單親天地

跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 22841

環保接龍勳章


1461#
發表於 07-5-31 11:04 |只看該作者

Re: "貪玩..為食媽媽兵團"專用區~13

CW-KK..早呀!
梗要考吓佢啦!,吾係點做印尼人呀 [quote]
CW-KK 寫道:
印尼炒飯我都想食 你個超級為食媽啊~~~~新工人岩岩到就出難題考佢


我係亞四...越忙越開心!上山下海樣樣佳能....


伯爵府

積分: 15442


1462#
發表於 07-5-31 11:26 |只看該作者

Re: "貪玩..為食媽媽兵團"專用區~13

香港人都未必識炒揚州炒飯啦 ...[quote]
vane 寫道:
CW-KK..早呀!
梗要考吓佢啦!,吾係點做印尼人呀 [quote]


禁止訪問

積分: 8146


1463#
發表於 07-5-31 11:31 |只看該作者

Re: "貪玩..為食媽媽兵團"專用區~13

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 15442


1464#
發表於 07-5-31 11:32 |只看該作者

Re: "貪玩..為食媽媽兵團"專用區~13

早晨~~FLORA


禁止訪問

積分: 8146


1465#
發表於 07-5-31 11:33 |只看該作者

Re: "貪玩..為食媽媽兵團"專用區~13

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 8146


1466#
發表於 07-5-31 11:34 |只看該作者

Re: "貪玩..為食媽媽兵團"專用區~13

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 22841

環保接龍勳章


1467#
發表於 07-5-31 11:34 |只看該作者

Re: "貪玩..為食媽媽兵團"專用區~13

揚州人先會...炒揚州炒飯...
有d中國人都吾識煲飯...因為佢d吾使自己煲,有亞4做
我係亞四...越忙越開心!上山下海樣樣佳能....


侯爵府

積分: 22841

環保接龍勳章


1468#
發表於 07-5-31 11:35 |只看該作者

Re: "貪玩..為食媽媽兵團"專用區~13

hi..flora
妳的工人都快到係咪?
florakw222 寫道:
eva~
你個新工人黎左喇, 恭喜你唔使再做part time亞四
我係亞四...越忙越開心!上山下海樣樣佳能....


禁止訪問

積分: 8146


1469#
發表於 07-5-31 11:36 |只看該作者

Re: "貪玩..為食媽媽兵團"專用區~13

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 15442


1470#
發表於 07-5-31 11:37 |只看該作者

Re: "貪玩..為食媽媽兵團"專用區~13

咁就好喇...舊果個做到幾時呀
florakw222 寫道:
我個新工人下星期都到喇


伯爵府

積分: 15442


1471#
發表於 07-5-31 11:38 |只看該作者

Re: "貪玩..為食媽媽兵團"專用區~13

放左工仲要返去照顧5口, 原來真係唔容易ka
florakw222 寫道:
eva~
你個新工人黎左喇, 恭喜你唔使再做part time亞四


禁止訪問

積分: 8146


1472#
發表於 07-5-31 11:39 |只看該作者

Re: "貪玩..為食媽媽兵團"專用區~13

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 15442


1473#
發表於 07-5-31 11:40 |只看該作者

Re: "貪玩..為食媽媽兵團"專用區~13

咁佢知唔知自己衰咩要走呀 [quote]
florakw222 寫道:
佢前幾日比左信我, date 17/6, 不過我會提早幾日就叫佢執包袱 [quote]


侯爵府

積分: 21366


1474#
發表於 07-5-31 11:41 |只看該作者

Re: "貪玩..為食媽媽兵團"專用區~13

我係潮州人但唔識潮州炒飯 :lol: :lol: :lol:
[quote]
vane 寫道:
CW-KK..早呀!
梗要考吓佢啦!,吾係點做印尼人呀 [quote]


侯爵府

積分: 21366


1475#
發表於 07-5-31 11:42 |只看該作者

Re: "貪玩..為食媽媽兵團"專用區~13

早晨~~~~flora 恭喜你又有新工人到哦


禁止訪問

積分: 8146


1476#
發表於 07-5-31 11:43 |只看該作者

Re: "貪玩..為食媽媽兵團"專用區~13

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 15442


1477#
發表於 07-5-31 11:43 |只看該作者

Re: "貪玩..為食媽媽兵團"專用區~13

潮州炒飯有咩送ka...戶頭?[quote]
CW-KK 寫道:
我係潮州人但唔識潮州炒飯 :lol: :lol: :lol:
[quote]


伯爵府

積分: 15442


1478#
發表於 07-5-31 11:44 |只看該作者

Re: "貪玩..為食媽媽兵團"專用區~13

你問返agent啦....佢地最update嘛
florakw222 寫道:
請問你地 : 我個工人問左財務借$, 我炒佢之後應點做 我之前第1個工人試過, fax入境處封信証明佢已經離職就ok, 但依家呢條橋仲用唔用得呢


禁止訪問

積分: 8146


1479#
發表於 07-5-31 11:44 |只看該作者

Re: "貪玩..為食媽媽兵團"專用區~13

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 22841

環保接龍勳章


1480#
發表於 07-5-31 11:45 |只看該作者

Re: "貪玩..為食媽媽兵團"專用區~13

有蝦
evalopk 寫道:
潮州炒飯有咩送ka...戶頭?[quote]
CW-KK 寫道:
我係潮州人但唔識潮州炒飯 :lol: :lol: :lol:
[quote]
我係亞四...越忙越開心!上山下海樣樣佳能....

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo