家庭理財

跳至

首頁

尾頁
   53


大宅

積分: 2558


1481#
發表於 14-10-28 12:21 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 BABYQOO 於 14-10-28 發表本

原帖由 老作 於 14-10-28 發表
8180,會反彈嘅自己睇路咯,1395差不多升左3倍,吊頸都要抖氣啦!653零售股就唔好買啦,自由行都玩完啦!

...
8222呢??


大宅

積分: 4225


1482#
發表於 14-10-28 12:21 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 老作 於 14-10-28 發表冇人玩

原帖由 ca217 於 14-10-28 發表
1367,1811執到啲走lu
恭喜!2283,我都執著的,而家睇下1367幾時再爆過,升穿1.33就直上1.4x,否則我就冇命lu,


男爵府

積分: 6426


1483#
發表於 14-10-28 12:21 |只看該作者
老作 發表於 14-10-28 12:17
8180,會反彈嘅自己睇路咯,1395差不多升左3倍,吊頸都要抖氣啦!653零售股就唔好買啦,自由行都玩完啦!





所以8180會hold,
1395 會等一陣
653 佔中前買.....一買就.....會沽轉貨


禁止訪問

積分: 16431


1484#
發表於 14-10-28 12:23 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4225


1485#
發表於 14-10-28 12:24 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 老作 於 14-10-28 發表8180,

原帖由 ca217 於 14-10-28 發表
8222呢??
見咁多人玩8222,等我相下先,我都想睇下揾唔揾到餐宴仔先,哈哈!


大宅

積分: 2558


1486#
發表於 14-10-28 12:25 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 ca217 於 14-10-28 發表8222

原帖由 老作 於 14-10-28 發表
見咁多人玩8222,等我相下先,我都想睇下揾唔揾到餐宴仔先,哈哈!
等指教~~


大宅

積分: 3880


1487#
發表於 14-10-28 12:35 |只看該作者

引用:Quote:Jujija+發表於+14-10-28+10:35+8181@

原帖由 jojo_bb 於 14-10-28 發表
勁, 我 之前0.96 入, 剛止蝕放左
[email protected]先真




侯爵府

積分: 20889

2011精緻種植勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1488#
發表於 14-10-28 12:43 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 長毛免 於 14-10-28 發表如果

原帖由 Esther_531 於 14-10-28 發表
………甘低?會死人
有時股票D嘢
你估佢唔倒


大宅

積分: 3444


1489#
發表於 14-10-28 12:51 |只看該作者

引用:Quote:希望123 發表於 14-10-28 11:04 今朝

原帖由 lovebabe111 於 14-10-28 發表
我等緊佢跌先入=_=依家價高
0.23入,企左係度


大宅

積分: 4225


1490#
發表於 14-10-28 13:00 |只看該作者
ca217 發表於 14-10-28 12:25
等指教~~
8222 , 52周低位1.09,現價1.22好牙煙喔!


大宅

積分: 4225


1491#
發表於 14-10-28 13:01 |只看該作者
留意下6893啦!兩次去到1.28都識反彈.......


大宅

積分: 4355


1492#
發表於 14-10-28 13:04 |只看該作者
老作 發表於 14-10-28 13:01
留意下6893啦!兩次去到1.28都識反彈.......
我上星期入D 貨仲放係度, 一直無升過


大宅

積分: 4355


1493#
發表於 14-10-28 13:09 |只看該作者
913 有冇人會入?


子爵府

積分: 12205


1494#
發表於 14-10-28 13:16 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 ca217 於 14-10-28 發表8222

原帖由 老作 於 14-10-28 發表
見咁多人玩8222,等我相下先,我都想睇下揾唔揾到餐宴仔先,哈哈!
8222靚價..想入


大宅

積分: 3444


1495#
發表於 14-10-28 13:25 |只看該作者

回覆:老作 的帖子

想問139,2221點睇?可以比d意見嗎?0.23入左139,1.12入2221,2隻都好似今日有起色,139唔知有冇機上返高d,10天平均0.514,但而家咁既樣


大宅

積分: 3709


1496#
發表於 14-10-28 13:33 |只看該作者

引用:Quote:老作 發表於 14-10-28 12:17 8180,會

原帖由 BABYQOO 於 14-10-28 發表
所以8180會hold,
1395 會等一陣
653 佔中前買.....一買就.....會沽轉貨
大家一齊等下先


大宅

積分: 3262


1497#
發表於 14-10-28 13:34 |只看該作者

回覆:短炒交流區?

Yeah,747 1.76 in 1.82 out,有餐晏

點評

lovebabe111    發表於 14-10-28 16:09


大宅

積分: 3262


1498#
發表於 14-10-28 13:35 |只看該作者

引用:冇人玩1367,2283?

原帖由 老作 於 14-10-28 發表
冇人玩1367,2283?
1367,個人覺得較高,再留意


大宅

積分: 1124


1499#
發表於 14-10-28 13:41 |只看該作者

回覆:短炒交流區?

8180搞乜鬼跌咁多呀


大宅

積分: 3262


1500#
發表於 14-10-28 13:44 |只看該作者

回覆:短炒交流區?

1395 1.43 上呀


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo