俊耀其實都好多嘢唔識WOR, 佢手指仔未可以好叻咁自己拎星星餅放入口啦! 大粒既餅仔都勉強可以做到。 用杯飲水都未識, 個人認為作主要係懶。
原帖由 daisyssl 於 10-4-23 17:04 發表
依家打一打咭,轉頭又要走人LU!
俊耀其實都好多嘢唔識WOR, 佢手指仔未可以好叻咁自己拎星星餅放入口啦! 大粒既餅仔都勉強可以做到。 用杯飲水都未識, 個人認為作主要係懶。
但係佢講嘢係睇佢自己心情, 佢要講就講, 佢唔肯講就C都唔講, 好似我朝朝返工, 出門口同佢講我要返工, 叫佢講BYE BYE, 但佢咁多個月只係同我做BYE BYE動作唔多過5次, 但佢對住C6, 做既%有成80%, 所以好肯定佢係識, 只不過佢唔一定會做!
我唔明既係我叫佢同我BYE BYE, 佢有時係啋都唔啋, 有時望一望就算, 唔理我嘜滯, 有無人知點解呢?