單親天地

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 7999

好媽媽勳章


1461#
發表於 10-3-12 15:49 |只看該作者
原帖由 wayso 於 10-3-12 15:44 發表
咁呢樣都可以理解嘅
你食野未呀?


大宅

積分: 2326

好媽媽勳章


1462#
發表於 10-3-12 15:50 |只看該作者
原帖由 wayso 於 10-3-12 15:42 發表
搵人幫左就開心返D啦,咁今晚仲食唔食糖水啫

梗係要啦!! 我仲叫左佢上網睇下銅鑼灣邊間好食o添呀!!


瑪瑙宮

積分: 141689

環保接龍勳章


1463#
發表於 10-3-12 15:52 |只看該作者
食左啦
原帖由 ikle 於 10-3-12 15:49 發表
你食野未呀?


瑪瑙宮

積分: 141689

環保接龍勳章


1464#
發表於 10-3-12 15:53 |只看該作者
氹吓你就咁開心,你男友真係屎呀
原帖由 annieannieleung 於 10-3-12 15:50 發表

梗係要啦!! 我仲叫左佢上網睇下銅鑼灣邊間好食o添呀!!


大宅

積分: 2326

好媽媽勳章


1465#
發表於 10-3-12 15:53 |只看該作者
原帖由 wayso 於 10-3-12 15:44 發表
咁呢樣都可以理解嘅

佢o個番說話, 我個舊同事都有同我傾過, 我媽咪都有, 連我男朋友同亞頭都有~
無錯個仔跟佢地我會輕鬆好多, 但畢竟o個個係我個仔, o係任何情況下我都唔會放棄佢~
而且佢地o個邊根本教唔好個仔 (我唔敢肯定自己一定得, 但一定好過佢地), 唔通由得個仔咩?!


大宅

積分: 2326

好媽媽勳章


1466#
發表於 10-3-12 15:54 |只看該作者
原帖由 ikle 於 10-3-12 15:48 發表

佢呢 d 咪所謂既"理性"囉

無人係親得過自己o既仔女囉!! 係咪先??


大宅

積分: 2326

好媽媽勳章


1467#
發表於 10-3-12 15:55 |只看該作者
原帖由 wayso 於 10-3-12 15:53 發表
氹吓你就咁開心,你男友真係屎呀

我地o的女人仔好易氹o者!!
係佢唔識氹我之嘛!!


侯爵府

積分: 24874

瞓得好勳章


1468#
發表於 10-3-12 15:55 |只看該作者
原帖由 20022009 於 10-3-12 12:28 發表


我同wayso既諗法都幾相似~ 我都覺得係.

同埋有時細路仔會講咗啲會好hurt父母既說話(可能係一時之氣) 你同佢既怨恨加深到有一日. 佢話佢要跟番爸爸, 到時你會好hurt. 你十幾年既心機/愛晒曬 ...


我覺得~如果有一日~佢真係開口咁講~我會放手嫁~就比佢去~係~我會好傷心~但我知道終有一日~佢會明白到媽咪係有幾錫佢~物質~等同父愛母愛嗎?唔等同吧~如果佢真係開口同我講~我會比佢去嫁~


瑪瑙宮

積分: 141689

環保接龍勳章


1469#
發表於 10-3-12 15:57 |只看該作者
咁作為你身邊嘅人,都係想比多個提議你啫,我諗佢地唔係你諗得咁差囉
或者你企番出黎睇件事,你都會咁同當事人講架,都係想提點吓架咋
原帖由 annieannieleung 於 10-3-12 15:53 發表

佢o個番說話, 我個舊同事都有同我傾過, 我媽咪都有, 連我男朋友同亞頭都有~
無錯個仔跟佢地我會輕鬆好多, 但畢竟o個個係我個仔, o係任何情況下我都唔會放棄佢~
而且佢地o個邊根本教唔好個仔 (我唔敢肯定自己一定得, ...


男爵府

積分: 7999

好媽媽勳章


1470#
發表於 10-3-12 16:00 |只看該作者
原帖由 wayso 於 10-3-12 15:52 發表
食左啦
食乜呀


侯爵府

積分: 24874

瞓得好勳章


1471#
發表於 10-3-12 16:00 |只看該作者
原帖由 wayso 於 10-3-12 12:33 發表
係架,你而家係"當局者迷",真係要小心處理呢件事,決定錯左好影響關係
亞仔都10歲啦,佢已有自己思想架啦


佢有佢諗法~但唔代表佢係岩既諗法~
我知道我決定錯會有好大既影響~
但我亦都明白到~我應該去顧佢感受~
但如果佢真係令到我去到緋望既地步~
咁呢一日就會黎~如果無既~咪大家平安無事囉~


瑪瑙宮

積分: 141689

環保接龍勳章


1472#
發表於 10-3-12 16:01 |只看該作者
食野囉 講笑咋 ,魚柳包餐,不過唔係M記囉
原帖由 ikle 於 10-3-12 16:00 發表
食乜呀


侯爵府

積分: 24874

瞓得好勳章


1473#
發表於 10-3-12 16:04 |只看該作者
原帖由 ChammyMAMA 於 10-3-12 13:25 發表
個男人都有病架,話一齊就一齊,唔鍾意就打人,鍾意就攬人,叫佢去死啦,你惡d同佢講,你唔好再緃個仔喇,唔好搞到連個仔都無得見呀!

佢就係咁嫁啦~你叫我可以點啦?

原帖由 ChammyMAMA 於 10-3-12 13:26 發表
咁你要比仔仔清楚知道,呢個係最後機會先得喎,唔好比佢以為一次又一次,次次都有下一次喎!!


無嫁啦~佢今次應該知道我黎真~
我男朋友~都知道呢件事啦~
岩岩重睇埋寄宿學校既資料~
佢都叫我比多次機會佢~


男爵府

積分: 7999

好媽媽勳章


1474#
發表於 10-3-12 16:04 |只看該作者
原帖由 annieannieleung 於 10-3-12 15:54 發表

無人係親得過自己o既仔女囉!! 係咪先??
冇錯
不過冇人同我講過呢 d 說話喎


瑪瑙宮

積分: 141689

環保接龍勳章


1475#
發表於 10-3-12 16:04 |只看該作者
我唔知你有無睇留我之前嘅回應,或者覺得講得唔啱啦,不過,總之,唔好發生事時決定呀,對大家都唔好架
原帖由 sasa0516 於 10-3-12 16:00 發表


佢有佢諗法~但唔代表佢係岩既諗法~
我知道我決定錯會有好大既影響~
但我亦都明白到~我應該去顧佢感受~
但如果佢真係令到我去到緋望既地步~
咁呢一日就會黎~如果無既~咪大家平安無事囉~ ...


侯爵府

積分: 24874

瞓得好勳章


1476#
發表於 10-3-12 16:06 |只看該作者
原帖由 ChammyMAMA 於 10-3-12 13:49 發表
我尋日去咗借庫,借咗三百萬,應該係最少,你地有無人去借過呀??


我沉日都係紅磡呀~
係黃埔玩波波池~


侯爵府

積分: 24874

瞓得好勳章


1477#
發表於 10-3-12 16:13 |只看該作者
原帖由 wayso 於 10-3-12 16:04 發表
我唔知你有無睇留我之前嘅回應,或者覺得講得唔啱啦,不過,總之,唔好發生事時決定呀,對大家都唔好架


我都有同佢傾~佢只係10問9唔認~
我問佢係唔係想去寄宿學校~唔返黎~
佢又答唔係~我問佢係咪想跟返爸爸~
佢又答唔係~我問佢係咪唔想返補習~
佢又答唔係~我問佢~你究竟想點?
佢又唔出聲~我話~你唔講媽咪係唔會知道你想點~
你要比媽咪知道你想點~媽咪先知道嫁~
佢又唔出聲~根本唔知點傾~唉~~
可能等一兩日後再問~再傾~可能會好少少~


瑪瑙宮

積分: 141689

環保接龍勳章


1478#
發表於 10-3-12 16:22 |只看該作者
我之前就係咁講,唔知你有無睇留

"係啱,但時間都係一個問題,唔好令怨恨加深囉
我覺得唔應該响呢個時候搞,掉淡左再慢慢傾去寄宿,等佢自願去寄宿好d囉"

其實你唔好覺得寄宿係等同罰佢,我反而覺得係一種另佢獨立磨練,好多家庭都會咁做

原帖由 sasa0516 於 10-3-12 16:13 發表


我都有同佢傾~佢只係10問9唔認~
我問佢係唔係想去寄宿學校~唔返黎~
佢又答唔係~我問佢係咪想跟返爸爸~
佢又答唔係~我問佢係咪唔想返補習~
佢又答唔係~我問佢~你究竟想點?
佢又唔出聲~我話~你唔講媽咪係唔會知道你 ...


瑪瑙宮

積分: 141689

環保接龍勳章


1479#
發表於 10-3-12 16:24 |只看該作者
因為啱啱發生左事嘛,比我乜都唔會認你啦
仲要去寄宿添(寄宿真係無乜野,但而家就好似罰佢囉)
原帖由 sasa0516 於 10-3-12 16:13 發表


我都有同佢傾~佢只係10問9唔認~
我問佢係唔係想去寄宿學校~唔返黎~
佢又答唔係~我問佢係咪想跟返爸爸~
佢又答唔係~我問佢係咪唔想返補習~
佢又答唔係~我問佢~你究竟想點?
佢又唔出聲~我話~你唔講媽咪係唔會知道你 ...

[ 本帖最後由 wayso 於 10-3-12 16:26 編輯 ]


大宅

積分: 2326

好媽媽勳章


1480#
發表於 10-3-12 16:25 |只看該作者
原帖由 wayso 於 10-3-12 15:57 發表
咁作為你身邊嘅人,都係想比多個提議你啫,我諗佢地唔係你諗得咁差囉
或者你企番出黎睇件事,你都會咁同當事人講架,都係想提點吓架咋

我知、我明... 佢地都係對我好o者!!
o個次我男朋友同我傾左好耐, 佢覺得我係執著~
之前我都o係度落過 post 講出黎~
但後尾佢都明白我, 開始支持我, 到宜家仲好錫我個仔o添!!
我媽咪初初都好唔想湊我個仔, 但到宜家佢已經改變左唸法啦!!
問題應該係o係奶奶度, 因為佢地真係湊得好差, 無一個人睇得過眼~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo