car_pretty 寫道:
[quote]
78ada 寫道:
car 仔,
我老公頭話你個女呢幅大頭相,重似你老公呀!餅印一樣。 :mrgreen:
ck1656 寫道:
奀豬mami~~
【有冇攪錯呀,人食人奶,你亞仔食人奶,佢食到咁奀架】 ?-( ?-( 會唔會係後奶唔夠多呀? 你有冇餐餐食飯呀?
我以前餐餐都唔食飯架, 而家奶奶逼我餐餐都要食最少一碗飯呀, 佢話食飯先至餵得好人奶喎.我被迫要聽話囉, 其實都怕自己會變肥婆架, 餐餐食飯, 又唔可以減肥住喎, 所以諗緊餵到幾時好囉.
我唔想變肥C9呀.
[quote]
奀豬mami~~ 寫道:
pekkle,
其實餵人奶都有其他壓力架,好似我咁,都係一路餵人奶比亞豬,不過唔知係我唔掙氣定係佢唔掙氣啦,一路都係奀豬,仲成日比人串...【有冇攪錯呀,人食人奶,你亞仔食人奶,佢食到咁奀架】不知幾鬼hurt呀..... :evil: :evil: :evil: