立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
公爵府
積分: 27224
原帖由 cmsm 於 13-06-28 發表 我下星期尾先有
原帖由 cmsm 於 13-06-28 發表 買前黎問問我地意見,過一過冷河,就唔會想買
水晶宮
積分: 55089
原帖由 fannychan1213 於 13-06-28 發表 等我去幫拖
男爵府
積分: 6503
寶貝GG 發表於 13-6-28 11:55 請問你做電腦? IT department ? 請問你做左幾耐呀? 我個仔 下年都 K1 了
cmsm 發表於 13-6-28 12:03 都返學啦,先黎轉ftm
伯爵府
積分: 17996
cmsm 發表於 13-6-28 13:32 買前黎問問我地意見,過一過冷河,就唔會想買
lammi2012 發表於 13-6-28 14:01 我當然唔想到時先轉ftm啦...越早做ftm越好~不過要比家用外家嘛,有老有嫩要開支...無計。而且我唔係打算自 ...
lammi2012 發表於 13-6-28 14:02 飯氣攻心,真係眼訓到暈呀..........好想快d到年尾....成個7,8月都無假期..陰公... 仲要有31日!!!!!!!!!!!! ...
原帖由 Small_i 於 13-06-28 發表 點幫先
大宅
積分: 2374
Small_i 發表於 13-6-28 12:49 頭先互片左30分鐘
寶貝GG 發表於 13-6-28 14:18 咩料呀!! 老闆唔會覺得奇怪咩.. 成日係度嘈
fannychan1213 發表於 13-6-28 14:13 拖馬過去媽叉距
珍珠宮
積分: 42409
寶貝GG 發表於 13-6-28 13:01 我好多野都網購的,衫,藥,枱今日送來!我由而家開始收手
寶貝GG 發表於 13-6-28 14:11 年年 7 8 月都無假.. 返工重好啦.. 當涼冷氣!
原帖由 Small_i 於 13-06-28 發表 香港仔見.......卡卡卡
原帖由 SamSam2003 於 13-06-28 發表 我都係咁話, 屋企開冷氣要錢, 公司唔使錢....
fannychan1213 發表於 13-6-28 14:23 等我不見不散~
SamSam2003 發表於 13-6-28 14:23 我都係咁話, 屋企開冷氣要錢, 公司唔使錢....
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy