立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
男爵府
積分: 7999
原帖由 wayso 於 10-3-12 15:44 發表 咁呢樣都可以理解嘅
大宅
積分: 2326
原帖由 wayso 於 10-3-12 15:42 發表 搵人幫左就開心返D啦,咁今晚仲食唔食糖水啫
瑪瑙宮
積分: 141689
原帖由 ikle 於 10-3-12 15:49 發表 你食野未呀?
原帖由 annieannieleung 於 10-3-12 15:50 發表 梗係要啦!! 我仲叫左佢上網睇下銅鑼灣邊間好食o添呀!!
原帖由 ikle 於 10-3-12 15:48 發表 佢呢 d 咪所謂既"理性"囉
原帖由 wayso 於 10-3-12 15:53 發表 氹吓你就咁開心,你男友真係屎呀
侯爵府
積分: 24874
原帖由 20022009 於 10-3-12 12:28 發表 我同wayso既諗法都幾相似~ 我都覺得係. 同埋有時細路仔會講咗啲會好hurt父母既說話(可能係一時之氣) 你同佢既怨恨加深到有一日. 佢話佢要跟番爸爸, 到時你會好hurt. 你十幾年既心機/愛晒曬 ...
原帖由 annieannieleung 於 10-3-12 15:53 發表 佢o個番說話, 我個舊同事都有同我傾過, 我媽咪都有, 連我男朋友同亞頭都有~ 無錯個仔跟佢地我會輕鬆好多, 但畢竟o個個係我個仔, o係任何情況下我都唔會放棄佢~ 而且佢地o個邊根本教唔好個仔 (我唔敢肯定自己一定得, ...
原帖由 wayso 於 10-3-12 15:52 發表 食左啦
原帖由 wayso 於 10-3-12 12:33 發表 係架,你而家係"當局者迷",真係要小心處理呢件事,決定錯左好影響關係 亞仔都10歲啦,佢已有自己思想架啦
原帖由 ikle 於 10-3-12 16:00 發表 食乜呀
原帖由 ChammyMAMA 於 10-3-12 13:25 發表 個男人都有病架,話一齊就一齊,唔鍾意就打人,鍾意就攬人,叫佢去死啦,你惡d同佢講,你唔好再緃個仔喇,唔好搞到連個仔都無得見呀!
原帖由 ChammyMAMA 於 10-3-12 13:26 發表 咁你要比仔仔清楚知道,呢個係最後機會先得喎,唔好比佢以為一次又一次,次次都有下一次喎!!
原帖由 annieannieleung 於 10-3-12 15:54 發表 無人係親得過自己o既仔女囉!! 係咪先??
原帖由 sasa0516 於 10-3-12 16:00 發表 佢有佢諗法~但唔代表佢係岩既諗法~ 我知道我決定錯會有好大既影響~ 但我亦都明白到~我應該去顧佢感受~ 但如果佢真係令到我去到緋望既地步~ 咁呢一日就會黎~如果無既~咪大家平安無事囉~ ...
原帖由 ChammyMAMA 於 10-3-12 13:49 發表 我尋日去咗借庫,借咗三百萬,應該係最少,你地有無人去借過呀??
原帖由 wayso 於 10-3-12 16:04 發表 我唔知你有無睇留我之前嘅回應,或者覺得講得唔啱啦,不過,總之,唔好發生事時決定呀,對大家都唔好架
原帖由 sasa0516 於 10-3-12 16:13 發表 我都有同佢傾~佢只係10問9唔認~ 我問佢係唔係想去寄宿學校~唔返黎~ 佢又答唔係~我問佢係咪想跟返爸爸~ 佢又答唔係~我問佢係咪唔想返補習~ 佢又答唔係~我問佢~你究竟想點? 佢又唔出聲~我話~你唔講媽咪係唔會知道你 ...
原帖由 wayso 於 10-3-12 15:57 發表 咁作為你身邊嘅人,都係想比多個提議你啫,我諗佢地唔係你諗得咁差囉 或者你企番出黎睇件事,你都會咁同當事人講架,都係想提點吓架咋
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy