跳至

首頁

尾頁
   2


男爵府

積分: 9251

牛年勳章


1461#
發表於 09-9-23 11:16 |只看該作者
好恐怖呀...
原帖由 yan00 於 09-9-23 10:15 發表
廣華、浸會四嬰一出世斷骨 一產婦是助產士 家屬質疑醫護失當報警

四名孕婦早前分別入住兩大著名「生仔」醫院分娩,結果嬰兒一個斷手骨、兩個斷腳骨、一個斷鎖骨,小人兒未足月就要打石膏,狀甚凄凉;四個家庭懷疑醫院失誤, ...


男爵府

積分: 5119

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 15週年勳章


1462#
發表於 09-9-23 11:17 |只看該作者
有冇人知東區會唔會幫我地 check B 型鏈球菌?


男爵府

積分: 9251

牛年勳章


1463#
發表於 09-9-23 11:17 |只看該作者
Me too...
我而家喺屋企...
一陣3:00pm先至去東區...
你幾多點呀???
原帖由 KelS 於 09-9-23 11:15 發表
今日又要返東區拮手指~


男爵府

積分: 9251

牛年勳章


1464#
發表於 09-9-23 11:18 |只看該作者
唔知呀...
不過我book咗私家做...
原帖由 KelS 於 09-9-23 11:17 發表
有冇人知東區會唔會幫我地 check B 型鏈球菌?


大宅

積分: 1555


1465#
發表於 09-9-23 11:25 |只看該作者
原帖由 lovelymamamia 於 09-9-23 10:01 發表


Hello 吉豬B, don't worry. My C+ doctor say if twins can delivery on 32 weeks. Then, they will as healthy as the others. I am also twins mom with 30 weeks. And your babies weight are good . My babies ...



Thx a lot! 但係作為媽媽真係好難唔擔心, 而且我個c+醫生一向比我感覺係比較輕鬆, 我之前0既嚴重孕吐,胃出血, 重有糖尿, 佢都有安慰我, 叫我唔好擔心係小問題, 但係佢今次好serious~

而家我唯有祈求上天保佑囡囡無事, 繼續健健康康0係媽媽肚裡成長喇~


男爵府

積分: 5770


1466#
發表於 09-9-23 11:32 |只看該作者
原帖由 lai_tat 於 09-9-23 09:21 發表
Haha, 係我呀, 咩事呢???

原來係你,冇呀,想知你係邊個之ma~~


男爵府

積分: 5770


1467#
發表於 09-9-23 11:33 |只看該作者
原帖由 koey5 於 09-9-23 09:36 發表
番埋今日就連放4日假...真開心..

嘩~~好正喎~~


大宅

積分: 4438


1468#
發表於 09-9-23 11:34 |只看該作者
點解bb腹部會積水?

原帖由 吉豬B 於 09-9-23 11:25 發表



Thx a lot! 但係作為媽媽真係好難唔擔心, 而且我個c+醫生一向比我感覺係比較輕鬆, 我之前0既嚴重孕吐,胃出血, 重有糖尿, 佢都有安慰我, 叫我唔好擔心係小問題, 但係佢今次好serious~

而家我唯有祈求上天保佑囡 ...
http://lb1f.lilypie.com/m2xKp8.png


大宅

積分: 4922


1469#
發表於 09-9-23 11:37 |只看該作者
原帖由 吉豬B 於 09-9-23 12:03 AM 發表
重有bbs今日檢查0既體重係囝囝同囡囡各都係4.4lbs, 不過囡囡由於腹部有積水, 所以肚圍大左, 所以醫生話係唔準0既, 不過以阿囝0既體重0黎講, 醫生話就算單胎都屬於巨b, 我而家只係30wk多d咋!

兩個b0既體重加埋胎水同 ...


無事嘅!!~你唔好咁唔開心。。
BBs 同你都會加油架~


大宅

積分: 1555


1470#
發表於 09-9-23 11:51 |只看該作者
原帖由 ksorange 於 09-9-23 11:34 發表
點解bb腹部會積水?



醫生都話情況係abnormal, 佢話如果囡囡係因為受感染而腹部積水, 應該囝囝都會有, 如果係水腫0既話, 應該其他內臟都會有腫脹0既情況, 但係醫生照得好仔細都搵唔出原因, 所以佢只有寫信比pwh 0個邊共同監察住~


別墅

積分: 866


1471#
發表於 09-9-23 11:58 |只看該作者
原帖由 吉豬B 於 09-9-23 11:11 發表


我諗我應該未走得喇, 因為我聽日要0係9:30先見營養師, 再一直等到12:00先有得產檢呀! 好丫, 我到時打電話比你!


見營養帥唔使咁早去, 雖然個時間係9.30 am, 我都係一樣, 見醫生就11.00, 但你可以11.00-11.30 前去到就ok, 佢哋通常睇晒症就會走 (12.00 前), 我次次去覆診都係咁, 係營養帥教我咁做的, 所以你係home休息吓先啦, 如果唔係你有排坐呀.... 你腰骨又唔好.... 唔好咁早去啦 !!



禁止訪問

積分: 2556


1472#
發表於 09-9-23 12:02 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1555


1473#
發表於 09-9-23 12:06 |只看該作者
原帖由 mvbb2009 於 09-9-23 11:58 發表


見營養帥唔使咁早去, 雖然個時間係9.30 am, 我都係一樣, 見醫生就11.00, 但你可以11.00-11.30 前去到就ok, 佢哋通常睇晒症就會走 (12.00 前), 我次次去覆診都係咁, 係營養帥教我咁做的, 所以你係home休息吓先啦, ...


我都唔知tim, 咁就好喇, 我唔駛咁早去lor.......晚晚都唔夠瞓, 真係好攰ga..........


大宅

積分: 4438


1474#
發表於 09-9-23 12:22 |只看該作者
我糖尿都係高左少少
今日冇飯帶
唔知食魚蛋面 可唔可以呢


原帖由 吉豬B 於 09-9-23 12:06 發表


我都唔知tim, 咁就好喇, 我唔駛咁早去lor.......晚晚都唔夠瞓, 真係好攰ga..........
http://lb1f.lilypie.com/m2xKp8.png


大宅

積分: 2522


1475#
發表於 09-9-23 12:26 |只看該作者
我都係呀, 如果個日自己無帶早餐出街食, 就一定係order奶茶, 不過我就唔會飲晒, 飲1/3. 我飲左成3個月都有lu.

原帖由 jojodic 於 09-9-22 13:27 發表


我以家差不多日日一杯奶茶呀 ~


大宅

積分: 3899


1476#
發表於 09-9-23 12:29 |只看該作者
原帖由 lai_tat 於 09-9-23 09:21 發表
Haha, 係我呀, 咩事呢???


hehe 好似俾老師點名呀!


大宅

積分: 3899


1477#
發表於 09-9-23 12:31 |只看該作者
原帖由 吉豬B 於 09-9-23 11:51 發表


醫生都話情況係abnormal, 佢話如果囡囡係因為受感染而腹部積水, 應該囝囝都會有, 如果係水腫0既話, 應該其他內臟都會有腫脹0既情況, 但係醫生照得好仔細都搵唔出原因, 所以佢只有寫信比pwh 0個邊共同監察住~ ...


吉豬B你會無事架,唔好咁擔心,睇完pwh要報告好消息俾大家呀!


大宅

積分: 3899


1478#
發表於 09-9-23 12:35 |只看該作者
原帖由 monmuifamily 於 09-9-22 23:08 發表


我無諗過開刀gar..一直都係想順產....因為身體唔好...我知如果我開刀....會用多d時間recover....

不過...真係無mug氣...所以要開刀啦...不過太late 決定..所以無mug位...可以book 早預產期3-4日jar>.. ...


早預產期3-4日真係要睇運氣噃,因通常開刀都要早約14日架,你係邊間醫院呀?


男爵府

積分: 5119

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 15週年勳章


1479#
發表於 09-9-23 12:36 |只看該作者
原帖由 lai_tat 於 09-9-23 11:17 發表
Me too...
我而家喺屋企...
一陣3:00pm先至去東區...
你幾多點呀???


我 2:30pm ^^


男爵府

積分: 9251

牛年勳章


1480#
發表於 09-9-23 12:40 |只看該作者
IC...
原帖由 KelS 於 09-9-23 12:36 發表


我 2:30pm ^^

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo