立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
珍珠宮
積分: 42115
原帖由 1213 於 11-2-28 17:00 發表 AirAsia X的推廣明天中午12點開鈶,各位準備就緒沒有? http://www.facebook.com/AirAsiaHK
翡翠宮
積分: 79885
積分: 36241
原帖由 jcy 於 11-2-28 17:03 發表 之前都買唔到飛kl $0......呢d唔m我地啦
水晶宮
積分: 51720
原帖由 1213 於 11-2-28 17:19 發表 見呀女學校早放 ... 今年 x'mas 有 d 想去日本 ... 但又唔知去邊好 ... 呀囝只係想去日本買高達同龍貓公仔 (最近睇緊 :p) ...
原帖由 ahmama 於 11-2-28 17:24 發表 北海道...有野買又可以滑雪.
積分: 42417
原帖由 1213 於 11-2-28 17:29 發表 得閒睇下行程先 ... 北海道睇怕都要跟團 ... :p
琥珀宮
積分: 198236
原帖由 jcy 於 11-3-1 09:17 發表 mm先3月咁快諗到x'mas
原帖由 jcy 於 11-3-1 09:18 發表 baba尋晚又提個easter trip要轉機...好煩... 無咩心機plan...有無d itin可以抄下
侯爵府
積分: 24981
原帖由 1213 於 11-3-1 09:26 發表 問定先 je ... 你知我 d 速度幾快架啦 ...
原帖由 LongRyan 於 11-3-1 09:35 發表 你轉firefly? 去玩有幾煩, 呢頭上果頭落不知幾快. penang唔洗plan, 矛景點 . lang出島, fruit farm & cable car, 淨係安排邊日去就ok.
原帖由 lestat 於 11-3-1 09:37 發表 LGK個TRIP... 我諗住你去完番黎先開始PLAN 我哋7大1細1B, 有冇咩酒店好介紹 望過下LGK酒店.... 好似好貴咁mouth:
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy