烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   1070


侯爵府

積分: 24163

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


1461#
發表於 13-5-2 22:23 |只看該作者

回覆:推介蕃茄酵素,仲有薑酵素,順便講埋浸鹹檸檬 ^-^

又黎菠蘿+檸檬+冰糖
1367504616167.jpg


伯爵府

積分: 15397

我的育兒心得勳章 好媽媽勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


1462#
發表於 13-5-2 23:06 |只看該作者

引用:Quote:fly2happy+發表於+13-5-2+17:32+等你

原帖由 Veronique@chan 於 13-05-02 發表
揾到啦!自家製鹹蛋一問 等我推前
我買左玫瑰露所以只可以先整rose教果個先。因為要浸30〜40日浸起已到端午節。時間好緊迫可能30日要起貨
myphoto.jpg




桐桐2009年1月17日出世2.83kgs.
泳浠2011年3月31日10:01出世2.8kg


伯爵府

積分: 15397

我的育兒心得勳章 好媽媽勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


1463#
發表於 13-5-2 23:07 |只看該作者

引用:Quote:fly2happy+發表於+13-5-2+17:32+等你

原帖由 Veronique@chan 於 13-05-02 發表
今朝見到唔識收藏,唔好整住,等我揾到先整,佢地整得好好味蛋黃流油
我已經收藏左聽日再用尼個方法浸謝謝




桐桐2009年1月17日出世2.83kgs.
泳浠2011年3月31日10:01出世2.8kg


伯爵府

積分: 15397

我的育兒心得勳章 好媽媽勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


1464#
發表於 13-5-2 23:12 |只看該作者

引用:Quote:97193523+發表於+12-11-7+20:19+我乜

原帖由 rose-mag 於 12-11-08 發表
1. 浸醎檸檬係用黃檸檬定青檸?2. 係咪一次過放晒檸檬先倒鹽? 唔駛一層一層咁放? 黃檸檬青檸柑桔都得架,不 ...
Hi rose
終於又再去買過晒d鹽同個玻璃樽又再一次舖好。
myphoto.jpg





桐桐2009年1月17日出世2.83kgs.
泳浠2011年3月31日10:01出世2.8kg


伯爵府

積分: 15397

我的育兒心得勳章 好媽媽勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


1465#
發表於 13-5-2 23:15 |只看該作者

引用:Quote:97193523+發表於+12-11-7+20:19+我乜

原帖由 rose-mag 於 12-11-08 發表
1. 浸醎檸檬係用黃檸檬定青檸?2. 係咪一次過放晒檸檬先倒鹽? 唔駛一層一層咁放? 黃檸檬青檸柑桔都得架,不 ...
我用左4包454g既粗鹽只得13個檸檬




桐桐2009年1月17日出世2.83kgs.
泳浠2011年3月31日10:01出世2.8kg


侯爵府

積分: 24163

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


1466#
發表於 13-5-2 23:22 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Veronique@chan+於+13-05-02+

原帖由 fly2happy 於 13-05-02 發表
我已經收藏左聽日再用尼個方法浸謝謝
15隻蛋分兩隻款浸?




伯爵府

積分: 15397

我的育兒心得勳章 好媽媽勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


1467#
發表於 13-5-2 23:23 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+fly2happy+於+13-05-02+發表

原帖由 Veronique@chan 於 13-05-02 發表
15隻蛋分兩隻款浸?
15隻浸左啦聽日再買呀。




桐桐2009年1月17日出世2.83kgs.
泳浠2011年3月31日10:01出世2.8kg


侯爵府

積分: 24163

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


1468#
發表於 13-5-2 23:28 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+rose-mag+於+12-11-08+發表1.

原帖由 fly2happy 於 13-05-02 發表
Hi rose
終於又再去買過晒d鹽同個玻璃樽又再一次舖好。
我用佳百積分500分加$25換左4個3公升大樽都用唒。




伯爵府

積分: 15397

我的育兒心得勳章 好媽媽勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


1469#
發表於 13-5-2 23:31 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+fly2happy+於+13-05-02+發表H

原帖由 Veronique@chan 於 13-05-02 發表
我用佳百積分500分加$25換左4個3公升大樽都用唒。
激C我。。一開始換時我就即免費換左最大果二款(用晒我卡度既2800分)果時之前未識到rose要浸酵素。




桐桐2009年1月17日出世2.83kgs.
泳浠2011年3月31日10:01出世2.8kg


侯爵府

積分: 24163

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


1470#
發表於 13-5-2 23:37 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Veronique@chan+於+13-05-02+

原帖由 fly2happy 於 13-05-02 發表
15隻浸左啦聽日再買呀。
買樽都幾貴,我問朋友借百佳積分換樽,越睇越想浸乜都想整,舊年睇麫包又走去買麵包機整,而家部機入左廚櫃休息緊




伯爵府

積分: 15397

我的育兒心得勳章 好媽媽勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


1471#
發表於 13-5-2 23:39 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+fly2happy+於+13-05-02+發表1

原帖由 Veronique@chan 於 13-05-02 發表
買樽都幾貴,我問朋友借百佳積分換樽,越睇越想浸乜都想整,舊年睇麫包又走去買麵包機整,而家部機入左廚櫃 ...
你每日都上bk終有一日被其他jm毒親下一round 可能又hit 返




桐桐2009年1月17日出世2.83kgs.
泳浠2011年3月31日10:01出世2.8kg


侯爵府

積分: 24163

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


1472#
發表於 13-5-2 23:40 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Veronique@chan+於+13-05-02+

原帖由 fly2happy 於 13-05-02 發表
激C我。。一開始換時我就即免費換左最大果二款(用晒我卡度既2800分)果時之前未識到rose要浸酵素。



...
梅子蒸排骨係米青梅加鹽?




伯爵府

積分: 15397

我的育兒心得勳章 好媽媽勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


1473#
發表於 13-5-2 23:42 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+fly2happy+於+13-05-02+發表

原帖由 Veronique@chan 於 13-05-02 發表
梅子蒸排骨係米青梅加鹽?
我無浸鹽梅所以我唔清楚呀好似有個jm有浸




桐桐2009年1月17日出世2.83kgs.
泳浠2011年3月31日10:01出世2.8kg


大宅

積分: 2877

畀面勳章


1474#
發表於 13-5-2 23:43 |只看該作者

回覆:rose-mag 的帖子

我依家浸緊第三樽,第一蕃茄蘋果,第二系雪梨加番石榴,依家浸緊菠蘿,我喜歡雪梨番石榴,剛浸時好香好香番石榴,浸左兩日嘅菠蘿都好香,其實我想問如果依加再加D生果落去系未都OK?




侯爵府

積分: 24163

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


1475#
發表於 13-5-2 23:45 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Veronique@chan+於+13-05-02+

原帖由 fly2happy 於 13-05-02 發表
你每日都上bk終有一日被其他jm毒親下一round 可能又hit 返:w ...
自已有部Chep機睇得多又想買日立果部宜家唔睇無咁心思思




伯爵府

積分: 15397

我的育兒心得勳章 好媽媽勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


1476#
發表於 13-5-2 23:54 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+fly2happy+於+13-05-02+發表

原帖由 Veronique@chan 於 13-05-02 發表
自已有部Chep機睇得多又想買日立果部宜家唔睇無咁心思思
http://www.beanpanda.com/2012/04/preserved_ume/
以上Link係咸梅
之前有人分享過尼個




桐桐2009年1月17日出世2.83kgs.
泳浠2011年3月31日10:01出世2.8kg


侯爵府

積分: 24163

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


1477#
發表於 13-5-2 23:58 |只看該作者

引用:Quote:Veronique@chan+發表於+13-5-1+16:08

原帖由 rose-mag 於 13-05-02 發表
咩味?菠蘿酵素就係菠蘿、檸檬同糖就得架啦。
有陣爛味,試食都覺唔掂要吐番出黎吞唔落,垃圾桶鍾意食,想問梅子蒸排骨係米用青梅十鹽,半年OK嗎?




侯爵府

積分: 24163

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


1478#
發表於 13-5-3 00:01 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Veronique@chan+於+13-05-02+

原帖由 fly2happy 於 13-05-02 發表
http://www.beanpanda.com/2012/04/preserved_ume/
以上Link係咸梅
之前有人分享過尼個
朋友仲有500分比我,明日再去換大樽




伯爵府

積分: 15397

我的育兒心得勳章 好媽媽勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


1479#
發表於 13-5-3 00:04 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+fly2happy+於+13-05-02+發表h

原帖由 Veronique@chan 於 13-05-03 發表
朋友仲有500分比我,明日再去換大樽
你朋友真係好啦




桐桐2009年1月17日出世2.83kgs.
泳浠2011年3月31日10:01出世2.8kg


侯爵府

積分: 24163

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


1480#
發表於 13-5-3 00:11 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Veronique@chan+於+13-05-03+

原帖由 fly2happy 於 13-05-03 發表
你朋友真係好啦
哈哈哈!其實自已得1100換左兩個有一個比500有個比1000,佢地話無乜用,500分換得$10不如益我佢地又有得分享,按唔到入去睇




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo