bobomama 寫道:
我就係怕到時去trip, 你地d bb都可以食下奶粉....咁bobo點算呀...飯又唔肯食...都係要train下bobo先得....
我估都係南亞問題大D jet... 即係對正印度洋個邊先大問題lor....我都諗住出年去星馬個邊, 出年應該會好少少掛, 但都係麻煩嫁啦....
我仲諗起, 我個次去布吉Patong, 就係同boboba懶浪漫咁行沙灘, 夜晚係Patong大街shopping食飯, 諗起都好驚訝...如果係我地, 會點呀....頭先睇到新聞, 有兩公婆係香港人, 係酒店房俾大浪沖走, 靠張床肉係海樹漂左幾個鐘俾漁民救起![]()
![]()