celia426 寫道:
貴婦![]()
![]()
[quote]
PpiMa 寫道:
嘩, 超抵ar, 係max & xo, 無cut牌架, d fur淨係嚮個身既前後, 好似收我850咋.......噚日我見個同事著1件係全fur,話係香港做,仲要係7舊幾添,好唔得ar, d fur好唔靚,唔滑.......我呢件就好滑,好舒服......
茵茵 寫道:
[quote]
PpiMa 寫道:
嘩, 超抵ar, 係max & xo, 無cut牌架, d fur淨係嚮個身既前後, 好似收我850咋.......噚日我見個同事著1件係全fur,話係香港做,仲要係7舊幾添,好唔得ar, d fur好唔靚,唔滑.......我呢件就好滑,好舒服......