跳至

首頁

尾頁
   1


禁止訪問

積分: 16793

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 wyeth冷知識勳章 王國會長 貢獻勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


1461#
發表於 09-10-12 14:18 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 16793

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 wyeth冷知識勳章 王國會長 貢獻勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


1462#
發表於 09-10-12 14:20 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1463#
發表於 09-10-12 15:16 |只看該作者
yes


原帖由 QQilky 於 09-10-12 14:15 發表


唔該哂你呀 照你咁講
係唔係要申請成人金卡先有書仔送呀???


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1464#
發表於 09-10-12 15:17 |只看該作者
no la, 金卡要貴 d, 未加價前 staff price 都要 $5xx


原帖由 QQilky 於 09-10-12 14:17 發表


我諗過上網bid最平要hk$500- 4張
我申請金卡 都係大約hk$4xx-


男爵府

積分: 7638

醒目開學勳章 畀面勳章


1465#
發表於 09-10-12 15:45 |只看該作者
我反而同上年搵既錢一樣但今年要交喎?係咪N班同K1批既額唔同架


禁止訪問

積分: 16793

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 wyeth冷知識勳章 王國會長 貢獻勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


1466#
發表於 09-10-12 16:08 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 16793

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 wyeth冷知識勳章 王國會長 貢獻勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


1467#
發表於 09-10-12 16:08 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7638

醒目開學勳章 畀面勳章


1468#
發表於 09-10-12 16:31 |只看該作者
原帖由 QQilky 於 09-10-12 16:08 發表


你有冇打去問下佢呀


冇呀,一陣打去問下先!


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1469#
發表於 09-10-12 16:43 |只看該作者
可以咁講喇 !


原帖由 QQilky 於 09-10-12 16:08 發表


5佰幾蚊 都低la
5佰幾 5個人去
仲要連埋其它優惠喎


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1470#
發表於 09-10-12 16:44 |只看該作者
natalielin,

我想問妳而家用緊邊隻牌子嘅光波爐 ?


男爵府

積分: 7592

魅力公主 7周年華麗國民


1471#
發表於 09-10-12 23:52 |只看該作者
原帖由 QQilky 於 09-10-12 14:17 發表


我諗過上網bid最平要hk$500- 4張
我申請金卡 都係大約hk$4xx-

未加價前都有ke...
加左價最平都要$170@


公爵府

積分: 26949

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


1472#
發表於 09-10-13 00:05 |只看該作者
原帖由 hallonatalie 於 09-10-12 16:44 發表
natalielin,

我想問妳而家用緊邊隻牌子嘅光波爐 ?


德國寶,快D買呀,買左可以分享D食譜比我嘛,因為我唔係好識煮野食,而家先學咋,有個熟人問下就好!

我整過雞,雞翼,豬扒,三文魚,秋刀魚,芝士波波,PIZZA(超市買個D姐),燒肉.....
我仲未整煲仔飯,下次試下先,D人話好似出面食個D架!

[/url]


公爵府

積分: 26949

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


1473#
發表於 09-10-13 00:20 |只看該作者
各位,

我又出事喇!

上次咪去健康院做子宮頸檢查既,今日健康院打比我,我就知唔好,不過佢即刻話唔係有子宮頸癌,不過驗到有放線菌,叫我要快D返去除左個環,因為除左佢就會自己慢慢冇左,半年後再CHECK多次,如果冇事就可以再帶返!
如果唔除就有機會唔消失,咁有機會盤腔炎,或者引發其他病變.....

咁佢叫我下次M時去除,我話我今日第4日,佢就約我今日去除左,而家我好唔安全呀,比左D DOM DOM我,佢話打針有2隻,一隻係3個月打一次,佢話唔好打,因為會肥,會骨質密度低....,而1個月打一次個D,佢地冇貨,都唔知幾時有貨返 ,即係冇得打,得返DOM DOM同食藥,咁我就拎左DOM DOM返黎!

C6知就即刻話,原本以為有左,原來又冇,而家無啦啦左話有菌要除左,唔通真係上天想我生多個,比佢激C左

[/url]


子爵府

積分: 11813


1474#
發表於 09-10-13 02:32 |只看該作者
咁大件事, 咁你真係要小心呀,
你估你hb 會唔會成机作反, 攪出人命呀

原帖由 natalielin 於 09-10-13 00:20 發表
各位,

我又出事喇!

上次咪去健康院做子宮頸檢查既,今日健康院打比我,我就知唔好,不過佢即刻話唔係有子宮頸癌,不過驗到有放線菌,叫我要快D返去除左個環,因為除左佢就會自己慢慢冇左,半年後再CHECK多次,如果冇事就可 ...


公爵府

積分: 26949

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


1475#
發表於 09-10-13 09:34 |只看該作者
原帖由 是因 於 09-10-13 02:32 發表
咁大件事, 咁你真係要小心呀,
你估你hb 會唔會成机作反, 攪出人命呀


我都驚呀,而家同佢講明,想要就要用dom,冇dom冇得要,不過都係好危險呀!

[/url]


男爵府

積分: 7592

魅力公主 7周年華麗國民


1476#
發表於 09-10-13 10:39 |只看該作者
原帖由 natalielin 於 09-10-13 09:34 發表


我都驚呀,而家同佢講明,想要就要用dom,冇dom冇得要,不過都係好危險呀!


用dom都會中ka... 太危險了~~


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1477#
發表於 09-10-13 10:42 |只看該作者
natalielin,

德國寶, 幾多錢架 ?


原帖由 natalielin 於 09-10-13 00:05 發表


德國寶,快D買呀,買左可以分享D食譜比我嘛,因為我唔係好識煮野食,而家先學咋,有個熟人問下就好!

我整過雞,雞翼,豬扒,三文魚,秋刀魚,芝士波波,PIZZA(超市買個D姐),燒肉.....
我仲未整煲仔飯,下次試下先,D人話好似出 ...


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1478#
發表於 09-10-13 10:46 |只看該作者
natalielin,

點解唔出去私家打針呢 ?

同埋 d 菌會唔會對陀 bb 有影響架 ?

就算妳 hb 想攞出人命, 安全起見妳自己都係搞掂晒 d 菌先囉 ! mouth:

原帖由 natalielin 於 09-10-13 09:34 發表


我都驚呀,而家同佢講明,想要就要用dom,冇dom冇得要,不過都係好危險呀!


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


1479#
發表於 09-10-13 11:01 |只看該作者
食藥囉, 我 d fd 都係食藥咋 !

另外, 最唔會出事嘅方法, 咪就係唔 do 囉 !


原帖由 大臣子 於 09-10-13 10:39 發表


用dom都會中ka... 太危險了~~


男爵府

積分: 7638

醒目開學勳章 畀面勳章


1480#
發表於 09-10-13 11:22 |只看該作者
原帖由 natalielin 於 09-10-13 00:20 發表
各位,

我又出事喇!

上次咪去健康院做子宮頸檢查既,今日健康院打比我,我就知唔好,不過佢即刻話唔係有子宮頸癌,不過驗到有放線菌,叫我要快D返去除左個環,因為除左佢就會自己慢慢冇左,半年後再CHECK多次,如果冇事就可 ...


咁大獲 唔好受唔住引誘比c6成墟而入喎

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo