興趣嗜好

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 13356


1461#
發表於 06-11-15 17:03 |只看該作者

Re: 想買單鏡反光机,請比d意見.....

終於試左Multiple Exposure, 同將兩張raw合二為一了, 今個周末有野玩喇.


子爵府

積分: 13356


1462#
發表於 06-11-15 17:14 |只看該作者

Re: 想買單鏡反光机,請比d意見.....

請問我呢個HD是否2.5"咖?

第一次用兩張raw合二為一, 係咁上下.

[img align=left]http://img6.picsplace.to/img6/23/200_3644.jpg[/img]


複式洋房

積分: 302


1463#
發表於 06-11-15 17:18 |只看該作者

Re: 想買單鏡反光机,請比d意見.....

軍魁星 寫道:
請問我呢個HD是否2.5"咖?

第一次用兩張raw合二為一, 係咁上下.


Yes 2.5" ah, this was the one you asked me to bought
D2X, N24-70/2.8, N35/1.8, Tokina 12-24/4
Sigma DP2


子爵府

積分: 13356


1464#
發表於 06-11-15 17:22 |只看該作者

Re: 想買單鏡反光机,請比d意見.....

I forgot how I got it. Anyway, it's only 15G space left, I might need a bigger one.

I want to get the box to make it able to download photos from CF card in case I need to use.


男爵府

積分: 5785

醒目開學勳章 畀面勳章


1465#
發表於 06-11-15 17:26 |只看該作者

Re: 想買單鏡反光机,請比d意見.....

軍魁星 寫道:
請問我呢個HD是否2.5"咖?

第一次用兩張raw合二為一, 係咁上下.


點整架
一張好的作品,畫面要簡潔有力。所以有人說攝影是減法畫畫是加法的意思就在這。

一張好的作品,需要有好的內容,好的構思、好的規劃,最重要的是觀察力、有人文藝術涵養以及感性知性的心。當然,相機隨身帶著。




子爵府

積分: 13356


1466#
發表於 06-11-15 17:35 |只看該作者

Re: 想買單鏡反光机,請比d意見.....

Simar 寫道:
點整架


用raw影完兩張之後, 在Manual里選擇 "Image Overlay" 跟住做就得喇.


禁止訪問

積分: 25295

醒目開學勳章


1467#
發表於 06-11-17 09:24 |只看該作者

Re: 想買單鏡反光机,請比d意見.....

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 13356


1468#
發表於 06-11-17 09:44 |只看該作者

Re: 想買單鏡反光机,請比d意見.....

插入電腦果d? 還是portable 2.5"? How much? what brand?


禁止訪問

積分: 25295

醒目開學勳章


1469#
發表於 06-11-17 09:48 |只看該作者

Re: 想買單鏡反光机,請比d意見.....

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6172


1470#
發表於 06-11-17 09:49 |只看該作者

Re: 想買單鏡反光机,請比d意見.....

各位高人,

我想買部相機影囝囝,有景深那重。
我重來都沒有用過單鏡反光机。
想請教下名位。
我想問
1. Nikon D80 + 50mm f1.8 鏡 係咪可以一鏡走天涯
2. 電子防潮箱,係咪一定要有,冇又點???
3. 直度???係咪即是電坐??
4. 遮光罩,有咩用。
5. 閃光燈SB800,對我生手來講,用得著嗎?
6. 低雜訊,點解??

同埋大約多少錢,邊度買有"信譽"??
平時聖誕前,好多地方都有特價,相機聖誕前買會平d嗎??

唔好意思呀,一口氣問咁多問題,因為我唔識朋友玩開相機,想找個朋友問都冇,又怕入左黑店d人唔老實。

一個充滿問題的媽媽上
http://cheukhin0507.spaces.live.com/PersonalSpace.aspx?_c02_owner=1


子爵府

積分: 11973

好媽媽勳章


1471#
發表於 06-11-17 09:51 |只看該作者

Re: 想買單鏡反光机,請比d意見.....

各位有無打算用自己影既相晒07年月曆?
fotomax有但無農曆日子, 同埋quality 麻麻,
請問各位知唔知邊到有做呢d 月曆?


男爵府

積分: 5785

醒目開學勳章 畀面勳章


1472#
發表於 06-11-17 09:53 |只看該作者

Re: 想買單鏡反光机,請比d意見.....

jacqueline_law 寫道:
星爺 : portable 2.5"..... :mrgreen:
Seagate 2.5" 80GB/5400R/8MB HDD 連鋁金屬盒仔 HK$ 570.00 (保用 5 年)


有冇叫佢幫你轉埋可以直 insert memory card? 一按 copy 果隻?
一張好的作品,畫面要簡潔有力。所以有人說攝影是減法畫畫是加法的意思就在這。

一張好的作品,需要有好的內容,好的構思、好的規劃,最重要的是觀察力、有人文藝術涵養以及感性知性的心。當然,相機隨身帶著。




子爵府

積分: 13356


1473#
發表於 06-11-17 09:53 |只看該作者

Re: 想買單鏡反光机,請比d意見.....

jacqueline_law 寫道:
星爺 : portable 2.5"..... :mrgreen:
Seagate 2.5" 80GB/5400R/8MB HDD 連鋁金屬盒仔 HK$ 570.00 (保用 5 年)


Good deal. i might get one too, but do they have a bigger one? like 300G?


禁止訪問

積分: 25295

醒目開學勳章


1474#
發表於 06-11-17 09:54 |只看該作者

Re: 想買單鏡反光机,請比d意見.....

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 25295

醒目開學勳章


1475#
發表於 06-11-17 09:57 |只看該作者

Re: 想買單鏡反光机,請比d意見.....

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5785

醒目開學勳章 畀面勳章


1476#
發表於 06-11-17 10:02 |只看該作者

Re: 想買單鏡反光机,請比d意見.....

626mama 寫道:
各位高人,

我想買部相機影囝囝,有景深那重。
我重來都沒有用過單鏡反光机。
想請教下名位。
我想問
1. Nikon D80 + 50mm f1.8 鏡 係咪可以一鏡走天涯
2. 電子防潮箱,係咪一定要有,冇又點???
3. 直度???係咪即是電坐??
4. 遮光罩,有咩用。
5. 閃光燈SB800,對我生手來講,用得著嗎?
6. 低雜訊,點解??

同埋大約多少錢,邊度買有"信譽"??
平時聖誕前,好多地方都有特價,相機聖誕前買會平d嗎??

唔好意思呀,一口氣問咁多問題,因為我唔識朋友玩開相機,想找個朋友問都冇,又怕入左黑店d人唔老實。

一個充滿問題的媽媽上


1. 唔得, 50mm f/1.8 多數用於影人, 影景唔夠wide, 又冇得zoom
2. 電子防潮箱, 可以過年之後先買
3. yes, 同方便打直影相.
4. 你可以睇下呢度 click here
5. 一定用到, 由其室內, 低光環境
6.noise control, can make your picture less unwanted "dots"

I am also a new user! hope this help!

Welcome to Nikon Family!
一張好的作品,畫面要簡潔有力。所以有人說攝影是減法畫畫是加法的意思就在這。

一張好的作品,需要有好的內容,好的構思、好的規劃,最重要的是觀察力、有人文藝術涵養以及感性知性的心。當然,相機隨身帶著。




禁止訪問

積分: 25295

醒目開學勳章


1477#
發表於 06-11-17 10:06 |只看該作者

Re: 想買單鏡反光机,請比d意見.....

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 13356


1478#
發表於 06-11-17 10:08 |只看該作者

Re: 想買單鏡反光机,請比d意見.....

626mama 寫道:
各位高人,

我想買部相機影囝囝,有景深那重。
我重來都沒有用過單鏡反光机。
想請教下名位。
我想問
1. Nikon D80 + 50mm f1.8 鏡 係咪可以一鏡走天涯
2. 電子防潮箱,係咪一定要有,冇又點???
3. 直度???係咪即是電坐??
4. 遮光罩,有咩用。
5. 閃光燈SB800,對我生手來講,用得著嗎?
6. 低雜訊,點解??

同埋大約多少錢,邊度買有"信譽"??
平時聖誕前,好多地方都有特價,相機聖誕前買會平d嗎??

唔好意思呀,一口氣問咁多問題,因為我唔識朋友玩開相機,想找個朋友問都冇,又怕入左黑店d人唔老實。

一個充滿問題的媽媽上



問題媽媽,

1. Nikon D80 + 50mm f1.8 鏡絕對可以做到有景深果隻, 不過用來走天涯就只可以走個好細的天涯.

2. 如果無, 一兩年后你d機或鏡可能會發髦;

3. 即是可裝電, 有多個制俾你將部機打直來影就手d, 但會重d, 唔買都得, 我都無買;

4, 之前另一個topic剛討論過;

5, 用得著, 效果會比內置閃燈好好多;

6, 即是ISO高時d相暗的部份都圓滑, 如果今晚記得, 我可影一張高iso, 一張低iso俾你睇就會明白.

萬成, 永成, DC fever 等都未聽過話呃人, 唔好去TST專做遊客生意的鋪頭就應該OK.


禁止訪問

積分: 25295

醒目開學勳章


1479#
發表於 06-11-17 10:10 |只看該作者

Re: 想買單鏡反光机,請比d意見.....

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11973

好媽媽勳章


1480#
發表於 06-11-17 10:12 |只看該作者

Re: 想買單鏡反光机,請比d意見.....

jacqueline_law 寫道:
電子防潮箱......
我都未買....
我都未買..我部機用左一年多d...

jacqueline
要software 呀,唔該晒,pls check pm.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo