跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 17542


1481#
發表於 07-9-10 09:03 |只看該作者
最緊要無事, 咁駕車整唔整得返? 要賠嗎?
原文章由 jey 於 07-9-10 08:59 發表
morning

oo:
亞囡冇炒車....不過有小小驚親....食咗串魚旦又冇乜嘢


男爵府

積分: 5289


1482#
發表於 07-9-10 09:04 |只看該作者
校長:
早....tammy仲未起身.....冇咁早:mrgreen: :mrgreen:

我想問琳琳舊年係咪响朗誦節比賽過?-(


伯爵府

積分: 17542


1483#
發表於 07-9-10 09:05 |只看該作者
校長,
有次睇你個blog, 你去左唔知邊樹踩單車, 好少人好好踩的.....係邊樹? 有無單車租ga?


伯爵府

積分: 17542


1484#
發表於 07-9-10 09:06 |只看該作者
tammy今年玩呀 阿囡唔肯去:evil:
原文章由 jey 於 07-9-10 09:04 發表
校長:
早....tammy仲未起身.....冇咁早:mrgreen: :mrgreen:

我想問琳琳舊年係咪响朗誦節比賽過?-(


男爵府

積分: 7977


1485#
發表於 07-9-10 09:08 |只看該作者
今年又要她參加,不過佢話唔想,越大越懂反抗

原文章由 jey 於 07-9-10 09:04 發表
校長:
早....tammy仲未起身.....冇咁早:mrgreen: :mrgreen:

我想問琳琳舊年係咪响朗誦節比賽過?-(


男爵府

積分: 5289


1486#
發表於 07-9-10 09:09 |只看該作者
oo:
要我推到隻dog....仲要我賠....我幾想唔理叫佢搵人自已lai攞返


男爵府

積分: 7977


1487#
發表於 07-9-10 09:13 |只看該作者
西九龍海濱長廊,有大小單車租,地點要搭的士,所以冇乜人踩,不過就好放心,唔驚有人撞倒琳琳

我遲下又再去

原文章由 karencircle 於 07-9-10 09:05 發表
校長,
有次睇你個blog, 你去左唔知邊樹踩單車, 好少人好好踩的.....係邊樹? 有無單車租ga?


男爵府

積分: 5289


1488#
發表於 07-9-10 09:13 |只看該作者
到時要唔要著校服?-( .........我見d人個個都有獎......1,2,3名or優異係咪???......我想download份poem睇下
原文章由 校長 於 07-9-10 09:08 發表
今年又要她參加,不過佢話唔想,越大越懂反抗


[ 本文章最後由 jey 於 07-9-10 09:19 編輯 ]


伯爵府

積分: 17542


1489#
發表於 07-9-10 09:16 |只看該作者
我又想去呀, 西九即係近邊樹 奧海城??
原文章由 校長 於 07-9-10 09:13 發表
西九龍海濱長廊,有大小單車租,地點要搭的士,所以冇乜人踩,不過就好放心,唔驚有人撞倒琳琳

我遲下又再去


伯爵府

積分: 17542


1490#
發表於 07-9-10 09:18 |只看該作者
熄怒...熄怒呀
原文章由 jey 於 07-9-10 09:09 發表
oo:
要我推到隻dog....仲要我賠....我幾想唔理叫佢搵人自已lai攞返


男爵府

積分: 7977


1491#
發表於 07-9-10 09:20 |只看該作者
真係冇隱

原文章由 jey 於 07-9-10 09:09 發表
oo:
要我推到隻dog....仲要我賠....我幾想唔理叫佢搵人自已lai攞返


男爵府

積分: 7977


1492#
發表於 07-9-10 09:23 |只看該作者
校服冇規定,肯朗誦出來,已經有獎狀,好似分五級,最緊要夠大膽同大聲,唔好挍咁多手勢動作


原文章由 jey 於 07-9-10 09:13 發表
到時要唔要著校服?-( .........我見d人個個都有獎......1,2,3名or優異係咪???......我想download份poem睇下


男爵府

積分: 5289


1493#
發表於 07-9-10 09:23 |只看該作者
校長:
GH派表有冇去攞?-( ?-(


男爵府

積分: 7977


1494#
發表於 07-9-10 09:25 |只看該作者
最終冇去,要親自去好煩:mrgreen:

原文章由 jey 於 07-9-10 09:23 發表
校長:
GH派表有冇去攞?-( ?-(


男爵府

積分: 5289


1495#
發表於 07-9-10 09:26 |只看該作者
ok....明白哂
原文章由 校長 於 07-9-10 09:23 發表
校服冇規定,肯朗誦出來,已經有獎狀,好似分五級,最緊要夠大膽同大聲,唔好挍咁多手勢動作



男爵府

積分: 5289


1496#
發表於 07-9-10 09:33 |只看該作者
係wo....當日要攞完from即日要交
原文章由 校長 於 07-9-10 09:25 發表
最終冇去,要親自去好煩:mrgreen:


男爵府

積分: 7977


1497#
發表於 07-9-10 09:34 |只看該作者
好似近,在旺角搭的士入大約$25

下次我去通知妳地

原文章由 校長 於 07-9-10 09:13 發表
西九龍海濱長廊,有大小單車租,地點要搭的士,所以冇乜人踩,不過就好放心,唔驚有人撞倒琳琳

我遲下又再去


伯爵府

積分: 17542


1498#
發表於 07-9-10 09:44 |只看該作者
等你:loveliness:
原文章由 校長 於 07-9-10 09:34 發表
好似近,在旺角搭的士入大約$25

下次我去通知妳地


男爵府

積分: 5289


1499#
發表於 07-9-10 09:47 |只看該作者
me too:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
原文章由 karencircle 於 07-9-10 09:44 發表
等你:loveliness:


男爵府

積分: 7977


1500#
發表於 07-9-10 10:04 |只看該作者
好,最好是星期日,等我去完教會就去踩單車

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo