佢時吾小心佢由搏頭向後跌左落黎la,額頭跌親d瘀血去到隻眼到變大細眼la, 係食飯檯跌落黎la, 搭mtr隻腳介左落個lone到連鞋仔都無埋la, 好多野架佢, 所以佢要買意外保險架, 佢週不時有特發事發生 :evil:


禁止發言

積分: 9659


1464#
發表於 04-9-30 16:02 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止發言

積分: 9659


1465#
發表於 04-9-30 16:09 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止發言

積分: 4796


1466#
發表於 04-9-30 16:13 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止發言

積分: 9659


1467#
發表於 04-9-30 16:22 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 16171


1468#
發表於 04-9-30 16:22 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

joeychai,

我睇咗景祐行路d短片,佢真係好叻同埋行得好得意,而且仲可以自己爬上張床度,我個卓朗依家先開始學行,唔知幾耐先可以好似景祐咁呢?


男爵府

積分: 5015

好媽媽勳章


1469#
發表於 04-9-30 16:24 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

racrac,
I saw 龍利葉 in one of the topic in BK. You can check check. Seems 龍利葉 can help baby if they got cough and many phlegm. But I'm not sure whether it works or not.***Click Here***

joanna & nlns,
When I read your messages, my tears almost come out. I feel very scare to hear some babies got an accident (especially after born DouDou). Wish they will recover soon. Take Care.


男爵府

積分: 6458


1470#
發表於 04-9-30 16:25 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

racrac ,owen仔真係吾飲得涼茶law, 其實吾係個個小朋友受得架涼茶,腸胃吾好果d小朋友係敏感d架,好易痾可怳佢剛剛病好, 有同你老公講嗎, 你同奶奶關係吾好, 可吾可以叫你老公同你奶奶講owen d情形佢聽,吾好由你講la,佢吾會接受你意見架,我都吾贊成d奶奶隨意比d咩佢地食,有咩事邊個理呀,咪由係我去理佢,吾食落肚吾影響外觀都可以接受,其他一定同佢傾架, 不過吾要硬起來, 無用的只會日後難相處, 同埋無必要law, 佢地都係想知個孫d野, 咪得閒叫隻lo打電話比佢地2老講下個孫d情形佢地聽下(好似e+識行,識叫爸爸,媽媽la.叫佢叫下麻麻&爺爺la,佢一家好開心架,)等佢地知道下個孫近況,幾好,自然會少d煩你地同埋大家少d磨擦架la    :-P


禁止發言

積分: 9659


1471#
發表於 04-9-30 16:27 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 16171


1472#
發表於 04-9-30 16:36 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

joeychai,

我都知bb識行後會好難攪,但我個b依家覺得自己好似識行,一日到黑都要我哋拖住佢行黎行去,落咗地就唔肯俾人抱,一定要係地下行,我條腰骨真係頂唔住(因為我要彎住腰扶住佢)。


男爵府

積分: 6458


1473#
發表於 04-9-30 16:48 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

joey, 我e+好得閒la, d人走哂,我暫時代住吾執輸個位同大家傾計la 

大女吾識打電話佢會叫婆婆同佢打, 婆婆按制佢打黎就叫媽媽,媽媽, 婆婆會問我, 你女問你幾時返, 我咪答佢law,禁婆婆咪話媽咪返緊黎la, 佢咪指住門口law要出去law, 我媽屋企tv睇到我搭lift返架, 禁我女平時一見tv有媽咪佢即刻會叫人開門比佢出去架,我一出lift我女就會行出黎接我架la< 佢細個好叻叻架, 因為婆婆湊大,我媽咪教佢好多野所以佢自細講野都好叻架,好似e+13個月我大女開始日頭吾著片片架,佢5個月就坐痰罐痾臭臭, 但係e+呀妹就  ?-( ?-( 咩都做吾到la :cry:

講開mtr單野, 都係我媽出事, 第一單我媽帶我女去街,果時3歲,我媽以為佢識大步la, 到站同希敏講大步行出去la, 我媽拖住佢出去, 點知佢其中一隻腳仔就叉左落去la, 連鞋仔都無埋la,原先要赤腳回家, 點知後來有個女人同我媽講你比條手巾佢包住隻腳行la, 等佢吾好e為自己吾見左隻鞋la, 禁我媽咪搵條手巾包住個女隻腳等佢行返屋企law :-P

第2次就細個d 好似歲幾2歲, 我媽出站人多比人逼跌左我女隻鞋仔, 因為我買大左1號所以整鞋鬆左law

不過2隻鞋仔都問返mtr 執返架la 


男爵府

積分: 6458


1474#
發表於 04-9-30 16:51 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

joey, 小朋友行行下跌如果吾係危險地方千其吾好扶佢地, 佢地識就位架, 係吾會跌親架, 反而你地去扶佢重意令佢地受傷

好la, 過一過消防topic留言先 :-P


禁止發言

積分: 4796


1475#
發表於 04-9-30 16:52 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 708


1476#
發表於 04-9-30 17:02 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

racrac, 曉晴,

我唔係攞風扇面的保護罩, 而係保護網呀! (即係在trendyland有得買, 好多唔同公仔款, 用黎套住風扇個d呢 !)


大宅

積分: 1513


1477#
發表於 04-9-30 17:05 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

Joanna-waiwai,

沛尊點呀,應該冇事的, 我細個都試過好似沛尊咁手順著lift 門捲入lift 內(我細個係好曳曳), 係有d d痛囉, 但係唔太嚴重,你放心啦!! 你睇ivy講佢大女果幾單大野講得幾輕鬆, 當然小心係要, 不過唔好比太大壓力自己!! 我地d小朋友以前跌親我地會好緊張,now 都冷靜d啦, 要聽ivy話” 吾好再想la,吾係今晚訓吾著la”


禁止發言

積分: 4796


1478#
發表於 04-9-30 17:07 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止發言

積分: 9659


1479#
發表於 04-9-30 17:18 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6458


1480#
發表於 04-9-30 17:47 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

Joey, 比著我lo我會答佢我睇吾到喎,你睇到你吾扶佢, 由佢law 吾痛吾知死架, 比佢撞多幾次la, 識痛就吾會再撞架la, 你扶得佢幾次喎, 一係你見到佢再係禁就打下佢, 比佢知道禁樣吾得law, 佢會喊下, 下次都再試,你再訓佢,佢就吾會架la  :lol: 因我女都係禁比我打手板架 :mrgreen:

mtr會執返比你架, 佢地夜晚無車行果時會派人去你指定果個站執返比你, 你話比佢聽就得架la

racrac, 吾你lo都同你講左sorry你就知佢對佢呀媽d表現幾難過la<佢吾想得失佢呀媽, 只好難為你al, 佢都好赤個仔架,owen e+重有無痾呀, 如果吾太緊要痾清應無事架la  係呀你記得今晚睇tvb呀!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo