烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   38


伯爵府

積分: 18061

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


1461#
發表於 12-7-26 12:32 |只看該作者
你地講姑嫂, 婆媳開關係難攪, 有時對住自己媽媽都一樣, 依d 都係人物性格問題, 有時我對住阿媽, 佢講的野真係令我心傷透, 好多事都寸步難行, 唔係佢唔鍚我, 而係有時人老左唔知點解真係好文室,負面的野佢不停發放.......唔知點講

我唔想嗌交, 但有時講一句佢唔o岩聽就一發不可收拾, 所以有時真係好辛苦, 好想搬遠d, 但奈何樓市太貴

加上而家工人走了, 新姐姐應該9月先黎到, 我都唔知會點, haha, 笑下又要正面d先, 呻完, 多謝收看
我 要 舉 起 救 恩 的 杯 、 稱 揚 耶 和 華 的 名 。詩 116:13兒 女 是 耶 和 華 所 賜 的 產 業 . 所 懷 的 胎 、 是 他 所 給 的 賞 賜 。詩 127:3


伯爵府

積分: 15926


1462#
發表於 12-7-26 13:13 |只看該作者
NoelB 發表於 12-7-26 11:35
錯過了
可可粉正過valrhona?
有無相?





男爵府

積分: 8956


1463#
發表於 12-7-26 13:53 |只看該作者
BigPig阿花 發表於 12-7-26 12:32
你地講姑嫂, 婆媳開關係難攪, 有時對住自己媽媽都一樣, 依d 都係人物性格問題, 有時我對住阿媽, 佢講的野真 ...

我媽媽都係甘, 文室同固執, 仲好易諗多左,

明明果句說話不係甘的意思, 佢又以為係你話佢.


男爵府

積分: 8956


1464#
發表於 12-7-26 13:54 |只看該作者
jenniecatcat 發表於 12-7-26 11:01
就係啦!唔搞大食會點引7 哥出場!

甘就搵你做搞手拉.

點評

GG9190    發表於 12-7-26 15:16


男爵府

積分: 8956


1465#
發表於 12-7-26 13:56 |只看該作者
KBIB2008 發表於 12-7-26 09:47
係啊,好過出面公海,有啲無聊,呢度係10個8個人在分享,唔目7兄幾日,真係有啲擔心佢。 ...

特別係自由果度, 講每句說話都要小心.


男爵府

積分: 8956


1466#
發表於 12-7-26 13:57 |只看該作者
KBIB2008 發表於 12-7-26 10:44
係jennie 見個我地大部份的真身,我仲諗緊7兄會係一個咩樣既佬!

我都諗緊


男爵府

積分: 8956


1467#
發表於 12-7-26 14:00 |只看該作者
BigPig阿花 發表於 12-7-26 12:18
我都交功課,上星期六同幾個小朋友一齊整造造型,無特別,只係芝腿包,不過小朋友有份參與好開心




...

小朋友一定玩得好開心了.


伯爵府

積分: 18061

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


1468#
發表於 12-7-26 14:04 |只看該作者
辣椒仔coco 發表於 12-7-26 14:00
小朋友一定玩得好開心了.

有得玩又有得食, 佢地真係好開心
我 要 舉 起 救 恩 的 杯 、 稱 揚 耶 和 華 的 名 。詩 116:13兒 女 是 耶 和 華 所 賜 的 產 業 . 所 懷 的 胎 、 是 他 所 給 的 賞 賜 。詩 127:3


男爵府

積分: 8838

畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章


1469#
發表於 12-7-26 14:10 |只看該作者
辣椒仔coco 發表於 12-7-26 13:54
甘就搵你做搞手拉.
如果真係搞,以我的程度只係可以等食同執垃圾!


珍珠宮

積分: 31623

醒目開學勳章


1470#
發表於 12-7-26 14:42 |只看該作者
我又交功課
朱古力包

點評

hinhin_ma    發表於 12-7-26 16:21
KBIB2008  脹卜卜,好靚!  發表於 12-7-26 16:19


珍珠宮

積分: 31623

醒目開學勳章


1471#
發表於 12-7-26 14:47 |只看該作者
今早同亞仔去睇早場, step up 4!
好睇
但我覺得吾需要3D, 而家乜鬼戲都3D


子爵府

積分: 11813


1472#
發表於 12-7-26 14:57 |只看該作者

引用:講開韓粉,整包包真係好綿,不過似乎少了金

原帖由 KBIB2008 於 12-07-26 發表
講開韓粉,整包包真係好綿,不過似乎少了金象的一種香味,那香是嗅覺和味覺的,不知是否我最近發酵時間不夠 ...
我都覺得係香味爭 d , 以相同時間做法嚟講




子爵府

積分: 11813


1473#
發表於 12-7-26 15:00 |只看該作者

引用:Quote:NoelB+發表於+12-7-25+23:36+今其實

原帖由 柒子 於 12-07-26 發表
Kirkland 果仁肉...杏仁肉呀.

仲有可可粉...有個女人做封面的.
仲有藍莓乾都好正

早几日見到呢包野,可唔可以做包架??
1343286010117.jpg




子爵府

積分: 11813


1474#
發表於 12-7-26 15:02 |只看該作者

引用:我都交功課,上星期六同幾個小朋友一齊整造

原帖由 BigPig阿花 於 12-07-26 發表
我都交功課,上星期六同幾個小朋友一齊整造造型,無特別,只係芝腿包,不過小朋友有份參與好開心




...
正呀,小朋友開心死




子爵府

積分: 11813


1475#
發表於 12-7-26 15:04 |只看該作者

引用:Quote:辣椒仔coco+發表於+12-7-26+13:54+甘

原帖由 KBIB2008 於 12-07-26 發表
如果真係搞,以我的程度只係可以等食同執垃圾!
yeah!! give me five!!




伯爵府

積分: 15926


1476#
發表於 12-7-26 15:33 |只看該作者
是因 發表於 12-7-26 15:00
仲有藍莓乾都好正

早几日見到呢包野,可唔可以做包架??

綠茶粉..試下無妨..



伯爵府

積分: 15926


1477#
發表於 12-7-26 15:36 |只看該作者
是因 發表於 12-7-26 14:57
我都覺得係香味爭 d , 以相同時間做法嚟講

我咁耐淨係用過 金像 日本北海道江別 泰仔粉 韓仔粉..

麵粉香味..可能食慣金像..真係金像係重味一d.

其實你地有茂諗過.

韓仔粉咁白滑..會唔會有d鬼?



伯爵府

積分: 18061

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


1478#
發表於 12-7-26 15:38 |只看該作者
GG9190 發表於 12-7-26 14:42
我又交功課
朱古力包

好靚呀! 最衰阿仔唔食朱古力, 我成日都好想整朱古力包, 好味呀!
我 要 舉 起 救 恩 的 杯 、 稱 揚 耶 和 華 的 名 。詩 116:13兒 女 是 耶 和 華 所 賜 的 產 業 . 所 懷 的 胎 、 是 他 所 給 的 賞 賜 。詩 127:3


伯爵府

積分: 15926


1479#
發表於 12-7-26 15:41 |只看該作者
GG9190 發表於 12-7-26 14:42
我又交功課
朱古力包

好圓好飽滿...正!


伯爵府

積分: 15926


1480#
發表於 12-7-26 15:44 |只看該作者
BigPig阿花 發表於 12-7-26 15:38
好靚呀! 最衰阿仔唔食朱古力, 我成日都好想整朱古力包, 好味呀!

唔食古古力或樁子醬的細路仔..好少喎.




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo