自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 42615

醒目開學勳章 畀面勳章


1461#
發表於 07-2-15 12:22 |只看該作者

Re: 【新瘋人組】...第九回

[size=x-large]You 真夠 Holland Friend

[size=x-small]But Holland Bank Cheque Too~
小草 寫道:
[size=x-large]年尾大酬賓..
阿邊個收貨~


珍珠宮

積分: 42615

醒目開學勳章 畀面勳章


1462#
發表於 07-2-15 12:23 |只看該作者

Re: 【新瘋人組】...第九回

小草 寫道:
係咪會有著賀年衫既老鼠同你地拜年架﹖係就唔好放過機會影相呀,比左錢架喇~
[quote]webjen 寫道:
1 家 8 口幾千蚊落樓
幾千蚊一餐,好似好浪費,我諗起 D 非洲饑民 !
算啦,食得開心就 OK!
[/quote]


珍珠宮

積分: 42615

醒目開學勳章 畀面勳章


1463#
發表於 07-2-15 12:24 |只看該作者

Re: 【新瘋人組】...第九回

[quote]
3littlepigs 寫道:
Hehe......come on baby...

[quote]
包包&魔怪媽咪 寫道:
Um....妳


珍珠宮

積分: 42615

醒目開學勳章 畀面勳章


1464#
發表於 07-2-15 12:24 |只看該作者

Re: 【新瘋人組】...第九回



主席公 寫道:
[quote]
由 JENNYSKY 於 2007-02-15 [size=x-large]11:56:31
寫道:
好呀~~ 夜晚我 o.k. call 我啦
[size=x-large]尼蟹支得 ben 哥 ben 哥齋鄧尼


珍珠宮

積分: 42615

醒目開學勳章 畀面勳章


1465#
發表於 07-2-15 12:28 |只看該作者

Re: 【新瘋人組】...第九回

主席公 寫道:
[quote]
小草 寫道:
[size=large]年尾大酬賓..
阿邊個收貨~



[/quote]


洋房

積分: 371


1466#
發表於 07-2-15 13:45 |只看該作者

Re: 【新瘋人組】...第九回

包包&魔怪媽咪 寫道:
[size=x-large]You 真夠 Holland Friend
[size=x-small]But Holland Bank Cheque Too~

- - - - -
小草 寫道:
[size=large]年尾大酬賓..
阿邊個收貨~
[size=large]做人呢 .... 難得 .... Bank cheque
無論順境逆境,"波" 濤 "胸" 湧,忽高忽低 .... 我對妳嘅愛 .... 此生不變!


珍珠宮

積分: 46382


1467#
發表於 07-2-15 13:49 |只看該作者

Re: 【新瘋人組】...第九回

主席公 寫道:
[size=large]做人呢 .... 難得 .... Bank cheque


你老婆執好野未
我把平安留給你們,我將我的平安賜給你們;我所賜給你們的,不像世界所賜的一樣。你心裏不要煩亂,也不要膽怯。(若 14:27)
Happy moments, praise God. Difficult moments, seek God. Quiet moments, worship God. Painful moments, trust God. Every moment, thank God!!!


洋房

積分: 371


1468#
發表於 07-2-15 13:55 |只看該作者

Re: 【新瘋人組】...第九回

[size=xx-large]歲晚大收爐

[size=medium]同妳地班師奶唔係好熟 .... 求其同你地講聲↓

[size=x-large]新年 Happy
闔家歡聚
身體健康
笑口常開




[size=xx-large]再見喇 )))
無論順境逆境,"波" 濤 "胸" 湧,忽高忽低 .... 我對妳嘅愛 .... 此生不變!


珍珠宮

積分: 31686

好媽媽勳章 畀面勳章


1469#
發表於 07-2-15 14:02 |只看該作者

Re: 【新瘋人組】...第九回

[quote]
包包&魔怪媽咪 寫道:
[size=x-large]哼!NO BIG NO SMALL

[quote]
2jmama 寫道:
噢,係wor,唔記得已經改朝換代tim[quote]
包包&魔怪媽咪 寫道:
[size=small]莊閒不分,個場邊個架


珍珠宮

積分: 31686

好媽媽勳章 畀面勳章


1470#
發表於 07-2-15 14:04 |只看該作者

Re: 【新瘋人組】...第九回

你條尾
主席公 寫道:
[size=xx-large]歲晚大收爐


珍珠宮

積分: 46382


1471#
發表於 07-2-15 14:05 |只看該作者

Re: 【新瘋人組】...第九回

主席公 寫道:
[size=xx-large]歲晚大收爐
[size=xx-large]再見喇 )))



會唔會又番轉頭開爐呢
我把平安留給你們,我將我的平安賜給你們;我所賜給你們的,不像世界所賜的一樣。你心裏不要煩亂,也不要膽怯。(若 14:27)
Happy moments, praise God. Difficult moments, seek God. Quiet moments, worship God. Painful moments, trust God. Every moment, thank God!!!


珍珠宮

積分: 31686

好媽媽勳章 畀面勳章


1472#
發表於 07-2-15 14:05 |只看該作者

Re: 【新瘋人組】...第九回

主席公 寫道:
[quote]
包包&魔怪媽咪 寫道:
[size=x-large]You 真夠 Holland Friend
[size=x-small]But Holland Bank Cheque Too~
- - - - -
小草 寫道:
[size=large]年尾大酬賓..
阿邊個收貨~
[size=large]做人呢 .... 難得 .... Bank cheque [/quote]


珍珠宮

積分: 31686

好媽媽勳章 畀面勳章


1473#
發表於 07-2-15 14:07 |只看該作者

Re: 【新瘋人組】...第九回

係既今次都應該係【臭口主席】啦
webjen 寫道:


會唔會又番轉頭開爐呢


珍珠宮

積分: 39903

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1474#
發表於 07-2-15 14:28 |只看該作者

Re: 【新瘋人組】...第九回

包包&魔怪媽咪 寫道:
[size=large]好豪呀...

[quote]
webjen 寫道:
[quote]
主席公 寫道:
[quote]
webjen 寫道:
年三十晚去滴注尼食 buffet 團年


[/quote]

1 家 8 口幾千蚊落樓
幾千蚊一餐,好似好浪費,我諗起 D 非洲饑民 !
算啦,食得開心就 OK! [/quote][/quote]

生活不單會有快樂  也一定會有痛苦
事情不單會有成功  也一定會有失敗
性格不單會有圓滿  也一定會有缺陷
戀愛不單會有甜蜜  也一定會有心酸
有時候  我們等的  並不是機會  而是釋懷
即使被祂原諒不一定足夠   有時你也得學習原諒自己



洋房

積分: 162


1475#
發表於 07-2-15 14:45 |只看該作者

Re: 【新瘋人組】...第九回

[size=x-large]2jmama 寫道:
係既今次都應該係【臭口主席】啦
- - - - -
webjen 寫道:

會唔會又番轉頭開爐呢
[size=large]假如沒有妳嘅一席話,都唔會有我嘅出現

[size=large]亞邊個已經忘記我嘅存在喇
真正的臭口不是人見人揪
真正的臭口乃是沒有人揪


珍珠宮

積分: 31686

好媽媽勳章 畀面勳章


1476#
發表於 07-2-15 14:47 |只看該作者

Re: 【新瘋人組】...第九回

臭口主席 寫道:
[quote]
[size=x-large]2jmama 寫道:
係既今次都應該係【臭口主席】啦
- - - - -
webjen 寫道:

會唔會又番轉頭開爐呢
[size=large]假加沒有妳嘅一席話,都唔會有我嘅出現

[size=large]亞邊個已經忘記我嘅存在喇 [/quote]


珍珠宮

積分: 39903

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1477#
發表於 07-2-15 14:49 |只看該作者

Re: 【新瘋人組】...第九回

[size=x-small]Multiple personality....
臭口主席 寫道:
[quote]
[size=x-large]2jmama 寫道:
係既今次都應該係【臭口主席】啦
- - - - -
webjen 寫道:

會唔會又番轉頭開爐呢
[size=large]假加沒有妳

生活不單會有快樂  也一定會有痛苦
事情不單會有成功  也一定會有失敗
性格不單會有圓滿  也一定會有缺陷
戀愛不單會有甜蜜  也一定會有心酸
有時候  我們等的  並不是機會  而是釋懷
即使被祂原諒不一定足夠   有時你也得學習原諒自己



洋房

積分: 162


1478#
發表於 07-2-15 14:50 |只看該作者

Re: 【新瘋人組】...第九回

[size=medium]我留意左大家好耐 GAR 喇 .... 點解 ....

[size=x-large]無人提亞邊個要帶齊扒屎仆 & HKID CARD
真正的臭口不是人見人揪
真正的臭口乃是沒有人揪


珍珠宮

積分: 46382


1479#
發表於 07-2-15 14:50 |只看該作者

Re: 【新瘋人組】...第九回

臭口主席 寫道:
[quote]
[size=x-large]2jmama 寫道:
係既今次都應該係【臭口主席】啦
- - - - -
webjen 寫道:

會唔會又番轉頭開爐呢
[size=large]假加沒有妳嘅一席話,都唔會有我嘅出現

[size=large]亞邊個已經忘記我嘅存在喇 [/quote]

NICE TO MEET U
唔記得見過你未,見過都可能唔知你係阿水

我把平安留給你們,我將我的平安賜給你們;我所賜給你們的,不像世界所賜的一樣。你心裏不要煩亂,也不要膽怯。(若 14:27)
Happy moments, praise God. Difficult moments, seek God. Quiet moments, worship God. Painful moments, trust God. Every moment, thank God!!!


珍珠宮

積分: 46382


1480#
發表於 07-2-15 14:52 |只看該作者

Re: 【新瘋人組】...第九回

臭口主席 寫道:
[size=medium]我留意左大家好耐 GAR 喇 .... 點解 ....

[size=x-large]無人提亞邊個要帶齊扒屎仆 & HKID CARD



駛唔駛提你食飯,去廁所.......帶埋 d 仔出門口
呀!帶埋報團張單,我驚你跟錯導遊
我把平安留給你們,我將我的平安賜給你們;我所賜給你們的,不像世界所賜的一樣。你心裏不要煩亂,也不要膽怯。(若 14:27)
Happy moments, praise God. Difficult moments, seek God. Quiet moments, worship God. Painful moments, trust God. Every moment, thank God!!!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo