親子旅遊

跳至

首頁

尾頁
   21


大宅

積分: 3333


1481#
發表於 08-11-11 21:11 |只看該作者
原文章由 Man04 於 08-11-11 19:20 發表
mama55

在台北火車站M3出口(近樓梯)地下有一間康是美,買美麗日記。




另外仲要唔該晒 fi-fi


大宅

積分: 1152


1482#
發表於 08-11-12 12:47 |只看該作者

申請入台証

我打算農曆年去,我應該幾時申請入台証呢?我和仔仔都從未申請過,上網申請。


大宅

積分: 2080


1483#
發表於 08-11-12 12:52 |只看該作者
大家好,我終於都book好晒酒店同機票啦!!
我係永安旅行社book年初三(10:35am機去)初六(9:25pm機回港)$2420(包燃油附加費同機場稅)住東龍飯店!

請問有關行程,我去(4日3晚)一家4口(囡10歲,仔5歲)仲有1男1女朋友約28歲一齊去.
我們想去的地方如下,煩請2位指點下:

西門町,士林區,
饒河夜市(最好每晚行一個)
鼎泰豐,度小月,(麻辣火鍋吾知邊度食好)
淡水
袖珍博
貓空纜車物館
木柵動物園
台北兒童育樂中心
大潤發內湖二店(因隔離有個湯姆龍親子堡比小朋友玩)


如果時間太多剩,煩請比d意見仲可以去邊


大宅

積分: 1152


1484#
發表於 08-11-12 13:45 |只看該作者
fionlai60
你好!你張機票都幾低喎,起碼平過我先啦,坐咩機呀?你做入台証未呀?我未做呀,想網上做。
我諗住去動物園,六褔村,台灣故事館,袖珍博物館,我重諗住去恐龍餐廳食飯!





原文章由 fionlai60 於 08-11-12 12:52 發表
大家好,我終於都book好晒酒店同機票啦!!
我係永安旅行社book年初三(10:35am機去)初六(9:25pm機回港)$2420(包燃油附加費同機場稅)住東龍飯店!

請問有關行程,我去(4日3晚)一家4口(囡10歲,仔5歲)仲有1男1女朋友約28歲 ...


子爵府

積分: 11547


1485#
發表於 08-11-12 14:06 |只看該作者
ABCD媽, THX SO MUCH!

原文章由 ABCD媽咪 於 08-11-11 11:47 發表

聽說也要1個小時左右

你所說的兩個點
1)...我沒去過..不過有小孩的網友媽咪說這個很不錯..值得去
2)我去過...不過去過也對入面的東西記憶不深..哈哈去過等如無去過 ...


別墅

積分: 726


1486#
發表於 08-11-12 18:52 |只看該作者
今日見到Travelzoo 推介"新竹楓溫泉會館",
http://www.maplehotspring.com.tw/

請問有無有人試過? 好唔好? 房價好平(比較北投/烏來D溫泉酒店)

搭高鐵去新竹站好似幾方便,又便宜, 我打算一落機由桃園機場去新竹, 住一晚先上台北, 好唔好? 請指教, Thanks


大宅

積分: 4896


1487#
發表於 08-11-12 19:48 |只看該作者
各位:

我哋一行5人(包括3及4歲小朋友)入住國聯飯店,想問點去,另外by taxi幾多錢到?另外想去以下地方:

六福村(但我聽人講好多都係好激既機動遊戲,所以仲考慮緊)
動物園
貓空覽車
101
有台灣旅遊局送既溫泉票,想問邊個出名又就腳,另外o岩唔o岩小朋友一齊去,仲有係唔係唔著衫好似日本果隻?

仲有冇咩好介紹比小朋友去ok既,另外想問係唔係有FACTORY OUTLET既,多唔多野買,同埋係邊就唔就腳?

THANKS!


珊瑚宮

積分: 119931


1488#
發表於 08-11-12 20:51 |只看該作者
第一次去台灣新手問 :

請問聖誕節去"台北 4天3日", 2大1小(男仔):
應怎樣編排行程 ?
去程 : 25/12/08 8:50am
回程 : 28/12/08 15:05 pm

住宿 : 天成/新澤/華華/or 其它介紹 ?(酒店不包早餐也可以)

主要是帶小朋友去"玩" & 買書, 食野 .


大宅

積分: 3333


1489#
發表於 08-11-13 12:32 |只看該作者
原文章由 fionlai60 於 08-11-12 12:52 發表
大潤發內湖二店(因隔離有個湯姆龍親子堡比小朋友玩)


我都想問吓,有無媽咪去過?

另外係 兒童交通博物館 ,地址:台北市中正區汀州路三段2號怎樣去?

[ 本文章最後由 mama55 於 08-11-13 12:33 編輯 ]


大宅

積分: 3333


1490#
發表於 08-11-13 12:37 |只看該作者
Hi , 各位:

我的行程編排如下:
22-11-08 ( Sat )
到酒店 check in (神旺酒店)
附近行吓 dinner + 夜市


23-11-08 ( Sun )
→木柵動物園
→龍堡親子樂園+大潤發二店 shopping
→Dinner at 牛角 + Hello Kitty 餐廳


24-11-08 ( Mon )
BabyBoss 玩10:00 - 18:00
→去恐龍餐廳 Dinner


25-11-08 ( Tue )
圓山兒童育樂中心
淡水
到市林夜市行吓

26-11-08 ( Wed )

誠品書店
永康街:鼎豐泰+牛肉麵
附近商場
出發到機場:Hello Kitty 候機室


假如我再想加 兒童交通博物館的話!?可加在那日,而又順路!


男爵府

積分: 9345


1491#
發表於 08-11-13 13:31 |只看該作者
mama55

出發到機場:Hello Kitty 候機室
- 長榮與SANRIO十月已經約滿,hello kitty彩繪客機已停航,所以我估連帶hello kitty候機室都已經closed!

假如我再想加 兒童交通博物館的話!?可加在那日,而又順路!
- 兒童交通博物館....應該亦是closed
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


男爵府

積分: 9345


1492#
發表於 08-11-13 13:34 |只看該作者
12312,

你可以參考abcd媽咪首頁的行程,再加加減減....之後post出黎比大家比d意見你喇!!!

至於飯店方面,我只認識天成/華華....我會選擇天成!!!

原文章由 12312 於 08-11-12 20:51 發表
第一次去台灣新手問 :

請問聖誕節去"台北 4天3日", 2大1小(男仔):
應怎樣編排行程 ?
去程 : 25/12/08 8:50am
回程 : 28/12/08 15:05 pm

住宿 : 天成/新澤/華華/or 其它介紹 ?(酒店不包早餐也可以)

主要是帶小 ...
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


男爵府

積分: 9345


1493#
發表於 08-11-13 13:41 |只看該作者
915sooky,

你可以搭飛狗(nt140)往國聯(個人唔多喜歡搭飛狗),但你有2個小朋友同行...可考慮book七人車由機場去飯店(nt900)

留意,聖誕節貓空纜車是否己重開

至於factory outlet我只知一個,就在內湖大潤發附近,但我自己就未去過
http://www.leecooutlet.com.tw/

原文章由 915sooky 於 08-11-12 19:48 發表
各位:

我哋一行5人(包括3及4歲小朋友)入住國聯飯店,想問點去,另外by taxi幾多錢到?另外想去以下地方:

六福村(但我聽人講好多都係好激既機動遊戲,所以仲考慮緊)
動物園
貓空覽車
101
有台灣旅遊局送既溫泉票,想問邊個出名又就腳,另外o岩唔o岩小朋友一齊去,仲有係唔係唔著衫好似日本果隻?

仲有冇咩好介紹比小朋友去ok既,另外想問係唔係有FACTORY OUTLET既,多唔多野買,同埋係邊就唔就腳
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


珍珠宮

積分: 39527

醒目開學勳章 畀面勳章


1494#
發表於 08-11-13 14:48 |只看該作者
有一間叫 "川湯" 的溫泉,係仁義路 (吾知有冇記錯),只要每人食滿台幣400元,就可免費浸溫泉(獨立式,可以一人一間房,又可以全家一起浸,時間不限。


大宅

積分: 2080


1495#
發表於 08-11-13 15:01 |只看該作者
大家好,我終於都book好晒酒店同機票啦!!
我係永安旅行社book年初三(10:35am機去)初六(9:25pm機回港)$2420(包燃油附加費同機場稅)住東龍飯店!

請問有關行程,我去(4日3晚)一家4口(囡10歲,仔5歲)仲有1男1女朋友約28歲一齊去.
我們想去的地方如下,煩請2位指點下:

西門町,士林區,饒河夜市(最好每晚行一個)
鼎泰豐,度小月,(麻辣火鍋吾知邊度食好) Hello Kitty餐廳,恐龍餐廳

淡水
袖珍博
貓空纜車物館
木柵動物園
台北兒童育樂中心
大潤發內湖二店(因隔離有個湯姆龍親子堡比小朋友玩)


如果時間太多剩,煩請比d意見仲可以去邊

[ 本文章最後由 fionlai60 於 08-11-13 16:16 編輯 ]


大宅

積分: 3333


1496#
發表於 08-11-13 15:04 |只看該作者
原文章由 fi-fi 於 08-11-13 13:31 發表
mama55

→ 出發到機場:Hello Kitty 候機室
- 長榮與SANRIO十月已經約滿,hello kitty彩繪客機已停航,所以我估連帶hello kitty候機室都已經closed!

假如我再想加 兒童交通博物館的話!?可加在那日,而又順路!
- 兒童交通博 ...


真可惜!

anyway 希望行程其他阿囡鐘意啦!


珍珠宮

積分: 39527

醒目開學勳章 畀面勳章


1497#
發表於 08-11-13 15:56 |只看該作者
係台北火車站對面有一間叫台灣故事館,好好玩,首先入場費會用coupon形式比番你,用黎係裏面消費,裏面其實係50、60年代台灣有的東西(同舊時香港差不多)好似時光倒流,係一個吾錯的選擇。


男爵府

積分: 9345


1498#
發表於 08-11-13 16:20 |只看該作者
fionlai60

我將你想去的地點大致上咁安排,你睇睇如何

鼎泰豐/度小月(忠孝敦化站) -> 袖珍博物館 -> 大潤發2店
木柵動物園->貓空->饒河夜市
台北兒童育樂中心 -> 淡水 -> 士林夜市
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


複式洋房

積分: 342


1499#
發表於 08-11-13 17:21 |只看該作者
請問如果我想去老天綠買鴨舌,但我只係去3天台北....聽人講要第一日預訂,咁佢地會雪住俾你等你day3走時拎...如果唔係第三日買新鮮既帶上機唔好喎..係咪真呢...?咁第一天行程咪一定要去西門町lo??
有冇人知丫...



[quote]原文章由 ABCD媽咪 於 08-11-9 21:01 發表
Q Q


大宅

積分: 2080


1500#
發表於 08-11-13 17:40 |只看該作者
原文章由 fi-fi 於 08-11-13 16:20 發表
fionlai60

我將你想去的地點大致上咁安排,你睇睇如何

鼎泰豐/度小月(忠孝敦化站) -> 袖珍博物館 -> 大潤發2店
木柵動物園->貓空->饒河夜市
台北兒童育樂中心 -> 淡水 -> 士林夜市 ...


Sorry,我吾係太睇得明,可否幫我寫day1-4行程點行?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo