媽媽會所

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 14786


1481#
發表於 04-4-8 16:14 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

Miu/Toky: 好呀, 到時電聯啦. 我估計會下晝3/4點先到播.

Toky: 有時恆恆唔肯行, 我都係要同佢講下數, 玩下比賽咁.


公爵府

積分: 28914

醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章


1482#
發表於 04-4-8 16:48 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

我重未plan假期節目,淨係星期六亞仔同daddy打波。睇
我有一顆夜空中最閃耀的星星,我有一個墮入凡間的小天使,還有一個祇能容下我的宇宙。多謝恩賜


複式洋房

積分: 318


1483#
發表於 04-4-8 16:52 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

都冇為意聽日假期tim, 唔好羨慕呀, 証明我係冇假放.

頭先浦去崇真'及及', 都幾舊下, 勝在夠靜.


子爵府

積分: 13774


1484#
發表於 04-4-8 17:05 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

m&a mom: mud果個e生咁架~
唔明問清楚d,好正常丫!]

得意媽:崇真係舊d,但都一樣係爭崩頭


複式洋房

積分: 318


1485#
發表於 04-4-8 17:09 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

miu > 要爭崩頭o架, 有咩特別好呀? 我開頭貪佢夠大, 空氣清新咋.


公爵府

積分: 28914

醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章


1486#
發表於 04-4-8 17:09 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

得意爸>>
崇真係咪深水涉大埔道附近,mud你唔港島人咩 死火嗲
我有一顆夜空中最閃耀的星星,我有一個墮入凡間的小天使,還有一個祇能容下我的宇宙。多謝恩賜


複式洋房

積分: 318


1487#
發表於 04-4-8 17:14 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

M&A mom > 哈 連你都以為我係香港人, 冇錯but係未嫁之前, 香港島熟d, 係呢間呀, 有咩command 呀? 過d料黎好喎.


子爵府

積分: 14786


1488#
發表於 04-4-8 17:15 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

M&A Mom: 咁快就可以去打波? 好似好劇烈下播.

你千祈唔好因為一個衰醫生, 影響哂你對聯合醫院其他工作人員既好印象.


子爵府

積分: 13774


1489#
發表於 04-4-8 17:16 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

得意媽:我剩係知有埋小學架咋!唔豬呢d算唔算都係賣點
你有冇去幼稚園果個topic look過,可能有d幫助!


複式洋房

積分: 318


1490#
發表於 04-4-8 17:21 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

miu > 有look過, 不過細細聲同你講, 如果係爭崩頭既學校,通常讀梗既都會話好架. 重有中學架不過係聯系.


子爵府

積分: 13774


1491#
發表於 04-4-8 17:28 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

得意媽: 明白~
可能係咁,就比較熱門啦!


公爵府

積分: 28914

醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章


1492#
發表於 04-4-8 17:33 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

得意爸>>
嘩!禁你平時得閑就去海浪公園咪好金 佩服
崇真幼稚園就唔清楚,係亞哥考小一有考呢間。我原先都諗住比佢讀呢間(佢考到崇真、牧愛、培道)但daddy去interview
我有一顆夜空中最閃耀的星星,我有一個墮入凡間的小天使,還有一個祇能容下我的宇宙。多謝恩賜


公爵府

積分: 28914

醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章


1493#
發表於 04-4-8 17:35 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

wendy>>
我有一顆夜空中最閃耀的星星,我有一個墮入凡間的小天使,還有一個祇能容下我的宇宙。多謝恩賜


子爵府

積分: 13774


1494#
發表於 04-4-8 17:40 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

得意爸:上次我地食飯時,Marie同我都有同你提過城浸呢間幼稚園,你可以去look look播~

m&a mom:原本我都諗過如果小一比妹豬讀婆婆屋企既校網,城浸都係我其中之一既心水!


複式洋房

積分: 318


1495#
發表於 04-4-8 17:49 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

M&A Mom > 多謝你意見, 家住大角咀, 九龍城浸信會驚遠得滯, 有冇親朋好友既好介紹呀?

哎! 同亞囡搵學校重煩過同佢搵主好人家.

'豉油廣場'個墮胎實錄睇到1半已唔敢睇, 驚心臟病發.


子爵府

積分: 13774


1496#
發表於 04-4-8 17:55 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

得意爸:我見到個topic呀,但我真係唔敢睇law!


大宅

積分: 3598


1497#
發表於 04-4-8 17:55 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

得意媽: 崇真,我聼過。是否太子中心附近那閒?我媽以前住那兒。但祥情就不是太清楚。點解變左得意爸?


複式洋房

積分: 318


1498#
發表於 04-4-8 18:02 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

eve > 係呀太子中心, 因為得意媽login failed.


大宅

積分: 3598


1499#
發表於 04-4-8 18:05 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

得意媽: I see. 得意妹張相好colourful,是否影樓影的?


複式洋房

積分: 318


1500#
發表於 04-4-8 18:08 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

eve > 生活照黎咋, 澳門文華東方酒店playground(波波池)

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo