立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
公爵府
積分: 28259
原文章由 sammifanlp 於 07-9-17 11:53 發表 :idea: 酌媽, 我揀試生, 所以有d 驚囉
伯爵府
積分: 18803
原文章由 蝦蝦 於 07-9-17 11:58 發表 酌媽, d auntie 咁架! 你同佢個女 friend 都唔應該咁講野架 ... 不過我信有好多老人家都係咁, 希望我第日老左係一個好 auntie 我要記住記住 ... 我同事咪小產左既, 佢老嗲 & 老媽都唔識做, 唔安慰不但 ...
原文章由 mankat06 於 07-9-17 12:01 發表 乖,我呵返 ,蝦梗係難搞D架啦,札札跳呀麻:loveliness: :loveliness:
原文章由 mankat06 於 07-9-17 12:04 發表 吓...連自己亞爸亞媽都咁..... 唔係身體先最緊要咩
原文章由 蝦蝦 於 07-9-17 12:02 發表 唔駛驚, 好易架咋, bu 一聲就走出黎 都唔係痛, 搞肚痛咁之嘛 順產好呀, 快 d 補好身子.
原文章由 蝦蝦 於 07-9-17 12:05 發表 咪係囉, 真係唔知咩人黎架 人地兩公婆已好傷心眼紅紅, 仲加鹽加醋都冇用啦.
原文章由 mankat06 於 07-9-17 12:06 發表 我唔敢講 因為我唔似蝦蝦既感覺,費時嚇到你
原文章由 mankat06 於 07-9-17 12:08 發表 會唔會唔係佢地親生女來既呢?-( ?-( 無孫抱啫,好過無左個女呀,佢地咁都唔識諗,應該唔係親生:tongue:
男爵府
積分: 8509
原文章由 蝦蝦 於 07-9-17 11:47 發表 遲來的早晨 :cry: :cry: 我好辛苦 :-( 蝦 b 好惡搞
原文章由 蝦蝦 於 07-9-17 12:04 發表 今朝o係屋企著校服, 我同佢打左一場杖, 我全身汗濕晒, 都唔敢放低佢, 怕佢自己除晒衫走佬 :cry: 仲喊得好陰公, add add 聲添
侯爵府
積分: 20493
原文章由 Mrswong1998 於 07-9-17 10:20 發表 酌媽 {好人難做}真係無講錯架! 你問心無愧就ok!
原文章由 蝦蝦 於 07-9-17 12:37 發表 咁都比你諗到 呢 d 老人家, 梗係極度迷信既老人家, 唔想自己個女冇小朋友, 成日催三催四果 d.
原文章由 mankat06 於 07-9-17 12:59 發表 saw
原文章由 Mrswong1998 於 07-9-17 14:33 發表 頭先打電話俾孖b個班主任, 問孖b今日的情況, 因今早返學又喊, 原來入到課室已經無喊啦! 今日可以自己瞓覺唔洗抱住先瞓, 但唔肯蓋被?-( ?-( ?-( 希望日日有進步啦! ...
積分: 22642
原文章由 mayken1612 於 07-9-17 16:24 發表 hi)))))))))))
原文章由 蝦蝦 於 07-9-17 17:24 發表 又要 BYE 咯 ....
原文章由 mankat06 於 07-9-17 10:33 發表 世時真係無其不有,酌媽你應該問佢,知唔知點解個女唔返屋企靜要去人地屋企呀,咪就係有你呢d咁既亞媽囉:evil: :evil: :evil:
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy