跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 5942


1461#
發表於 07-5-29 14:00 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

各位C9, 西田O係31號開始ON SALE, 和光堂$119, 森永$126.....NUK洗奶樽液$60/2支

仲有J-SHOPPER 由28 - 30號ORDER免運費.......


男爵府

積分: 5942


1462#
發表於 07-5-31 12:50 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^


大宅

積分: 1529


1463#
發表於 07-5-31 13:46 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

good morning:

咁正

henhen 寫道:
各位C9, 西田O係31號開始ON SALE, 和光堂$119, 森永$126.....NUK洗奶樽液$60/2支

仲有J-SHOPPER 由28 - 30號ORDER免運費.......


大宅

積分: 1529


1464#
發表於 07-6-1 12:47 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

GOOD MORNING:

又一個星期啦......



男爵府

積分: 5942


1465#
發表於 07-6-1 14:01 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

有左小朋友之後, d時間過得好快, 特別係夜晚, 一落床就要起身, 好似冇 過咁.
chicchic05 寫道:
GOOD MORNING:

又一個星期啦......


男爵府

積分: 5773


1466#
發表於 07-6-1 16:06 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^


男爵府

積分: 5773


1467#
發表於 07-6-1 16:08 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^


子爵府

積分: 10056


1468#
發表於 07-6-1 17:45 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

henhen 寫道:
仲有J-SHOPPER 由28 - 30號ORDER免運費.......


wooo wooooo 我miss 左呀 :cry:


別墅

積分: 807


1469#
發表於 07-6-2 10:24 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

點解阿blue去健康院冇同佢磅重嘅
chu87377 寫道:
:-( :-( 嗚嗚嗚-----學學媽好衰架,吾記得左樂樂啦!!! :-( :-(
歲斗評估樣樣都ok!!!不過佢之前病左兩個星期所以姑娘話佢輕左,所以兩歲要返去稱多次哦!!!
:-( [quote]
chicchic05 寫道:
係喎! 樂樂都歲半評估考成點呀
幾多歲返去再評估呀
[/quote]


別墅

積分: 807


1470#
發表於 07-6-2 10:30 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

去咗西田逛啦!
你話嗰D奶粉&洗奶樽液我都冇買!
不過就買咗$600衫仔,
其中有兩件係自己嘅!
D衫都幾抵幾靚架!
不過就要慢慢楝,
同埋都好多人,
要排隊比錢架!
henhen 寫道:
各位C9, 西田O係31號開始ON SALE, 和光堂$119, 森永$126.....NUK洗奶樽液$60/2支

仲有J-SHOPPER 由28 - 30號ORDER免運費.......


別墅

積分: 807


1471#
發表於 07-6-2 10:41 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

阿blue歲半去健康院講嘢failed
因為姑娘問我佢除咗叫人外,
重識講D咩!
即係唔計爸爸媽媽阿嫲阿伯呢D名稱,
所以我都數唔夠8個單字!
肥咗lu.....
兩歲再去過囉!


男爵府

積分: 5773


1472#
發表於 07-6-2 10:52 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

同樂樂一樣,都係兩歲返去,不過樂樂係返去磅重,同阿blue吾同;吾係個個都要磅架,因為樂樂一直都係
細碼bb所以姑娘先叫佢磅重羅!! :-(
我真係覺得好慚愧


大宅

積分: 1529


1473#
發表於 07-6-2 11:42 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

學學都冇磅重同度高呀?
我自己帶佢去量咋
[quote]
chu87377 寫道:
同樂樂一樣,都係兩歲返去,不過樂樂係返去磅重,同阿blue吾同;吾係個個都要磅架,因為樂樂一直都係
細碼bb所以姑娘先叫佢磅重羅!! :-(
我真係覺得好慚愧


別墅

積分: 807


1474#
發表於 07-6-4 09:32 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

早晨啦
ivy - 唔駛覺得慚愧架,樂樂都好健康活潑呀!輕少少都唔緊要啦!同埋個個BB成長都會有偏差,好似阿BLUE講嘢慢都係啦!冇所謂啦!咪等佢遲D先駁咀重好啦!激少我一陣呀嘛!


子爵府

積分: 10056


1475#
發表於 07-6-4 13:05 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

[quote]
chu87377 寫道:
同樂樂一樣,都係兩歲返去,不過樂樂係返去磅重,同阿blue吾同;吾係個個都要磅架,因為樂樂一直都係
細碼bb所以姑娘先叫佢磅重羅!! :-(
我真係覺得好慚愧


大宅

積分: 1529


1476#
發表於 07-6-5 12:21 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

GOOD MORNING:


子爵府

積分: 10056


1477#
發表於 07-6-5 12:48 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

Good Afternoon!


大宅

積分: 4981


1478#
發表於 07-6-5 13:33 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

各位...我正式返工啦!!!
有d唔放心..因為淨係工人睇住細b :-(


男爵府

積分: 5942


1479#
發表於 07-6-5 14:11 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

裝返個cam, 咪可以得閒睇下小b......


大宅

積分: 4981


1480#
發表於 07-6-6 09:21 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

但個電腦0係房..
點睇呀?
henhen 寫道:
裝返個cam, 咪可以得閒睇下小b......


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo