跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 11234


14881#
發表於 04-12-28 17:24 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

2517-2517 寫道:

翅都食ar....好勁wor.....

壽包我都係比皮食炸.....連蓉我都無比....


小鑽係老二,我地係無咁緊張ga la......不過佢都1.5歲,都係時候食多d大人野,唔係我地出年典去旅行jet.......但家下都好麻煩,東南亞係咪唔駛去呢........

由於今次係婆婆生日,佢真係咩都有食ar......一舊起兩舊止咁lor......


伯爵府

積分: 18248

好媽媽勳章


14882#
發表於 04-12-28 17:27 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

都成歲半咯 ....... 我想告你同2517虐兒呀 [quote]
bobomama 寫道:
枝mini cone個日都係lick住來影相, bobo都係食左兩啖炸, 跟住爸爸1啖, 媽媽1啖, bobo來多啖就無晒lu ...


子爵府

積分: 11914


14883#
發表於 04-12-28 17:28 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

PpiMa 寫道:
[quote]
小鑽係老二,我地係無咁緊張ga la......不過佢都1.5歲,都係時候食多d大人野,唔係我地出年典去旅行jet.......但家下都好麻煩,東南亞係咪唔駛去呢........


下, 就算去你吾驚咩.....遍地都係.....睇完都好痛心....

吾去東南亞, 去歐洲囉.....你地又吾係$$問題....


伯爵府

積分: 18248

好媽媽勳章


14884#
發表於 04-12-28 17:29 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

搭咁長途機會係一個問題[quote]
2517-2517 寫道:
吾去東南亞, 去歐洲囉.....你地又吾係$$問題


子爵府

積分: 11234


14885#
發表於 04-12-28 17:29 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

agree.........
boboma,想儲晒d fat保暖ar.......用心良苦......

jlam 寫道:
都成歲半咯 ....... 我想告你同2517虐兒呀 [quote]
bobomama 寫道:
枝mini cone個日都係lick住來影相, bobo都係食左兩啖炸, 跟住爸爸1啖, 媽媽1啖, bobo來多啖就無晒lu ...


伯爵府

積分: 18248

好媽媽勳章


14886#
發表於 04-12-28 17:31 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

遲dd冇咁凍, 要帶細佬去打1.5歲針 :cry: :cry:


子爵府

積分: 11234


14887#
發表於 04-12-28 17:31 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

咪係.....
$$$都係問題架,我地係問題之家.....

jlam 寫道:
搭咁長途機會係一個問題[quote]
2517-2517 寫道:
吾去東南亞, 去歐洲囉.....你地又吾係$$問題


子爵府

積分: 11914


14888#
發表於 04-12-28 17:32 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

[quote]
jlam 寫道:
都成歲半咯 ....... 我想告你同2517虐兒呀 [quote]

no, no, no......
你地知所以係咁, 係因為你地有2個, 對於第2個又無上1個咁緊張.......再加上我果個吾同你地個d, skin吾好, 我吾會博架.....d雜量吾食又吾會礙事.....所以我吾介意你去告我架.....要告得入至好wor....


子爵府

積分: 11234


14889#
發表於 04-12-28 17:32 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

jlam 寫道:
遲dd冇咁凍, 要帶細佬去打1.5歲針 :cry: :cry:


細佬幾多號出世架? 我都未同小鑽打ar....


大宅

積分: 4360


14890#
發表於 04-12-28 17:33 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

Mantic 寫道:
最鍾意玩新奇的玩具,鍾意到會搶人地的玩具來玩,

佢又好多手多腳, 搭巴士有時又踢人啦, 有時又要企起身玩d圈圈,有時又較冷氣機,好頭痛.


mantic,

喂, 係我呀...

您咪咁啦, 我呀囡都好似(以上您講)基基咁架, 佢以為巴士d 圈圈係玩具mar....

開心d, 冇人差得過我既.... 嘿~~


伯爵府

積分: 18248

好媽媽勳章


14891#
發表於 04-12-28 17:33 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

6/23, 大佢gf一日 [quote]
PpiMa 寫道:
細佬幾多號出世架? 我都未同小鑽打ar


伯爵府

積分: 18248

好媽媽勳章


14892#
發表於 04-12-28 17:36 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

下, 小2517只能吃包皮 ...... 自己就食包包同蓮蓉, 咁嚴重既罪行你竟然 ........ 我呸 [quote]
2517-2517 寫道:
所以我吾介意你去告我架.....要告得入至好wor....


男爵府

積分: 9215

睛靈勳章


14893#
發表於 04-12-28 17:36 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

我就係怕到時去trip, 你地d bb都可以食下奶粉....咁bobo點算呀...飯又唔肯食...都係要train下bobo先得....

我估都係南亞問題大D jet... 即係對正印度洋個邊先大問題lor....我都諗住出年去星馬個邊, 出年應該會好少少掛, 但都係麻煩嫁啦....

我仲諗起, 我個次去布吉Patong, 就係同boboba懶浪漫咁行沙灘, 夜晚係Patong大街shopping食飯, 諗起都好驚訝...如果係我地, 會點呀....頭先睇到新聞, 有兩公婆係香港人, 係酒店房俾大浪沖走, 靠張床肉係海樹漂左幾個鐘俾漁民救起


別墅

積分: 857


14894#
發表於 04-12-28 17:37 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

jlam 寫道:
都成歲半咯 ....... 我想告你同2517虐兒呀



米係, 禾2a禽日都食左1大條咁多多既mac don don薯條啦


大宅

積分: 4360


14895#
發表於 04-12-28 17:39 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

jlam 寫道:
咁嚴重既罪行你竟然 ........ 我呸


呸呸呸... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


伯爵府

積分: 18248

好媽媽勳章


14896#
發表於 04-12-28 17:39 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

都好好彩lor, 個老婆隻腳縫成廿幾針呀 :cry: :cry: [quote]
bobomama 寫道:
有兩公婆係香港人, 係酒店房俾大浪沖走, 靠張床肉係海樹漂左幾個鐘俾漁民救起


子爵府

積分: 11234


14897#
發表於 04-12-28 17:40 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

bobomama 寫道:
我就係怕到時去trip, 你地d bb都可以食下奶粉....咁bobo點算呀...飯又唔肯食...都係要train下bobo先得....

我估都係南亞問題大D jet... 即係對正印度洋個邊先大問題lor....我都諗住出年去星馬個邊, 出年應該會好少少掛, 但都係麻煩嫁啦....

我仲諗起, 我個次去布吉Patong, 就係同boboba懶浪漫咁行沙灘, 夜晚係Patong大街shopping食飯, 諗起都好驚訝...如果係我地, 會點呀....頭先睇到新聞, 有兩公婆係香港人, 係酒店房俾大浪沖走, 靠張床肉係海樹漂左幾個鐘俾漁民救起


真係不幸中之大幸.....

好,今日無做過野......好開心.....而+去會2517爸先.....886


男爵府

積分: 8434


14898#
發表於 04-12-28 17:40 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

俾係,都米話唔驚
jlam 寫道:
都好好彩lor, 個老婆隻腳縫成廿幾針呀 :cry: :cry: :


大宅

積分: 4360


14899#
發表於 04-12-28 17:41 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

PpiMa 寫道:
[quote]
jlam 寫道:
遲dd冇咁凍, 要帶細佬去打1.5歲針 :cry: :cry:


細佬幾多號出世架? 我都未同小鑽打ar....[/quote]

好驚, 諗住聽日打呀... :-| :-|


男爵府

積分: 9215

睛靈勳章


14900#
發表於 04-12-28 17:43 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

大老爺...千期唔好告我呀:mrgreen: ...
係bobo自己唔食炸....奇怪既bobo唔like麥當當薯條呀...
不過bobo好鐘意食雞蛋仔嫁....可以食到4-5粒嫁 :-P
逸逸Ma 寫道:
[quote]
jlam 寫道:
都成歲半咯 ....... 我想告你同2517虐兒呀



米係, 禾2a禽日都食左1大條咁多多既mac don don薯條啦[/quote]

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo