跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 7055


1461#
發表於 06-1-25 23:13 |只看該作者

Re: 十二欄干十二釵*


男爵府

積分: 7055


1462#
發表於 06-1-25 23:13 |只看該作者

Re: 十二欄干十二釵*


男爵府

積分: 7055


1463#
發表於 06-1-25 23:14 |只看該作者

Re: 十二欄干十二釵*


男爵府

積分: 7055


1464#
發表於 06-1-25 23:14 |只看該作者

Re: 十二欄干十二釵*



男爵府

積分: 7055


1465#
發表於 06-1-25 23:15 |只看該作者

Re: 十二欄干十二釵*


男爵府

積分: 7055


1466#
發表於 06-1-25 23:16 |只看該作者

Re: 十二欄干十二釵*

咩呀
你還在?


大宅

積分: 4462


1467#
發表於 06-1-25 23:36 |只看該作者

Re: 十二欄干十二釵*

行開左一陣,部機又瓜左一陣,見字已即照辦.我口多,下次勾利根.


男爵府

積分: 7055


1468#
發表於 06-1-25 23:49 |只看該作者

Re: 十二欄干十二釵*

係我口多多,令好多仁au 緊我 :-( :-( :-(
au 我杏仁見字請原諒 :-(
咩呀, 我就來俾仁au 利根


男爵府

積分: 5069


1469#
發表於 06-1-25 23:51 |只看該作者

Re: 十二欄干十二釵*



男爵府

積分: 7055


1470#
發表於 06-1-25 23:57 |只看該作者

Re: 十二欄干十二釵*

balltsang 寫道:


我好開心有ball太留2個 俾我 :-( :-( :-(

咩呀
放開o左心頭舊石 :mrgreen:
你豬我幾多人au 我多口, 好京京o架
你豬就算喇, 我心靈依家變得好脆弱


男爵府

積分: 5069


1471#
發表於 06-1-25 23:59 |只看該作者

Re: 十二欄干十二釵*

我仲係想睇彩色版痾豬肉照


男爵府

積分: 5069


1472#
發表於 06-1-26 00:01 |只看該作者

Re: 十二欄干十二釵*

你兩個講乜au利根 ?-( ?-(


大宅

積分: 4462


1473#
發表於 06-1-26 00:04 |只看該作者

Re: 十二欄干十二釵*

米:

你行得正企得正,唔駛京.早D瞓喇.


男爵府

積分: 5069


1474#
發表於 06-1-26 00:28 |只看該作者

Re: 十二欄干十二釵*

Dau 寫道:
kok,波,
please check pm
唔好呃我呀!一定要回禮

已以薯頭還豬頭
收鴿


男爵府

積分: 5069


1475#
發表於 06-1-26 00:33 |只看該作者

Re: 十二欄干十二釵*

米妹
au你都係講下啫
唔使咁上心喎 :lol: :lol:

o係page one睇到2本講屎屎既書(一本講屎,一本講鼻屎),你有無打過書釘 ....我即時唸起屎mi :mrgreen:


大宅

積分: 3399


1476#
發表於 06-1-26 01:30 |只看該作者

Re: 十二欄干十二釵*

米,
洗版
一定有駭人聽聞驚天動地小秘密

mia,
我初8會出海, 節目幾點出街??
今日3個鐘, 悠悠錄得開心嗎?? 猩媽真係唔易做, 要一齊挨餓.


子爵府

積分: 11973

好媽媽勳章


1477#
發表於 06-1-26 01:33 |只看該作者

Re: 十二欄干十二釵*

kokkok,
hihi~~
多謝你咁欣賞:mrgreen:

kokkok 寫道:
靖嵐媽,
第一次同你say hi, 不過靖嵐既語錄就睇過好多 靖嵐妹妹真係好醒目
我想要9999呀...


大宅

積分: 2106


1478#
發表於 06-1-26 03:46 |只看該作者

Re: 十二欄干十二釵*

波,

thanks 果然守信用

今日又去睇下豆仔夠唔夠秤,己落盤骨2/5,now 5.6lbs,e生估計出生有6.1x to 7lbs,中碼b :-P

眠眠先


大宅

積分: 4462


1479#
發表於 06-1-26 08:40 |只看該作者

Re: 十二欄干十二釵*

mau 寫道:
我初8會出海, 節目幾點出街??
今日3個鐘, 悠悠錄得開心嗎?? 猩媽真係唔易做, 要一齊挨餓.


四點半.
個節目有幾個環節,唔係錄個part就齋等,deng仔都唔多張,十個小朋友,好大個廠但係又唔可以四圍走,講野又唔可以大聲,玩又玩唔到.食又冇得食,飲又冇得飲(淨水同餅仔就得)你話錄得開唔開心.
一次見識下都好既.d小朋友係停車見到d大佈景大道具都好興奮,好似成個房咁大既魚,花轎,重有好多估係新年節目既野,因為有好多狗.明星就唔多見,有個女子行過,d小朋友話係丘x敏喎.我亞女梗係唔識.

你同角角都有遠遊喎,我就迪迪尼做好準備--過夜 :-P

靖嵐媽:
靖嵐張相好精靈

豆:
快喇快喇.小豆既重量已經過左初出世既悠悠.隨時等你豆生上來報告...母子平安.


子爵府

積分: 11973

好媽媽勳章


1480#
發表於 06-1-26 11:34 |只看該作者

Re: 十二欄干十二釵*

Blythemia,
多謝多謝~
o個日我睇返d舊相, 覺得好似好"靚女", 所以用返... 好細個咋..
我想要9999呀...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo