Mantic 寫道:
Bobomama,
早晨呀.好開心睇到你的留言,我都試過打基基手板,但他不痛,也不喊,我未試過罰佢企呀.佢會唔會乖乖地聽你話罰企呀?
係呀,之前我唔識加大頭相,我都係叫Mcada幫我整,頭先的起心肝,發現原來大臣有指引點樣整,咪整羅.
昨晚,我上了山頂吃自助餐, Movenpick 將於2005年1月5日結業,整個零霄閣的舖頭都會陸續 close,重新裝修.
未去過Movenpick,我好推介大家去一去.
聽講臘像館就會開到明年7月份.
但昨晚山頂的溫度好低,凍到死呀.
但天朗氣晴.
緊記著多件衫.