跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 11914


14861#
發表於 04-12-28 16:42 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

marykwan615 寫道:
喂, 我想問吓, 一個好多野做但想thu 番來先做既人(我呀真), 現在可以點做呀?.... hehe... :lol: :lol:

(自己已有答案 )


現在去水囉....


大宅

積分: 4360


14862#
發表於 04-12-28 16:42 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

PpiMa 寫道:

周圍都有啦,百x超級市都有.....


o衣... 係咪superstore 先有哇?... 好, 都等我去look look 先...


男爵府

積分: 9215

睛靈勳章


14863#
發表於 04-12-28 16:42 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

IKEA個d唔錯嫁..個d箱好似好容易打開嫁....
百佳, 實惠個d係密實箱, bb開唔到, 但有d有look, 方便推來推去呀!!!
2517-2517 寫道:
[quote]
marykwan615 寫道:
除日本城外, 您地嚮邊庶買, 等我可去8吓... thanks!!

宜家 - 有吾同colour tim[/quote]


大宅

積分: 4360


14864#
發表於 04-12-28 16:44 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

bobomama 寫道:
IKEA個d唔錯嫁..個d箱好似好容易打開嫁....
百佳, 實惠個d係密實箱, bb開唔到, 但有d有look, 方便推來推去呀!!!


真係要去研究吓佢地先...


大宅

積分: 4360


14865#
發表於 04-12-28 16:50 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

人唔見晒, 做吓野先...

(我又握一個posting... hehe... )


男爵府

積分: 8434


14866#
發表於 04-12-28 16:58 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!


男爵府

積分: 9215

睛靈勳章


14867#
發表於 04-12-28 17:00 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

點算呀.... 人奶係戒左, 但係奶粉1定要姐姐餵...我呢...最多食3oz, 多數唔肯食....連爸爸都係....
咁樣, 我出街好麻煩, 唔可以帶奶份, 粥又帶唔到咁多餐, 大人野只係跟我地食少少, 係玩個種...麵包都係最多食半個...唔通...次次都帶'nana'出街咩


子爵府

積分: 11234


14868#
發表於 04-12-28 17:00 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

celia426 寫道:


你上床啦,我地就唔得姐.....


男爵府

積分: 8434


14869#
發表於 04-12-28 17:05 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

食白飯啦 or 叫白粥
bobomama 寫道:
點算呀.... 人奶係戒左, 但係奶粉1定要姐姐餵...我呢...最多食3oz, 多數唔肯食....連爸爸都係....
咁樣, 我出街好麻煩, 唔可以帶奶份, 粥又帶唔到咁多餐, 大人野只係跟我地食少少, 係玩個種...麵包都係最多食半個...唔通...次次都帶'nana'出街咩


男爵府

積分: 8434


14870#
發表於 04-12-28 17:05 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

PpiMa 寫道:
你上床啦,我地就唔得姐.....


子爵府

積分: 11234


14871#
發表於 04-12-28 17:06 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

bobomama 寫道:
點算呀.... 人奶係戒左, 但係奶粉1定要姐姐餵...我呢...最多食3oz, 多數唔肯食....連爸爸都係....
咁樣, 我出街好麻煩, 唔可以帶奶份, 粥又帶唔到咁多餐, 大人野只係跟我地食少少, 係玩個種...麵包都係最多食半個...唔通...次次都帶'nana'出街咩


慢慢黎啦,餓唔通佢唔食咩........況且一餐半餐唔怕囉.......

都唔記得同你地講,有日婆婆生日,小鑽食左成碗翅ar,分左我同姐姐半碗,本來淨係我分半碗比佢咋,典知佢食完,瓜瓜嘈要再添食ar,咁個個都食晒,只係得姐姐


男爵府

積分: 8434


14872#
發表於 04-12-28 17:11 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

小豆丁果次過節都係 :mrgreen: :mrgreen: 不過佢係lam lam 吓,但佢個樣好似好好味咁 so 我有時都會俾 d 我食的嘢佢食 [quote]
PpiMa 寫道:
都唔記得同你地講,有日婆婆生日,小鑽食左成碗翅ar,分左我同姐姐半碗,本來淨係我分半碗比佢咋,典知佢食完,瓜瓜嘈要再添食ar,咁個個都食晒,只係得姐姐


子爵府

積分: 11914


14873#
發表於 04-12-28 17:11 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

[quote]
PpiMa 寫道:
都唔記得同你地講,有日婆婆生日,小鑽食左成碗翅ar,分左我同姐姐半碗,本來淨係我分半碗比佢咋,典知佢食完,瓜瓜嘈要再添食ar,咁個個都食晒,只係得姐姐


大宅

積分: 1163


14874#
發表於 04-12-28 17:15 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

各位媽咪,

你地好,好耐冇見啦.祝你地新年快樂,囝囡聽聽話話.
Mcada,唔好意思,咁耐都冇黎羅返張card! 因我勁少過海.
你唔好掉左佢喎,我實會黎羅返,兼幫親的.

其實,我覺得自己做唔到一個稱職既媽咪,於飲食上,生活上(如凍著多件衫,或睡醒後要著多件衫,我都蒙下蒙下).
我都唔敢想像,如果第日我生多一個, 不是由我奶奶湊, 是工人湊的話, 我都唔知點教工人.

就教養上,我也不知如何是好. 基基好活躍,最鍾意玩新奇的玩具,鍾意到會搶人地的玩具來玩, 去街落地下行唔俾人拖, 又唔鍾意落地下行, 又鍾意尖叫!!

佢又好多手多腳, 搭巴士有時又踢人啦, 有時又要企起身玩d圈圈,有時又較冷氣機,好頭痛.

可能因為我以前只會同佢講道理,不會好惡咁鬧佢,也不會打佢,所以現在咁野蠻............... :cry:

我打算改變策略,對佢嚴d.希望有所改善啦.

By the way, blessing you all!


伯爵府

積分: 18248

好媽媽勳章


14875#
發表於 04-12-28 17:18 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

[size=x-large]孤寒[quote]
2517-2517 寫道:
壽包我都係比皮食炸.....連蓉我都無比


男爵府

積分: 8434


14876#
發表於 04-12-28 17:19 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

咦,終於都出現啦
jlam 寫道:
[size=x-large]孤寒


子爵府

積分: 11914


14877#
發表於 04-12-28 17:19 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

[quote]
jlam 寫道:
[size=x-large]孤寒[quote]

車, 好明顯la, 佢食哂,我食風ar.....咁佢食皮, 我食肉....大家分.......吾係邊得來買咁多家電 ar...


伯爵府

積分: 18248

好媽媽勳章


14878#
發表於 04-12-28 17:23 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

mcada,

toy box呢單野, 我同2517一樣, 都係買d cheap cheap膠box, 貼d sticker咁架咋 ..... 耐唔耐仲可以換下款咁添, 我係果d一格格既5筒膠櫃, 等佢可以自己拉出黎摷玩具


男爵府

積分: 9215

睛靈勳章


14879#
發表於 04-12-28 17:23 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

PpiMa,
我都係咁同自己講, 唔食1餐唔會餓親, 但遇正姐姐兩日off, 咁bobo又出左街食得唔多, 咪肉赤d囉...以前出去食得少, 返到屋企都可以"放題", 任食媽咪奶呀嗎.....

街外食物可以唔俾我都儘量唔俾....
翅湯梗好飲啦....小鑽真識食啦, 但係要去d貨真價實, 真係用高湯既1次半次都無所謂啦...

壽包bobo都係食皮炸... 我唔會刻意俾甜野/咸野bobo食囉.... 枝mini cone個日都係lick住來影相, bobo都係食左兩啖炸, 跟住爸爸1啖, 媽媽1啖, bobo來多啖就無晒lu ...
2517-2517 寫道:
翅都食ar....好勁wor.....

壽包我都係比皮食炸.....連蓉我都無比....


子爵府

積分: 11914


14880#
發表於 04-12-28 17:24 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

基基媽

吾好咁心灰.....你做mud吾出現ar...真是好耐無見.....

基基比麻麻照顧係咪寵壞左呢.....

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo