跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 7640


1461#
發表於 04-12-6 09:53 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

rita,

Sorry! 昨晚傾傾下電話冇哂電, 得閒可以隨時打比我!


男爵府

積分: 6152


1462#
發表於 04-12-6 10:40 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

happy_mather,,,,吾係嘛,無留意架,我聽奶奶講好似有問架,因為吾係我陪呀B去健康院,所以跟吾到咁多野,係有少少向入,我問清楚先,健康院真係好求其,

奀豬,,,,,,,,大仔發燒咪辛苦你囉,係喎,大豬見到細豬食奶個陣有無食埋一份,

尋日去見大力B,,,佢吾比我同老公抱,一抱就喊,喊完訓一陣又黎過,,一過奶奶手又吾喊,個樣重好似好驚我TIM,,點算,真係幾hurt架,我餵佢食奶佢都可以含住個奶咀係度喊,, ?-(


洋房

積分: 476


1463#
發表於 04-12-6 11:28 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

chunchunmama

I will call you later and thank for your advice.
莫梓希係041104出世的零舍曳曳馬騮仔! Moses' Album oct 2006 ->小王子遊樂園 梓希全接觸 oct 2006 ->小王子上學了


男爵府

積分: 7640


1464#
發表於 04-12-6 11:57 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

rita,
唔駛客氣,大家一齊分享下!
今日終於可以自己接chunchun放學,今朝話比佢聽時開心到不得了,佢話我已經好耐好耐冇同佢返學,其實只係1個月咋!


複式洋房

積分: 177


1465#
發表於 04-12-6 12:25 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

琴日星期日, 老公係屋企陪左我一日, 心情好番d
b女而家訓左, 要relax下, 如果唔係就屎梗 :cry:
而家b女番左屋企先四日, 每3個鐘就會喊食野或屎屎,
一日食7~8餐, 攪到我鬼水咁
朝早6點果餐b女已經識縷計, 先得果7日人仔都唔明點解 ?-(
琴日先沖澡洗頭, 唔知係咪凍親, 又流鼻水, 又頭痛
bump左d奶出黎都唔敢比b女食 :cry:
個胸鬼水咁谷, 都唔知點好 ?-( ?-( ?-(


大宅

積分: 4607


1466#
發表於 04-12-6 14:07 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

Hi all
好似好耐冇上嚟 tim, 好掛住你哋呀....

tw, 豬 ma
亞囡呢兩日都係成日都要啜啜啜, 除咗瞓覺, 一 mark 大眼都要啜, 仲有即刻果隻, 遲一分鐘就好似拆天咁, 啜完停左一陣, 冇耐又要, 啜 10 分鐘左右, 要啜住瞓果隻, 之前都唔係咁.... ?-( ?-(

豬 ma
大豬點呀?? 今日好 d 咪?? 小心 d, 唔好傳染到細豬呀!!!
我想出街時帶 d 人奶存貨出街餵, 我驚唔係咁易埋身餵, 因為一餵就起碼半粒鐘.... 我想問如果係, 帶冰奶 or 雪樻下格 d 奶 or 坐暖佢先帶出街??

carol
我都要成 10 幾 20 號先帶得亞囡出去影燈飾, 因為 17 號先滿月, 所以我都好驚會多人, anyway 都會出去, 因為今年係佢第一次過 christmas 嘛!!!

elaine
亞囡幅大頭相係瞓咗覺 ga, 我覺得好男仔呀, 但又笑得好鬼開心喎!!!


大宅

積分: 4607


1467#
發表於 04-12-6 14:10 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

唔得, 又係突然好 , 上吓電先...


子爵府

積分: 12555


1468#
發表於 04-12-6 14:19 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

hi, hi,
各位靚媽好嗎! :mrgreen:

豬 ma,
大豬有乜事呀!睇e生未呀!你辛唔辛苦呀!你都要保重身體呀!

car 仔,
我老公頭話你個女呢幅大頭相,重似你老公呀!餅印一樣。 :mrgreen:
[size=small]My little baby Vivian !


大宅

積分: 4607


1469#
發表於 04-12-6 14:20 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

78ada 寫道:
car 仔,
我老公頭話你個女呢幅大頭相,重似你老公呀!餅印一樣。 :mrgreen:

我都覺得亞囡瞓覺個樣勁似我老公
所以我咪話呢幅相好似男仔 law :exclaim: :exclaim:


子爵府

積分: 12555


1470#
發表於 04-12-6 14:26 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

all ma,
好開心呀,小欣欣已有三日冇飲夜奶,夜晚11:30飲完,6:30至起身飲奶。 :mrgreen:

好嘢,好嘢。我要努力。 :mrgreen:
[size=small]My little baby Vivian !


子爵府

積分: 12555


1471#
發表於 04-12-6 14:33 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

car 仔,
人哋話若女仔似男仔,下胎會生仔。我大女嗰時成個男仔咁,唔著'群'都唔知佢係女仔,第二胎就生咗細佬,我個仔就成個女仔咁嗲聲嗲氣,第三胎什就生女囉。
:mrgreen:

car_pretty 寫道:
[quote]
78ada 寫道:
car 仔,
我老公頭話你個女呢幅大頭相,重似你老公呀!餅印一樣。 :mrgreen:

我都覺得亞囡瞓覺個樣勁似我老公
所以我咪話呢幅相好似男仔 law :exclaim: :exclaim: [/quote]
[size=small]My little baby Vivian !


大宅

積分: 4607


1472#
發表於 04-12-6 14:41 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

78ada 寫道:
all ma,
好開心呀,小欣欣已有三日冇飲夜奶,夜晚11:30飲完,6:30至起身飲奶。 :mrgreen:

好嘢,好嘢。我要努力。 :mrgreen:

ada
唔好咁大聲, 唔係會小器, 今晚 0300 欣欣又叫醒你....
我隻囡尋晚都係 0100 食完, 今朝 0600 先要食 (都係唔好咁大聲) shu.....................


伯爵府

積分: 18746


1473#
發表於 04-12-6 14:54 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

tw,
你覺得冇奶個邊,就埋身比bee miu啜多d啦,但又唔駛只餵呢邊,你2邊都要比佢,但係冇咩奶個邊就啜長時間d囉 :wink:
TingWai 寫道:

chu ma

大件事
今日好想埋返身兩次and then bump出
但有一邊好似收左工
無乜谷奶
咁係咪today 全力埋身係呢邊無奶個邊

?????


侯爵府

積分: 24274


1474#
發表於 04-12-6 14:57 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

Car Man:
健康院都有問我有冇餵過人奶
我答有,只係5日咁多
佢問點解唔餵落去
我話因為BB要照燈,我又上奶唔好,乳腺唔太通
BB又早產,唔夠力啜,所以放棄左,有d唔開心
於是姑娘先安慰我話:你餵唔到唔緊要,你冇欠到個BB架!!


侯爵府

積分: 24274


1475#
發表於 04-12-6 14:58 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

車仔:
我又係咁諗!今年係第一年有自己寶貝同自己過
好special!
所以都好想影X'mas lighting!


伯爵府

積分: 18746


1476#
發表於 04-12-6 14:58 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

ck,
咁我真係咩都食架...但都唔知仲咩我豬仔個時唔吸收囉,我宜家都食好多飯架.....因為想亞女肥d
係都唔駛怕會變肥c9,因為餵人奶一日可以消耗大約750 calories,你一日at least食1500calories先可以有足夠奶量同營養既奶比亞女架.....所以唔駛十分大食,你放心,唔會變肥c9
ck1656 寫道:
奀豬mami~~
【有冇攪錯呀,人食人奶,你亞仔食人奶,佢食到咁奀架】 ?-( ?-( 會唔會係後奶唔夠多呀? 你有冇餐餐食飯呀?

我以前餐餐都唔食飯架, 而家奶奶逼我餐餐都要食最少一碗飯呀, 佢話食飯先至餵得好人奶喎. 我被迫要聽話囉, 其實都怕自己會變肥婆架, 餐餐食飯, 又唔可以減肥住喎, 所以諗緊餵到幾時好囉. 我唔想變肥C9呀.

[quote]
奀豬mami~~ 寫道:
pekkle,
其實餵人奶都有其他壓力架,好似我咁,都係一路餵人奶比亞豬,不過唔知係我唔掙氣定係佢唔掙氣啦,一路都係奀豬,仲成日比人串...【有冇攪錯呀,人食人奶,你亞仔食人奶,佢食到咁奀架】不知幾鬼hurt呀..... :evil: :evil: :evil:
[/quote]


伯爵府

積分: 18746


1477#
發表於 04-12-6 15:05 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

joe,
亞豬冇再玩餵媽媽奶啦.....佢係頭頭貪玩喳


子爵府

積分: 12555


1478#
發表於 04-12-6 15:05 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

car 仔,
係呀,係呀!好要細聲D,shu..................... :mrgreen:
不過我老公成呢兩日鬼咁大聲,(對住個女講:臭豬好叻喎,咁快戒夜奶。)真係俾佢激C ,我諗我同老公都開心得制。 :mrgreen:

我哋都要努力,努力。 :mrgreen:
[size=small]My little baby Vivian !


大宅

積分: 4791


1479#
發表於 04-12-6 15:06 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

carol,

今個christmas party好似26號呀,你地真係唔得呀??? :cry: 我好想見到小謙謙呀 :cry:
你地講開餵人奶,我果時都係餵左1.5個月,梓翀照左3次3日燈,所以最終我都係放棄,加上得walkman 支持我,屋企人同奶奶都唔想我餵人奶(佢地覺得奶粉好d) :cry:


子爵府

積分: 12555


1480#
發表於 04-12-6 15:13 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

car 仔,
你幾時返健康院呀!我同欣欣9/12返健康院做耳檢。
[size=small]My little baby Vivian !

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo