跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4360


14921#
發表於 04-12-28 18:02 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

jlam 寫道:
撞鬼你咩,ad hoc做呢d大project


我見佢(touchwood)冇sneezing 果d mar... :cry: :cry: 呀囡, 都係warm 番d 先law... :-|


大宅

積分: 4360


14922#
發表於 04-12-28 18:02 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

去or shu, 接囡...


伯爵府

積分: 18248

好媽媽勳章


14923#
發表於 04-12-28 18:03 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

遲d先啦, 順便清清佢個底先啦[quote]
marykwan615 寫道:
我見佢(touchwood)冇sneezing 果d mar... :cry: :cry: 呀囡, 都係warm 番d 先law... :-|


大宅

積分: 4360


14924#
發表於 04-12-28 18:07 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

jlam 寫道:
遲d先啦, 順便清清佢個底先啦


呀! 有, 我醒起月中boil 過開奶茶(差d 唔記得呢樣野都得);

不過, 呀囡, 等呀媽來多兩劑先打啦...


男爵府

積分: 6881


14925#
發表於 04-12-28 18:13 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

嘩.........今日發生咩樹呀, 洗吾洗咁多口水呀..........好野, 今晚可以番屋企慢慢睇.

我要走啦, 今晚去打邊爐呀 :mrgreen: :mrgreen:
[url=[img][/url]


男爵府

積分: 8053


14926#
發表於 04-12-28 18:40 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

個個都走晒lu...

聽日再詳談, 唔該係咪要叫外賣lunch, 搵人聽日打俾我呀.... 我驚我又遲返叫唔切呀, 一係有好心人買埋就最好啦...
該用戶已被刪除

14927#
發表於 04-12-28 19:37 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8434


14928#
發表於 04-12-28 20:29 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

如果 2517 來,我會早 d 通知你,then 叫我家姐姐去買啦,咁會容易d!
Mcada 寫道:
聽日再詳談, 唔該係咪要叫外賣lunch, 搵人聽日打俾我呀.... 我驚我又遲返叫唔切呀, 一係有好心人買埋就最好啦...


男爵府

積分: 8434


14929#
發表於 04-12-28 20:31 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

至於小豆丁,我會俾佢食咗先出去,方便d 如果2517 唔嚟,咁我會等食下午茶餐
茵茵 寫道:
celia
豆丁食左先去定去到先食lunch?
該用戶已被刪除

14930#
發表於 04-12-28 22:37 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1163


14931#
發表於 04-12-29 00:28 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

atbaby, 2517, MK,

好多謝你們的關心.
係呀.我真係好少上來這兒,因為每天太多message, 我追唔切,如果唔睇上文下理,真係唔知你地d近況,所以就冇繼續瀏覽了.
今天有感而發.所以寫左呢d野.

其實奶奶唔主張打佢. 我又唔會鬧佢, 所以令到佢好百厭, 希望我可以對惡多一點,令他乖一點啦.

atbaby,

係呀,我仲讀緊書呀.下年2月考埋試,我就停學,專心放工後湊仔了.平時掛住讀書,做功課,睇書,都忽略了他.
所以我有這個決定,可能十年後,他升了中學後,才讀書啦...
而家d小朋友,真係比以前的小朋友難教.

不過,有時又覺得有一個小朋友,其實是上天(或神)賜的奇妙恩典.見到佢開心,自己都會好開心.

你地d小朋友又乖唔乖呀?

有冇帶佢地上playgroup 呀?

atbaby 寫道:
基基媽咪,

好耐無見你留言勒,係咪仲忙緊功課呀?

bb呢個stage開始有自己主見,又開始識睇眉頭眼額,又知咩人可以ler,其實真係好難教,不過我諗比d耐性,吾好太惡(我驚佢有樣學樣),但語氣要重d,講多幾次,佢地好快會明...不過佢地好無記性,成日都要重覆提佢地....呢d 係我既愚見,希望我地大家都可以不斷摸索&學習,教好我地既b啦!!


男爵府

積分: 9215

睛靈勳章


14932#
發表於 04-12-29 09:13 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

早晨,
我a樹好鬼水凍呀....依嫁都係得7度炸...天文台話打鼓嶺今早得2度添呀!!! 今早我著左羽絨返工, 呵呵...

jlam,
mud天氣凍打針會痛d既咩, 我都係第一次聽炸....

茵茵,
唔怕啦, 尋日唔買羊毛底咪今日去過囉....買morley呀, 貴就貴d, 不果真係好暖.... 尋晚我放工返去同bobo沖涼, 加返件羊毛底, 雖然2手野, 嘩....都好鬼暖呀....

mantic,
你好呀... 多d上來啦...
唔一定要睇我地d留言既, 好似今次咁你update下我地基基近況都好呀......我地都係吹水多jet...讀書讀到悶用來解悶最岩, 包保笑水你呀....
我地以前兄弟姊妹多, 起碼都兩個, 依嫁得返1個, 係唔同d嫁啦, 物質(包括父母)由幾兄弟分到依嫁1個人擁有, 係惡霸d嫁啦... 我唔贊成體罰, 但我贊成曳時輕打手板, 又或者罰企1分鐘咁囉...等佢知道唔可以亂來嫁.... bobo都work嫁.....

boboma


男爵府

積分: 9215

睛靈勳章


14933#
發表於 04-12-29 09:30 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!


shirley, 我尋日都有打邊爐呀, 2517, 你有無呀???

2517,
我最後係屋企打, bobo都好好奇, 跟我地食野俾平時多...
姊姊最後同我地一齊打, 咁岩屋企果個係鴛鴦鍋, 所以姐姐用1邊, 我地一家3口用1邊咁囉... 最唔好係塊電熱板, 唔熱呀...都係用卡式石油汽爐好d...
不過呢...兩個大人+個唔食野既姐姐真係好難買野呀... 買得多驚要食兩日, 所以都係買左肥牛, 鯇魚腩, 水餃, 各種丸, 白羅白, 西洋菜係咁多炸....下次都係返媽咪樹, 媽咪個邊真係d野多都呀...嚇怕兩個女婿嫁


男爵府

積分: 9215

睛靈勳章


14934#
發表於 04-12-29 09:35 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

係呢...頭先唔記得講添, 極力推介百佳既蒙古肉眼肥牛呀, d肥膏比普通肥牛少, 而d肉呢淥耐左1d都唔'un', 1個字, 正!!!
該用戶已被刪除

14935#
發表於 04-12-29 09:46 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1163


14936#
發表於 04-12-29 09:49 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

Bobomama,

早晨呀.好開心睇到你的留言,我都試過打基基手板,但他不痛,也不喊,我未試過罰佢企呀.佢會唔會乖乖地聽你話罰企呀?

係呀,之前我唔識加大頭相,我都係叫Mcada幫我整,頭先的起心肝,發現原來大臣有指引點樣整,咪整羅.

昨晚,我上了山頂吃自助餐, Movenpick 將於2005年1月5日結業,整個零霄閣的舖頭都會陸續 close,重新裝修.
未去過Movenpick,我好推介大家去一去.
聽講臘像館就會開到明年7月份.

但昨晚山頂的溫度好低,凍到死呀.
但天朗氣晴.
緊記著多件衫.

bobomama 寫道:

mantic,
你好呀... 多d上來啦...
唔一定要睇我地d留言既, 好似今次咁你update下我地基基近況都好呀......我地都係吹水多jet...讀書讀到悶用來解悶最岩, 包保笑水你呀....
我地以前兄弟姊妹多, 起碼都兩個, 依嫁得返1個, 係唔同d嫁啦, 物質(包括父母)由幾兄弟分到依嫁1個人擁有, 係惡霸d嫁啦... 我唔贊成體罰, 但我贊成曳時輕打手板, 又或者罰企1分鐘咁囉...等佢知道唔可以亂來嫁.... bobo都work嫁.....

boboma


男爵府

積分: 8434


14937#
發表於 04-12-29 09:54 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

早呀∼∼嘩真係好水凍 我好似有少少傷風 :-x :-x :-x
今日我唔去Mcada到啦,唔得去pak粒藥先 :-| :-|


子爵府

積分: 11234


14938#
發表於 04-12-29 09:56 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

茵茵 寫道:
今晚真係好q凍...
有d後悔頭先行jusco 都無買多件羊毛底比勤勤tim...


唔駛買咁多呀.....羊毛底唔駛日日洗架,洗得多唔暖架......
該用戶已被刪除

14939#
發表於 04-12-29 10:00 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
該用戶已被刪除

14940#
發表於 04-12-29 10:01 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo