跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 20954


1461#
發表於 05-11-21 21:56 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

有咩靚相比我地睇呀 :mrgreen:
karencircle 寫道:
yiyi練緊琴....我係樹upload緊相....咁咪上來行下


侯爵府

積分: 20954


1462#
發表於 05-11-21 21:57 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

咁快 .......
karencircle 寫道:
tamme,
你家那邊應該很凍...有無開暖爐


大宅

積分: 2545


1463#
發表於 05-11-21 21:58 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

oo:
我唔咁開住,我怕遲d再凍d唔知點算,不過已關哂窗同
蓋棉枱,好彩日頭哂正冇咁凍








[img align=left]http://psc.disney.go.com/disneychannel/liloandstitch/downloads/messengerIcons/50x50_icon_25.gif[/img][img align=left]http://psc.disney.go.com/disneychannel/liloandstitch/downloads/messengerIcons/50x50_icon_23.gif[/img][img align=left]http://psc.disney.go.com/disneychannel/liloandstitch/downloads/messengerIcons/50x50_icon_20.gif[/img]


伯爵府

積分: 17542


1464#
發表於 05-11-21 21:59 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

要對囡囡有信心呀
cherrybibi 寫道:
車厘今日參加左一個遊戲, 比佢攞左個冠軍oops:


大宅

積分: 2545


1465#
發表於 05-11-21 22:00 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

cherry又好叻wa :-( [quote]
cherrybibi 寫道:
一早就訓左啦, 可能今日遊戲日玩得開心過頭, 頂唔住一早
去左訓 lu , 車厘今日參加左一個遊戲, 比佢攞左
個冠軍,
[img align=left]http://psc.disney.go.com/disneychannel/liloandstitch/downloads/messengerIcons/50x50_icon_25.gif[/img][img align=left]http://psc.disney.go.com/disneychannel/liloandstitch/downloads/messengerIcons/50x50_icon_23.gif[/img][img align=left]http://psc.disney.go.com/disneychannel/liloandstitch/downloads/messengerIcons/50x50_icon_20.gif[/img]


伯爵府

積分: 17542


1466#
發表於 05-11-21 22:03 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

係噚日去disneyland ga相....不過有差不多200張....今晚應該upload唔晒....因為我 ....
我整到yiyi練完琴就
cherrybibi 寫道:
有咩靚相比我地睇呀 :mrgreen:


侯爵府

積分: 20954


1467#
發表於 05-11-21 22:06 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

真係冇唸過, 所以好意外 , 收到喇, 要有信心

karencircle 寫道:
要對囡囡有信心呀


大宅

積分: 2545


1468#
發表於 05-11-21 22:07 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

oo:

咁yiyi練琴要練幾內
[img align=left]http://psc.disney.go.com/disneychannel/liloandstitch/downloads/messengerIcons/50x50_icon_25.gif[/img][img align=left]http://psc.disney.go.com/disneychannel/liloandstitch/downloads/messengerIcons/50x50_icon_23.gif[/img][img align=left]http://psc.disney.go.com/disneychannel/liloandstitch/downloads/messengerIcons/50x50_icon_20.gif[/img]


侯爵府

積分: 20954


1469#
發表於 05-11-21 22:07 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

我都冇開心到喊, 妳咁大反應o既 ?-(
tamme 寫道:
cherry又好叻wa :-(


侯爵府

積分: 20954


1470#
發表於 05-11-21 22:08 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

嘩....... 200張..... 勁呀, 我地有排睇呀
karencircle 寫道:
係噚日去disneyland ga相....不過有差不多200張....今晚應該upload唔晒....因為我 ....
我整到yiyi練完琴就


伯爵府

積分: 17542


1471#
發表於 05-11-21 22:09 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

我琴晚都開返張毛被給yiyi....佢冷親就煩
我家陣攬著張被同你地傾緊計.....yiyi走過來八....見到我同你地話 ...馬上搬左張被出來
tamme 寫道:
oo:
我唔咁開住,我怕遲d再凍d唔知點算,不過已關哂窗同
蓋棉枱,好彩日頭哂正冇咁凍


大宅

積分: 2545


1472#
發表於 05-11-21 22:09 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

因為tammy從未攞過,d勞作連貼堂都冇 :-(
[img align=left]http://psc.disney.go.com/disneychannel/liloandstitch/downloads/messengerIcons/50x50_icon_25.gif[/img][img align=left]http://psc.disney.go.com/disneychannel/liloandstitch/downloads/messengerIcons/50x50_icon_23.gif[/img][img align=left]http://psc.disney.go.com/disneychannel/liloandstitch/downloads/messengerIcons/50x50_icon_20.gif[/img]


伯爵府

積分: 17542


1473#
發表於 05-11-21 22:11 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

家陣最少要佢練半個鐘...不過佢一路練就一路找機會行開行埋....
tamme 寫道:
oo:

咁yiyi練琴要練幾內


伯爵府

積分: 17542


1474#
發表於 05-11-22 08:02 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

Good Morning

噚晚講講下.....BK又C左.....激C


伯爵府

積分: 17542


1475#
發表於 05-11-22 08:56 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

各位∼∼有相睇.....收相啦


水晶宮

積分: 54392


1476#
發表於 05-11-22 10:24 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

[size=medium]all ~~ good morning

bk 好吾掂ar

karen ~~ 收到la...lunch 至睇ar


大宅

積分: 2545


1477#
發表於 05-11-22 10:25 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

oo:
早晨,bk咪又係c下c下
[img align=left]http://psc.disney.go.com/disneychannel/liloandstitch/downloads/messengerIcons/50x50_icon_25.gif[/img][img align=left]http://psc.disney.go.com/disneychannel/liloandstitch/downloads/messengerIcons/50x50_icon_23.gif[/img][img align=left]http://psc.disney.go.com/disneychannel/liloandstitch/downloads/messengerIcons/50x50_icon_20.gif[/img]


伯爵府

積分: 17542


1478#
發表於 05-11-22 11:01 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

油媽>>

tamme,
原來我無你貓址呀...如果你有興趣睇相就PM貓址比我呀


大宅

積分: 2545


1479#
發表於 05-11-22 11:10 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

OO:
收pm thx...
[img align=left]http://psc.disney.go.com/disneychannel/liloandstitch/downloads/messengerIcons/50x50_icon_25.gif[/img][img align=left]http://psc.disney.go.com/disneychannel/liloandstitch/downloads/messengerIcons/50x50_icon_23.gif[/img][img align=left]http://psc.disney.go.com/disneychannel/liloandstitch/downloads/messengerIcons/50x50_icon_20.gif[/img]


伯爵府

積分: 17542


1480#
發表於 05-11-22 11:38 |只看該作者

Re: 開心豬,快樂狗,71姊妹樂悠悠(Part 3)

tamme>>SEND左比你啦 :mrgreen:

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo