跳至

首頁

尾頁
   0


公爵府

積分: 28259


1481#
發表於 07-9-17 12:02 |只看該作者
唔駛驚, 好易架咋, bu 一聲就走出黎 都唔係痛, 搞肚痛咁之嘛

順產好呀, 快 d 補好身子.


原文章由 sammifanlp 於 07-9-17 11:53 發表
:idea: 酌媽, 我揀試生, 所以有d 驚囉
[/url]


伯爵府

積分: 18803


1482#
發表於 07-9-17 12:04 |只看該作者
原文章由 蝦蝦 於 07-9-17 11:58 發表
酌媽,
d auntie 咁架! 你同佢個女 friend 都唔應該咁講野架 ...

不過我信有好多老人家都係咁, 希望我第日老左係一個好 auntie 我要記住記住 ...

我同事咪小產左既, 佢老嗲 & 老媽都唔識做, 唔安慰不但 ...

吓...連自己亞爸亞媽都咁..... 唔係身體先最緊要咩



公爵府

積分: 28259


1483#
發表於 07-9-17 12:04 |只看該作者
今朝o係屋企著校服, 我同佢打左一場杖, 我全身汗濕晒, 都唔敢放低佢, 怕佢自己除晒衫走佬 :cry: 仲喊得好陰公, add add 聲添


原文章由 mankat06 於 07-9-17 12:01 發表

乖,我呵返 ,蝦梗係難搞D架啦,札札跳呀麻:loveliness: :loveliness:
[/url]


公爵府

積分: 28259


1484#
發表於 07-9-17 12:05 |只看該作者
咪係囉, 真係唔知咩人黎架 人地兩公婆已好傷心眼紅紅, 仲加鹽加醋都冇用啦.


原文章由 mankat06 於 07-9-17 12:04 發表

吓...連自己亞爸亞媽都咁..... 唔係身體先最緊要咩

[/url]


伯爵府

積分: 18803


1485#
發表於 07-9-17 12:06 |只看該作者
原文章由 蝦蝦 於 07-9-17 12:02 發表
唔駛驚, 好易架咋, bu 一聲就走出黎 都唔係痛, 搞肚痛咁之嘛

順產好呀, 快 d 補好身子.

我唔敢講 因為我唔似蝦蝦既感覺,費時嚇到你



伯爵府

積分: 18803


1486#
發表於 07-9-17 12:08 |只看該作者
原文章由 蝦蝦 於 07-9-17 12:05 發表
咪係囉, 真係唔知咩人黎架 人地兩公婆已好傷心眼紅紅, 仲加鹽加醋都冇用啦.

會唔會唔係佢地親生女來既呢?-( ?-( 無孫抱啫,好過無左個女呀,佢地咁都唔識諗,應該唔係親生:tongue:



公爵府

積分: 28259


1487#
發表於 07-9-17 12:30 |只看該作者
淡定有錢淨呀 :lol

講真, 生 bb 點會唔痛 ... 只要同自己講, bb 快 d 出黎, 唔痛既, easy job 啦, 跟住我就享受聽下邊度嗌得大聲 d, 分散自己精神 但實質真係似肚痾搞肚痛 + 腰痛咁, 無乜大問題


原文章由 mankat06 於 07-9-17 12:06 發表

我唔敢講 因為我唔似蝦蝦既感覺,費時嚇到你
[/url]


公爵府

積分: 28259


1488#
發表於 07-9-17 12:37 |只看該作者
咁都比你諗到 呢 d 老人家, 梗係極度迷信既老人家, 唔想自己個女冇小朋友, 成日催三催四果 d.


原文章由 mankat06 於 07-9-17 12:08 發表

會唔會唔係佢地親生女來既呢?-( ?-( 無孫抱啫,好過無左個女呀,佢地咁都唔識諗,應該唔係親生:tongue:
[/url]


男爵府

積分: 8509


1489#
發表於 07-9-17 12:43 |只看該作者
今日星期一, 帶孖b返學時好多小朋友都喊 (包括孖b)!



原文章由 蝦蝦 於 07-9-17 11:47 發表
遲來的早晨


:cry: :cry: 我好辛苦 :-( 蝦 b 好惡搞
Putting all your troubles on him, for he takes care of you. (Peter I 5:7)


伯爵府

積分: 18803


1490#
發表於 07-9-17 12:50 |只看該作者
原文章由 蝦蝦 於 07-9-17 12:04 發表
今朝o係屋企著校服, 我同佢打左一場杖, 我全身汗濕晒, 都唔敢放低佢, 怕佢自己除晒衫走佬 :cry: 仲喊得好陰公, add add 聲添

唉~真係無辦法,唯有等時間過



侯爵府

積分: 20493


1491#
發表於 07-9-17 12:59 |只看該作者
唉,黃太,

最弊諗起就好嬲呢,比人咁講喎:tongue:

原文章由 Mrswong1998 於 07-9-17 10:20 發表
酌媽

{好人難做}真係無講錯架! 你問心無愧就ok!


伯爵府

積分: 18803


1492#
發表於 07-9-17 12:59 |只看該作者
原文章由 蝦蝦 於 07-9-17 12:37 發表
咁都比你諗到 呢 d 老人家, 梗係極度迷信既老人家, 唔想自己個女冇小朋友, 成日催三催四果 d.

saw



男爵府

積分: 8509


1493#
發表於 07-9-17 14:33 |只看該作者
頭先打電話俾孖b個班主任, 問孖b今日的情況, 因今早返學又喊, 原來入到課室已經無喊啦! 今日可以自己瞓覺唔洗抱住先瞓, 但唔肯蓋被?-( ?-( ?-( 希望日日有進步啦!


原文章由 mankat06 於 07-9-17 12:59 發表

saw
Putting all your troubles on him, for he takes care of you. (Peter I 5:7)


男爵府

積分: 8509


1494#
發表於 07-9-17 16:23 |只看該作者
?-( ?-( ?-( ?-( 冇晒牛


原文章由 Mrswong1998 於 07-9-17 14:33 發表
頭先打電話俾孖b個班主任, 問孖b今日的情況, 因今早返學又喊, 原來入到課室已經無喊啦! 今日可以自己瞓覺唔洗抱住先瞓, 但唔肯蓋被?-( ?-( ?-( 希望日日有進步啦!


...
Putting all your troubles on him, for he takes care of you. (Peter I 5:7)


侯爵府

積分: 22642


1495#
發表於 07-9-17 16:24 |只看該作者
hi)))))))))))


公爵府

積分: 28259


1496#
發表於 07-9-17 16:42 |只看該作者
入極都入吾到 BK
[/url]


伯爵府

積分: 18803


1497#
發表於 07-9-17 17:10 |只看該作者
原文章由 mayken1612 於 07-9-17 16:24 發表
hi)))))))))))

hi
瑤返學點呀



公爵府

積分: 28259


1498#
發表於 07-9-17 17:24 |只看該作者
又要 BYE 咯 ....
[/url]


伯爵府

積分: 18803


1499#
發表於 07-9-17 17:46 |只看該作者
原文章由 蝦蝦 於 07-9-17 17:24 發表
又要 BYE 咯 ....




侯爵府

積分: 20493


1500#
發表於 07-9-17 18:00 |只看該作者
我個friend都覺得唔好意思,尋日已經走左去搵樓租喇:-|

原文章由 mankat06 於 07-9-17 10:33 發表

世時真係無其不有,酌媽你應該問佢,知唔知點解個女唔返屋企靜要去人地屋企呀,咪就係有你呢d咁既亞媽囉:evil: :evil: :evil:

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo