跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 11914


14781#
發表於 04-12-28 15:16 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

PpiMa 寫道:
斗斗城有售.....有好多款架,你睇清係水溶性先買啦........
我家兩鑽又未劃過牆bor,佢地自己張檯仔,衫就劃過,係洗得甩架.........
食呢.......我估小鑽都應該食過,touchwood,佢又唔覺唔妥.......
蠟筆應該係唔同粉彩.....


係ar, 我都係買斗斗城個隻, 有好colour tim ar...算La, 如果小2517畫sofa, 我都比架, 因為係我吾知情既情況下都已經畫左了


男爵府

積分: 8434


14782#
發表於 04-12-28 15:17 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

小豆丁瞓咗2hrs & 20mins, 破記錄! 駛唔駛叫醒佢 ?-( ?-( ?-(
茵茵 寫道:
勤勤訓左足足2個鍾喇...
仲未轉身
該用戶已被刪除

14783#
發表於 04-12-28 15:18 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8053


14784#
發表於 04-12-28 15:19 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

茵茵 寫道:
[quote]
celia426 寫道:
小豆丁瞓咗2hrs & 20mins, 破記錄! 駛唔駛叫醒佢 ?-( ?-( ?-(
咪叫人地喇
訓夠自然醒喇mar,.... [/quote] '/// //'

該用戶已被刪除

14785#
發表於 04-12-28 15:20 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11914


14786#
發表於 04-12-28 15:21 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

PpiMa 寫道:
2517
今日就6:15,禮頓icare見,禮頓中間ar......
不過你拎唔拎到架.....行動唔便wor....


好, 我派隻佬來攞....

6:15禮頓見.....你地自已相認La.....好耐吾該.....


男爵府

積分: 8434


14787#
發表於 04-12-28 15:21 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

之之想講乜
Mcada 寫道:
'/// //'


子爵府

積分: 11234


14788#
發表於 04-12-28 15:22 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

jlam,
岩岩睇番你d相ar,細佬真係好古惑,好過癮........


男爵府

積分: 8053


14789#
發表於 04-12-28 15:22 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

茵茵 寫道: ?-( ?-( ?-( ?-( ?-(


咁都唔明?
咪有人坐係我大脾庶亂禁囉... 打發左佢走啦.. 我食埋個飯盒就會閃啦... 陪佢玩一陣先.


別墅

積分: 681


14790#
發表於 04-12-28 15:23 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

Mcada 寫道:
[quote]
茵茵 寫道:
[quote]
celia426 寫道:
小豆丁瞓咗2hrs & 20mins, 破記錄! 駛唔駛叫醒佢 ?-( ?-( ?-(
咪叫人地喇
訓夠自然醒喇mar,.... [/quote] '/// //'[/quote]

mcada

叫之之唔好攪keyboard!

得間打比我喇!


男爵府

積分: 8434


14791#
發表於 04-12-28 15:24 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

?-( ?-( ?-(
mcben 寫道:
mcada
叫之之唔好攪keyboard!
得間打比我喇!


子爵府

積分: 11234


14792#
發表於 04-12-28 15:24 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

2517-2517 寫道:
[quote]
PpiMa 寫道:
2517
今日就6:15,禮頓icare見,禮頓中間ar......
不過你拎唔拎到架.....行動唔便wor....


好, 我派隻佬來


男爵府

積分: 8053


14793#
發表於 04-12-28 15:25 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

尋日去左香港公園玩呀, 去左觀鳥園啦, 睇waterfall啦, 睇魚啦, 睇龜啦.. 幾好玩呀...
該用戶已被刪除

14794#
發表於 04-12-28 15:26 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
該用戶已被刪除

14795#
發表於 04-12-28 15:26 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11914


14796#
發表於 04-12-28 15:27 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

PpiMa 寫道:
妖,你隻佬係咪可以早d黎架,係就早d啦,我6點到....我plan左5:30即閃去架......電聯啦,先到先等.....


妖, 好ar, 6點佢都到架La...就6點La...


大宅

積分: 4360


14797#
發表於 04-12-28 15:28 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

2517-2517 寫道:

妖那媽.....我咩痛我自己吾知咩.....

係阿真搞錯炸ma....人地係一月一痛ar....紅海....


妖, 係咪要認錯呀咁... 我唔"瀉"你紅海架!!!

好巴閉咩... e ma 到食粒panadol 啦~~


子爵府

積分: 11914


14798#
發表於 04-12-28 15:29 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

mcben 寫道:
mcada

叫之之唔好攪keyboard!

得間打比我喇!


妖, 你兩公婆有無咁疏離.....要係庶神交......

阻住我地炸版....


男爵府

積分: 9215

睛靈勳章


14799#
發表於 04-12-28 15:29 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

thank you mcada/ppima同茵茵蠟筆資料提供...
等我呢個weekend shop下先......

茵茵,
你屋企都好大bor...放左波波船啦, kitchen啦, 暖爐啦, 暖風機啦...仲想放baby檯凳
你咪話睇緊檯椅既...我係個d大型商場個d家具用品店見過呀, 荷花都好似有....
前排學前教育係要訂購兩年先送..我爭d bok錘訂嫁啦...後來boboba話訂兩年無得走棧, 所以我淨係係toysrus買左張activity table俾bobo玩炸....
我屋企張high chair, 買個時懶靚, 係木既, 可以拆落來分開用, 當1檯1椅咁用...但買左先呻賓, 上螺絲嫁...點會拆落來用, 食飯又切返上去jet


男爵府

積分: 8434


14800#
發表於 04-12-28 15:29 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

[size=large]agree
2517-2517 寫道:
妖, 你兩公婆有無咁疏離.....要係庶神交......
阻住我地炸版....

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo