跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 8434


14961#
發表於 04-12-29 10:40 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

touch wood, 佢又無問題,佢d #$%^&# 唔係受衫的質料影響
2517-2517 寫道:
你點解可以比小豆丁著羊毛既?????


子爵府

積分: 11914


14962#
發表於 04-12-29 10:41 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

celia426 寫道:
貴婦 [quote]
PpiMa 寫道:
嘩, 超抵ar, 係max & xo, 無cut牌架, d fur淨係嚮個身既前後, 好似收我850咋.......噚日我見個同事著1件係全fur,話係香港做,仲要係7舊幾添,好唔得ar, d fur好唔靚,唔滑.......我呢件就好滑,好舒服......
[/quote]

係ar, 我隻佬禽日都話ppima 係貴婦, 著有毛毛既大褸ar....
貴氣到ar......d skin又好wor......滑到ar....


子爵府

積分: 11914


14963#
發表於 04-12-29 10:42 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

[quote]
celia426 寫道:
touch wood, 佢又無問題,佢d #$%^&# 唔係受衫的質料影響 [quote]

你點知ar??????


男爵府

積分: 8434


14964#
發表於 04-12-29 10:42 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

咁人哋緊張吖,好似好水凍,又怕着唔夠,又怕太多
2517-2517 寫道:
現實ar 你, 答左你就即刻公仔都轉哂捨熟


大宅

積分: 1634


14965#
發表於 04-12-29 10:43 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

噚晚同兩個b沖涼,係細房開左暖風機換衫,吾知係咪間房細,吾駛10分鐘間房就暖晒勒. 今日會試下沖涼前係


男爵府

積分: 8434


14966#
發表於 04-12-29 10:45 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

so far 佢着乜都無敏感,咁我咪知,佢通常係轉天氣,又或者污jo,咁就會起%^&*$%^
2517-2517 寫道:
你點知ar??????


大宅

積分: 1163


14967#
發表於 04-12-29 10:45 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

Shriley,

好,等我都罰下佢,等佢唔好咁百厭先. 希望佢聽我知"笛"啦.
我好怕如果有機會,基基見到其他03年6月BB時,佢哈人地,我就魚爆燈.

你地就好啦,約埋一齊去呢度,去過度.
我都好想.. 但我又要返工.

係呢,唔知Mcada那舖頭有冇羊毛底買的呢?

我想買件羽絨比基基,大家又有冇好介紹?

咁晚去Movenpick, 因佢就快結業,所以去多一次.係呀,那裡的雪糕好多款式.好鬼正.
浪漫, no more 啦, 通常我地去街,同約埋d朋友,我兩公婆好少單獨去街,一放工,到以亞囝為先,又點會去拍拖呀!



SHRILEY 寫道:
[/quote]

mantic,

如果駿駿曳呢, 我會訓佢"mon耳仔"架, 等佢知道自己做錯野要罰. 有時佢亂咁搞野, 成日都自己開vcd, dvd, 我就會打下手板仔, 跟住我個樣就會變好嚴肅咁話佢知咁做係吾arm既, at least吾會覺得自己好似大爺咁, 越來越曳. 做錯野都係要罰架

嘩, 你尋晚咁凍仲上山頂呀, 好鬼浪漫既姐 :mrgreen: :mrgreen: 我記得Movenpick既 雪糕係好正既 [/quote]


男爵府

積分: 8434


14968#
發表於 04-12-29 10:47 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

me 2, 2-3 日度洗一次
atbaby 寫道:
我都會同bb係羊毛衫下打底,全棉衫打底好似好d. 咁你地幾耐洗一次羊毛底呀?我通常著3次左右.


子爵府

積分: 11234


14969#
發表於 04-12-29 10:47 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

[quote]
celia426 寫道:
咁,幾耐先洗一次 ?-( ?-( ?-( 仲有呀,check 佢


子爵府

積分: 11234


14970#
發表於 04-12-29 10:50 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

茵茵 寫道:
[quote]
PpiMa 寫道:
嘩, 超抵ar, 係max & xo, 無cut牌架, d fur淨係嚮個身既前後, 好似收我850咋.......噚日我見個同事著1件係全fur,話係香港做,仲要係7舊幾添,好唔得ar, d fur好唔靚,唔滑.......我呢件就好滑,好舒服......
嘩,好抵,乜野色?

或者我今日都上上bc喇 :mrgreen: :mrgreen: [/quote]

pink......幾姣下架......

去開,唔該睇埋d boot正唔正,上次我無睇到boot ar......


男爵府

積分: 6881


14971#
發表於 04-12-29 10:52 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

PpiMa 寫道:

嘩, 超抵ar, 係max & xo, 無cut牌架, d fur淨係嚮個身既前後, 好似收我850咋.......噚日我見個同事著1件係全fur,話係香港做,仲要係7舊幾添,好唔得ar, d fur好唔靚,唔滑.......我呢件就好滑,好舒服......


$850 又幾OK喎, 話哂都係fur. 仲有冇其他 brand呀?? 我想買件厚身d既褸呀.
[url=[img][/url]


男爵府

積分: 6881


14972#
發表於 04-12-29 10:54 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

PpiMa 寫道:

pink......幾姣下架......

去開,唔該睇埋d boot正唔正,上次我無睇到boot ar......


wooo.....迷人[size=medium]pink lady
[url=[img][/url]


大宅

積分: 1634


14973#
發表於 04-12-29 10:54 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

PpiMa 寫道:

pink......幾姣下架......

去開,唔該睇埋d boot正唔正,上次我無睇到boot ar......


下次去開bc,我都要去呢間野睇下先,好耐無買過衫比自己啦. :mrgreen: :mrgreen:
該用戶已被刪除

14974#
發表於 04-12-29 10:55 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8434


14975#
發表於 04-12-29 10:58 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

[size=x-large]勁!正!
SHRILEY 寫道:
wooo.....迷人[size=medium]pink lady


男爵府

積分: 6881


14976#
發表於 04-12-29 10:58 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

[quote]
PpiMa 寫道:
唔好笑wor,真係會著成2wk先洗咋,不過唔著時,就會吹下佢lor.......bb有幾圬jo jet, 除非真係有屎姐..........

check 佢
[url=[img][/url]


子爵府

積分: 11234


14977#
發表於 04-12-29 10:59 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

SHRILEY 寫道:
[quote]
PpiMa 寫道:

pink......幾姣下架......

去開,唔該睇埋d boot正唔正,上次我無睇到boot ar......


wooo.....迷人[size=medium]pink lady [/quote]

係ar,今日個look好姣ar, 我家姐姐見到我,就叫我2q"睇下媽咪幾靚",今日仲著埋 pink boot添ar........真係姣到震.......


男爵府

積分: 8434


14978#
發表於 04-12-29 10:59 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

哎喲,我就唔捨得,唉買俾自己就勁姑寒
茵茵 寫道:
850我都覺得好okay...
某日我係tko果d賣日本衫既鋪頭仔見一件fur, 佢開價1699


男爵府

積分: 8434


14979#
發表於 04-12-29 11:00 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

豆丁爸都係咁講,我無幫佢打底
SHRILEY 寫道:
ppima, 我吾會笑你, 我都係差吾多兩個星期先洗, 仲之會吹吹佢, 仲有底衫仔打底吾怕污jo. 仲有吾知聽邊條友話洗得多吾暖架, 吾知真定假??


子爵府

積分: 11914


14980#
發表於 04-12-29 11:00 |只看該作者

Re: 2003年6月媽咪會1歲新里程(Part II)!!

[quote]
celia426 寫道:
哎喲,我就唔捨得,唉買俾自己就勁姑寒 [quote]

車, 你駛mud咁wor...你叫你隻佬一齊去咪得囉....呢度指指, 個度指指, 咪得囉.....老婆同囡同樣捨得... :mrgreen:

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo