跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 11234


14941#
發表於 04-12-29 10:04 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

茵茵 寫道:
[quote]
PpiMa 寫道:
唔駛買咁多呀.....羊毛底唔駛日日洗架,洗得多唔暖架......

哦....你唔講我真係著一次洗一次嫁..
幣幣幣....

買過件先得[/quote]

咪住,你有無打底先著羊毛底架......我2q係著左件普通底先著morley羊毛底架,所以羊毛底係唔駛日日洗......

btw, 我真係覺得chicco羊毛底唔暖wor,唔抵買.....


子爵府

積分: 11914


14942#
發表於 04-12-29 10:06 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

各位

我今日吾去BC la, 你地去得開心d la......

**********************

頂你ar, boboma, shirley

明明係人地講打邊爐先架ma, 你兩條友仔又走去打, 反而講先既我就未打tim..... 我會明晚先打, 因為好似話明晚先最凍wor...., 同埋我放假可以精心挑選食物同煲糖水......諗起都想食ar.....

好, 好, 等我試下你推介個d肥牛先......

ppima

你用過部野未ar...我一攞返去就即刻開, 不過好似麻麻地暖....吾知係咪我較得吾係太大呢.....


子爵府

積分: 11234


14943#
發表於 04-12-29 10:10 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

今日你地有幾多人去bc jet?

天氣真係好凍,我唔打算帶2q去bc啦,搵日無咁凍先再去玩啦.......

茵茵 & 2517,
你地究竟有無去過mcada介紹庶買boot同衫ar.......今日我著左件嚮果庶買既fur,好正ar,姣姣地咁,都好暖下........

2517,
你開左個爐未ar??


子爵府

積分: 11914


14944#
發表於 04-12-29 10:12 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

ppima

你又慢左一步....你問過d全部快過你....

該用戶已被刪除

14945#
發表於 04-12-29 10:13 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6881


14946#
發表於 04-12-29 10:20 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

Mantic 寫道:
Bobomama,

早晨呀.好開心睇到你的留言,我都試過打基基手板,但他不痛,也不喊,我未試過罰佢企呀.佢會唔會乖乖地聽你話罰企呀?

係呀,之前我唔識加大頭相,我都係叫Mcada幫我整,頭先的起心肝,發現原來大臣有指引點樣整,咪整羅.

昨晚,我上了山頂吃自助餐, Movenpick 將於2005年1月5日結業,整個零霄閣的舖頭都會陸續 close,重新裝修.
未去過Movenpick,我好推介大家去一去.
聽講臘像館就會開到明年7月份.

但昨晚山頂的溫度好低,凍到死呀.
但天朗氣晴.
緊記著多件衫.


mantic,

如果駿駿曳呢, 我會訓佢"mon耳仔"架, 等佢知道自己做錯野要罰. 有時佢亂咁搞野, 成日都自己開vcd, dvd, 我就會打下手板仔, 跟住我個樣就會變好嚴肅咁話佢知咁做係吾arm既, at least吾會覺得自己好似大爺咁, 越來越曳. 做錯野都係要罰架

嘩, 你尋晚咁凍仲上山頂呀, 好鬼浪漫既姐 :mrgreen: :mrgreen: 我記得Movenpick既 雪糕係好正既
[url=[img][/url]
該用戶已被刪除

14947#
發表於 04-12-29 10:20 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8434


14948#
發表於 04-12-29 10:28 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

咁,幾耐先洗一次 ?-( ?-( ?-( 仲有呀,check 佢哋係咪夠暖是否摸吓手仔暖唔暖?
PpiMa 寫道:
唔駛買咁多呀.....羊毛底唔駛日日洗架,洗得多唔暖架......


子爵府

積分: 11914


14949#
發表於 04-12-29 10:29 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

[quote]
celia426 寫道:
check 佢哋係咪夠暖是否摸吓手仔暖唔暖?[quote]

一定吾係!!!!!

佢洗完凍水, 你又即刻去模佢, 話佢吾暖ar.....


男爵府

積分: 8434


14950#
發表於 04-12-29 10:29 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

你哋而家買果d羊毛底是否仍包肚,幾$件?
茵茵 寫道:
哦....你唔講我真係著一次洗一次嫁..
幣幣幣....
買過件先得


男爵府

積分: 8434


14951#
發表於 04-12-29 10:31 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

:evil: :evil: 人哋講正常情況
2517-2517 寫道:
一定吾係!!!!!

佢洗完凍水, 你又即刻去模佢, 話佢吾暖ar.....
該用戶已被刪除

14952#
發表於 04-12-29 10:32 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11914


14953#
發表於 04-12-29 10:34 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

[quote]
celia426 寫道:
:evil: :evil: 人哋講正常情況 [quote]

人家教ar下, 係模neck後面暖吾暖架....
我個兒科醫生教係模neck後面既, 手腳係外露既, 所以吾可以作最準wor........

(可能個個講都吾同既)


子爵府

積分: 11234


14954#
發表於 04-12-29 10:36 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

茵茵 寫道:

我無上過去呀,你件fur買左幾多$?


嘩, 超抵ar, 係max & xo, 無cut牌架, d fur淨係嚮個身既前後, 好似收我850咋.......噚日我見個同事著1件係全fur,話係香港做,仲要係7舊幾添,好唔得ar, d fur好唔靚,唔滑.......我呢件就好滑,好舒服......


子爵府

積分: 11914


14955#
發表於 04-12-29 10:37 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

[quote]
celia426 寫道:
你哋而家買果d羊毛底是否仍包肚,幾$件?[quote]

你點解可以比小豆丁著羊毛既?????


男爵府

積分: 8434


14956#
發表於 04-12-29 10:37 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: thanks, 我好怕冷親小豆丁呀 :wink:
2517-2517 寫道:
人家教ar下, 係模neck後面暖吾暖架....
我個兒科醫生教係模neck後面既, 手腳係外露既, 所以吾可以作最準wor........

(可能個個講都吾同既)
該用戶已被刪除

14957#
發表於 04-12-29 10:38 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8434


14958#
發表於 04-12-29 10:38 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

貴婦
PpiMa 寫道:
嘩, 超抵ar, 係max & xo, 無cut牌架, d fur淨係嚮個身既前後, 好似收我850咋.......噚日我見個同事著1件係全fur,話係香港做,仲要係7舊幾添,好唔得ar, d fur好唔靚,唔滑.......我呢件就好滑,好舒服......


子爵府

積分: 11914


14959#
發表於 04-12-29 10:39 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

[quote]
celia426 寫道:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: thanks, 我好怕冷親小豆丁呀 :wink: [quote]

現實ar 你, 答左你就即刻公仔都轉哂捨熟
該用戶已被刪除

14960#
發表於 04-12-29 10:39 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo