你地講姑嫂, 婆媳開關係難攪, 有時對住自己媽媽都一樣, 依d 都係人物性格問題, 有時我對住阿媽, 佢講的野真係令我心傷透, 好多事都寸步難行, 唔係佢唔鍚我, 而係有時人老左唔知點解真係好文室,負面的野佢不停發放.......唔知點講
我唔想嗌交, 但有時講一句佢唔o岩聽就一發不可收拾, 所以有時真係好辛苦, 好想搬遠d, 但奈何樓市太貴
加上而家工人走了, 新姐姐應該9月先黎到, 我都唔知會點, haha, 笑下又要正面d先, 呻完, 多謝收看
我 要 舉 起 救 恩 的 杯 、 稱 揚 耶 和 華 的 名 。詩 116:13兒 女 是 耶 和 華 所 賜 的 產 業 . 所 懷 的 胎 、 是 他 所 給 的 賞 賜 。詩 127:3