親子旅遊

跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 42115

醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1461#
發表於 11-2-28 17:06 |只看該作者
原帖由 1213 於 11-2-28 17:00 發表
AirAsia X的推廣明天中午12點開鈶,各位準備就緒沒有?

http://www.facebook.com/AirAsiaHK


係咪我地上次講long haul重要由kl出發果個, 矛興趣.
明天會更好~~


翡翠宮

積分: 79885

醒目開學勳章 BK Milk勳章


1462#
發表於 11-2-28 17:07 |只看該作者
So expensive!

原帖由 1213 於 11-2-28 17:00 發表
AirAsia X的推廣明天中午12點開鈶,各位準備就緒沒有?

http://www.facebook.com/AirAsiaHK


珍珠宮

積分: 36241


1463#
發表於 11-2-28 17:17 |只看該作者
原帖由 jcy 於 11-2-28 17:03 發表
之前都買唔到飛kl $0......呢d唔m我地啦



hehe ... 見好複雜咁, 搵你地幫眼 66 嘛, 又可以慳返 ... :p


珍珠宮

積分: 36241


1464#
發表於 11-2-28 17:19 |只看該作者
見呀女學校早放 ... 今年 x'mas 有 d 想去日本 ... 但又唔知去邊好 ... 呀囝只係想去日本買高達同龍貓公仔 (最近睇緊 :p) ...


水晶宮

積分: 51720

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1465#
發表於 11-2-28 17:19 |只看該作者
原帖由 jcy 於 11-2-28 17:03 發表
之前都買唔到飛kl $0......呢d唔m我地啦



水晶宮

積分: 51720

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1466#
發表於 11-2-28 17:24 |只看該作者
原帖由 1213 於 11-2-28 17:19 發表
見呀女學校早放 ... 今年 x'mas 有 d 想去日本 ... 但又唔知去邊好 ... 呀囝只係想去日本買高達同龍貓公仔 (最近睇緊 :p) ...


北海道...有野買又可以滑雪.


珍珠宮

積分: 36241


1467#
發表於 11-2-28 17:29 |只看該作者
原帖由 ahmama 於 11-2-28 17:24 發表


北海道...有野買又可以滑雪.


得閒睇下行程先 ... 北海道睇怕都要跟團 ... :p


珍珠宮

積分: 42417

畀面勳章 BK Milk勳章


1468#
發表於 11-2-28 18:10 |只看該作者
跟團達人~~~
原帖由 1213 於 11-2-28 17:29 發表


得閒睇下行程先 ... 北海道睇怕都要跟團 ... :p


珍珠宮

積分: 42417

畀面勳章 BK Milk勳章


1469#
發表於 11-2-28 18:11 |只看該作者
禾唔屎do果日就會坐呢d~~haha

原帖由 1213 於 11-2-28 17:00 發表
AirAsia X的推廣明天中午12點開鈶,各位準備就緒沒有?

http://www.facebook.com/AirAsiaHK


翡翠宮

積分: 79885

醒目開學勳章 BK Milk勳章


1470#
發表於 11-2-28 21:37 |只看該作者
No. It's easy even with JR pass.

Borrow a book (北海道自覽遊 2010) from the library.

http://www.books.com.tw/exep/prod/magazine/mag_retail.php?item=R030027399

原帖由 1213 於 11-2-28 17:29 發表


得閒睇下行程先 ... 北海道睇怕都要跟團 ... :p


珍珠宮

積分: 36241


1471#
發表於 11-3-1 08:51 |只看該作者
大家可唔可以介紹下 ... 如果玩 6 日, 北海道 ... 大概點行好 ... 可以集中 d 搵下料 ...


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


1472#
發表於 11-3-1 09:17 |只看該作者
mm先3月咁快諗到x'mas
原帖由 1213 於 11-2-28 17:19 發表
見呀女學校早放 ... 今年 x'mas 有 d 想去日本 ... 但又唔知去邊好 ... 呀囝只係想去日本買高達同龍貓公仔 (最近睇緊 :p) ...


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


1473#
發表於 11-3-1 09:18 |只看該作者
baba尋晚又提個easter trip要轉機...好煩...

無咩心機plan...有無d itin可以抄下


珍珠宮

積分: 36241


1474#
發表於 11-3-1 09:26 |只看該作者
原帖由 jcy 於 11-3-1 09:17 發表
mm先3月咁快諗到x'mas


問定先 je ... 你知我 d 速度幾快架啦 ...


珍珠宮

積分: 36241


1475#
發表於 11-3-1 09:27 |只看該作者
原帖由 jcy 於 11-3-1 09:18 發表
baba尋晚又提個easter trip要轉機...好煩...

無咩心機plan...有無d itin可以抄下


轉機去 langkawi ... 上次 longryan 咪係 law ...


珍珠宮

積分: 42115

醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1476#
發表於 11-3-1 09:35 |只看該作者
原帖由 jcy 於 11-3-1 09:18 發表
baba尋晚又提個easter trip要轉機...好煩...

無咩心機plan...有無d itin可以抄下


你轉firefly? 去玩有幾煩, 呢頭上果頭落不知幾快.

penang唔洗plan, 矛景點 . lang出島, fruit farm & cable car, 淨係安排邊日去就ok.
明天會更好~~


侯爵府

積分: 24981

育兒性格勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1477#
發表於 11-3-1 09:37 |只看該作者
LGK個TRIP... 我諗住你去完番黎先開始PLAN 我哋7大1細1B, 有冇咩酒店好介紹 望過下LGK酒店.... 好似好貴咁mouth:
原帖由 jcy 於 11-3-1 09:18 發表
baba尋晚又提個easter trip要轉機...好煩...

無咩心機plan...有無d itin可以抄下


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


1478#
發表於 11-3-1 09:41 |只看該作者
跟團之麻
原帖由 1213 於 11-3-1 09:26 發表


問定先 je ... 你知我 d 速度幾快架啦 ...


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


1479#
發表於 11-3-1 09:42 |只看該作者
轉aa....22penang...23-26lgk...27penang...佢話頭尾2日無晒...

想問fruit farm係邊個位置...有無地址
原帖由 LongRyan 於 11-3-1 09:35 發表


你轉firefly? 去玩有幾煩, 呢頭上果頭落不知幾快.

penang唔洗plan, 矛景點 . lang出島, fruit farm & cable car, 淨係安排邊日去就ok.


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


1480#
發表於 11-3-1 09:43 |只看該作者
我book左langkawi lagoon...馬拉酒店...係唔平ga啦
原帖由 lestat 於 11-3-1 09:37 發表
LGK個TRIP... 我諗住你去完番黎先開始PLAN 我哋7大1細1B, 有冇咩酒店好介紹 望過下LGK酒店.... 好似好貴咁mouth:

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo