跳至

首頁

尾頁
   0


公爵府

積分: 27408

醒目開學勳章 畀面勳章


1461#
發表於 10-2-12 16:52 |只看該作者
下 ? 可唔可以係公司附近買條褲呀 ,
咁有冇帶夠衫比朗朗呀 , 有就係附近買條 ,
唔好走唻走去啦 !!!

原帖由 littlecar 於 10-2-12 16:47 發表
未到我手呀....可能係RECEPT 到.....

我只係預左一套衫俾朗朗...婆婆一朝早就同朗朗換左.....依家朗朗打針痛賴左尿....又要返屋企攞富先可以去醫院.... ...


禁止發言

積分: 21629

醒目開學勳章 畀面勳章


1462#
發表於 10-2-12 16:53 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 94382

馬年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章


1463#
發表於 10-2-12 16:59 |只看該作者
咪就係婆婆老人家想點就點LAW....甘朝佢同我講同朗朗換左衫朗朗好開心....我都已經話左佢....仲提佢多D俾朗朗去VV....點知都係出事....
原帖由 vf2006 於 10-2-12 16:52 發表
係醫院唔係著醫院衫咩, 點解咁快就換咗便服嘅


伯爵府

積分: 16588


1464#
發表於 10-2-12 17:00 |只看該作者
如果等我返到接妹妹都成7pm, 入到屯門都8pm, 果架巴士好多屯門人都搭, 中途站未必有位坐, 咁辛苦, 情願快食快走接囡囡返home (其實係有籍口唔想留到咁夜先走 )

原帖由 彥仔媽媽 於 10-2-12 16:47 發表
WHY 唔等埋你回家咪可以2個湊2個囉
我地今晚都返婆婆家食飯
不過我收工回家同彥仔彥妹沖埋涼先去
驚返唻訓左就唔想同佢地沖嘛

  


翡翠宮

積分: 94382

馬年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章


1465#
發表於 10-2-12 17:00 |只看該作者
快D返屋LAW...好過4圍搵....
原帖由 彥仔媽媽 於 10-2-12 16:52 發表
下 ? 可唔可以係公司附近買條褲呀 ,
咁有冇帶夠衫比朗朗呀 , 有就係附近買條 ,
唔好走唻走去啦 !!!


禁止發言

積分: 21629

醒目開學勳章 畀面勳章


1466#
發表於 10-2-12 17:01 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 94382

馬年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章


1467#
發表於 10-2-12 17:03 |只看該作者
我好多時都好文靜...所以無人問過我呢D問題....
原帖由 anaBB 於 10-2-12 17:01 發表
有日出街, 我行左一段路都冇出聲, 瑞爸即刻問我係咪唔舒服定係病, 再唔係就攰, 我冇可能咁耐唔講野


公爵府

積分: 27408

醒目開學勳章 畀面勳章


1468#
發表於 10-2-12 17:04 |只看該作者
係呀 , 湊2個出街就好趕 ,
我都好趕呀, 沖左涼就立即出門口 ,
但一定要一齊去囉 , 咁先開心嘛 ~ 哈哈

原帖由 anaBB 於 10-2-12 16:53 發表
我會打的law.
我放工都要仆返屋企, 再打的去99度, e+冇得放早, 好趕


伯爵府

積分: 16588


1469#
發表於 10-2-12 17:09 |只看該作者
無所謂啦, 反正初一都見啦, 最緊要老公都無異議

原帖由 littlecar 於 10-2-12 16:49 發表
唱K自己行...跟住抱妹妹咪得LAW....團年好似帶妹妹好D呀......
  


伯爵府

積分: 16588


1470#
發表於 10-2-12 17:11 |只看該作者
乜你係瑞爸心中成日唔停口講嘢咩

原帖由 anaBB 於 10-2-12 17:01 發表
有日出街, 我行左一段路都冇出聲, 瑞爸即刻問我係咪唔舒服定係病, 再唔係就攰, 我冇可能咁耐唔講野
  


公爵府

積分: 27408

醒目開學勳章 畀面勳章


1471#
發表於 10-2-12 17:11 |只看該作者
咪就係囉 , 你地重叫我365日唔好講咁多人 ,
未夠65日我都可能屎左 ,
病由係 "唔講野" 而屎 ,
真係笑屎人咩

原帖由 anaBB 於 10-2-12 17:01 發表
有日出街, 我行左一段路都冇出聲, 瑞爸即刻問我係咪唔舒服定係病, 再唔係就攰, 我冇可能咁耐唔講野


侯爵府

積分: 23339


1472#
發表於 10-2-12 17:13 |只看該作者
原帖由 littlecar 於 10-2-12 11:01 發表
其實婆婆依家既情況....帶佢去玩都難顧佢架.....我一個帶一大一小....真係向高難度挑戰....諗下先.....



終於攪掂哂d野可以等放假啦

唔需要一定話去好遠架, 如果經濟許可, 去迪迪尼玩返日/住返晚, 再唔係去下海浪公園/ 摘下士多都可以架, 我諗朗婆婆都會好開心


翡翠宮

積分: 94382

馬年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章


1473#
發表於 10-2-12 17:15 |只看該作者
我問婆婆去唔去海浪....佢唔答我....因為佢係長者自己去都唔駛錢....對佢一D都唔吸引....
原帖由 esther_fong 於 10-2-12 17:13 發表



終於攪掂哂d野可以等放假啦

唔需要一定話去好遠架, 如果經濟許可, 去迪迪尼玩返日/住返晚, 再唔係去下海浪公園/ 摘下士多都可以架, 我諗朗婆婆都會好開心 ...


公爵府

積分: 27408

醒目開學勳章 畀面勳章


1474#
發表於 10-2-12 17:16 |只看該作者
喬媽 : 如果初二唔太凍我地可能初二到澳門呀

原帖由 esther_fong 於 10-2-12 17:13 發表



終於攪掂哂d野可以等放假啦

唔需要一定話去好遠架, 如果經濟許可, 去迪迪尼玩返日/住返晚, 再唔係去下海浪公園/ 摘下士多都可以架, 我諗朗婆婆都會好開心 ...


翡翠宮

積分: 94382

馬年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章


1475#
發表於 10-2-12 17:22 |只看該作者
收到喇...TKS

甘即係唔去啦....初二都凍架...


原帖由 彥仔媽媽 於 10-2-12 17:16 發表
喬媽 : 如果初二唔太凍我地可能初二到澳門呀


公爵府

積分: 27408

醒目開學勳章 畀面勳章


1476#
發表於 10-2-12 17:26 |只看該作者
去呀.... 改初五囉

原帖由 littlecar 於 10-2-12 17:22 發表
收到喇...TKS

甘即係唔去啦....初二都凍架...


翡翠宮

積分: 94382

馬年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章


1477#
發表於 10-2-12 17:27 |只看該作者
初五仲凍....
原帖由 彥仔媽媽 於 10-2-12 17:26 發表
去呀.... 改初五囉


禁止發言

積分: 21629

醒目開學勳章 畀面勳章


1478#
發表於 10-2-12 17:30 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 94382

馬年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章


1479#
發表於 10-2-12 17:31 |只看該作者
我呀....
原帖由 anaBB 於 10-2-12 17:30 發表
一同d c6比, 有幾多個c9唔係講唔停架


公爵府

積分: 27408

醒目開學勳章 畀面勳章


1480#
發表於 10-2-12 17:32 |只看該作者
閃人啦 bye

happy luner new year for all


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo